Kuuntelin tänään taas ystävien valitusta parisuhteistaan

Anonyymi-ap

Yritin olla myötätuntoinen,mutta kotiin päästyäni hihitin,kuinka onnellinen olen sinkkuna. Laitoin ammeeseen kylpypommin,tein cappuccinoa ja sämpylän, johon juustoa,kinkkua,kurkkua,paprikaa. Nautin olostani kodissani,jossa ei ole yhtään miesten tavaraa. Toki minulla on yksi hoito,mies jonka kanssa 4vuotta sopimussexiä. Voin milloin haluan pyytää hänet tai mennä hänen kotiin. Ja voin myös sanoa Ei,jos minua ei huvita,kun hän kysyy.

33

383

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro mikä on sopimusseksi?

• Anonyymi

Palstaäijän ainoa skenaario ja toivo varmaankin jos sillä olis joku. Vetoaisi velvollisuudentuntoon, eroottista.

• Anonyymi

Mitä tapahtuu kun hän sanoo ei?

• Eli laitoit niin sanotun vaahtokylvyn. Mitä jos ois kuohunut yli? Luulin että noi ammeet on jo poistettu kaikkialta.

Miks just paprikaa tonne sämpylään?

Sopimusseksi taas kuulostaa ikävän velvoittavalta.

• Anonyymi

Oletko koskaan ajatellut että laimeanmakuinen hedelmä voisi olla parempi kuin ei ollenkaan hedelmää?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut että laimeanmakuinen hedelmä voisi olla parempi kuin ei ollenkaan hedelmää?

Ei paprika oo mun mielestä laimee. Tai kyllä ihan tykkään. Saa vaan niin harvoin suomalaista paprikaa. Mutta on niitä olemassa.

• Anonyymi

Minä haluan parisuhteen 60v miehen kanssa.

• Anonyymi

Jotenkin ällöltä kuulostaa, että on hoito mies ja sopimusseksiä. Oliko provo vai trolli vai ihan tollo muuten vaan?

• Anonyymi

Kylpypommi? Laitoitko kylpyyn porapatruunan vai vähän jytkympää matskua?

Porevaahtokylpy ei ole pommi! Se on ökyjen luksusleuhkimista. Itse en omista ökyjen kylpyammetta.
      Siksi olenkin pakotettu käymään kaupungin kylpylässä herättämässa pahennusta lojuessani poreammeessa. Väittävät, että jopa puolet kuplista olisi itse tuottamaani kaasua. En myönnä, mutten kiistäkkään.

>simiti<

• Anonyymi

Jos joku mölisee, että varakkaat käy uimahallikylpylässä, niin muistuttaisin, että saan kuitenkin 50 senttiä vammaisalennusta.

>simiti<

• Mielestäni toimiva parisuhde pesee sinkkuilun mennen tullen. Samalla se suojaa ihmistä tavoilla, joita ei edes ymmärrä ennen kuin on liian myöhäistä. Itse en halua kuolla yksin eikä elämästä koskaan tiedä kuinka kauan sitä saa elää.

• Anonyymi

"Samalla se suojaa ihmistä tavoilla, joita ei edes ymmärrä ennen kuin on liian myöhäistä."

Mitä ne ovat, ne tavat?

Parisuhde on ennemminkin naiselle riski ja rasite, ihan tutkimusten mukaan. Miehelle se on parempi...

Yhden kuoleman vuoksi en haluaisi pilata koko elämääni. Mulle käy yksin kuoleminen oikein hyvin, jos vaan saan elää hyvää elämää. En pelkää kuolemaa.

"Sinkkuilu" on mun mielestäni ihan parasta, ihanaa omaa aikaa, ei tarvitse huomioida päätösten teossa muita ja asiat tulee hoidettua niin kuin pitää. Kukaan ei päsmää asioista mistä ei mitään tiedä, ei tarvitse kuunnella valitusta eikä haistella lemuja, ja saa nukkua rauhassa -ei kuorsausta, ei sängyn valtaamista... Ei epäsopivia vrk-rytmejä. Tavarat löytyvät sieltä minne ne on itse jättänyt.

Ei huonoja kompomisseja.

Näin me vaan ollaan erilaisia.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Samalla se suojaa ihmistä tavoilla, joita ei edes ymmärrä ennen kuin on liian myöhäistä."

Mitä ne ovat, ne tavat?

Parisuhde on ennemminkin naiselle riski ja rasite, ihan tutkimusten mukaan. Miehelle se on parempi...

Yhden kuoleman vuoksi en haluaisi pilata koko elämääni. Mulle käy yksin kuoleminen oikein hyvin, jos vaan saan elää hyvää elämää. En pelkää kuolemaa.

"Sinkkuilu" on mun mielestäni ihan parasta, ihanaa omaa aikaa, ei tarvitse huomioida päätösten teossa muita ja asiat tulee hoidettua niin kuin pitää. Kukaan ei päsmää asioista mistä ei mitään tiedä, ei tarvitse kuunnella valitusta eikä haistella lemuja, ja saa nukkua rauhassa -ei kuorsausta, ei sängyn valtaamista... Ei epäsopivia vrk-rytmejä. Tavarat löytyvät sieltä minne ne on itse jättänyt.

Ei huonoja kompomisseja.

Näin me vaan ollaan erilaisia.

xLiner

Ja mitä ne suojat ovat? (Tavat ja suojat)

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä ne suojat ovat? (Tavat ja suojat)

xLiner

Olen saanut elää suurenosan aikuisiästä suojassa pahalta maailmalta ja pahalla tarkoitan kertakäyttökulttuuria.

Eron jälkeen mulla ei ole ollut yhtään hyvää kokemusta parisuhteesta ja olen kuitenkin parisuhdeihminen. Lyön kaiken ns. tiskiin, eli olen helposti täysillä mukana.

Arvostan tietysti hyvää ja toimivaa kommunikointia, johon emme enää päässeet silloisen kumppanin kanssa ja se oli eron suurin syy.

Meillä ei kuitenkaan ollut mainitsemiasi toisen elämää "rajoittavia" tai "häiritseviä" tekijöitä pitkässä suhteessa. Ehkä siksi, kun kasvoimme aikuisiksi tuossa yhdessä.

Itse toki kehrään öisin, että se on voinut olla toiselle rasite.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olen saanut elää suurenosan aikuisiästä suojassa pahalta maailmalta ja pahalla tarkoitan kertakäyttökulttuuria.

Eron jälkeen mulla ei ole ollut yhtään hyvää kokemusta parisuhteesta ja olen kuitenkin parisuhdeihminen. Lyön kaiken ns. tiskiin, eli olen helposti täysillä mukana.

Arvostan tietysti hyvää ja toimivaa kommunikointia, johon emme enää päässeet silloisen kumppanin kanssa ja se oli eron suurin syy.

Meillä ei kuitenkaan ollut mainitsemiasi toisen elämää "rajoittavia" tai "häiritseviä" tekijöitä pitkässä suhteessa. Ehkä siksi, kun kasvoimme aikuisiksi tuossa yhdessä.

Mitä tarkoittaa kehrätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa kehrätä?

Kuorsaamistahan sillä tarkoitetaan. Vienoa kuorsaamista. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa kehrätä?

Varmaan jotain tosi sensuellia tähän palstaäijän naisroolin liittyen. Olet erittäin innostunut kun se kirjoittelee mahdollisimman sekavasti. Se kertoo sinusta.

• Anonyymi

Toimiva parisuhde toki pesee sinkkuuden. Toimivia parisuhteita vain on niin äärimmäisen harvassa. Sen lienee tietää jokainen, joka tuntee parisuhteessa olevia ihmisiä. Noin pääosin ovat lähinnä loppumaton harmituksien aiheuttaja.

Tuohon kuolemaan totean, että minustakin kuolema on hieman erikoinen syy parisuhteelle. Lopulta jokainen meistä kuolee kuitenkin yksinään. Ja parisuhteessa olevistakin aikalailla 50%:a jää odottamaan omaa kuolemaansa yksinään.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Haa! Naiset kehräävät, miehet kuorsaavat! Tää on hyvä 😄

Melkein kiinnostaa tietää miksi erositte, jos noinkin moni asia oli hyvin. Aika harvinaista.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haa! Naiset kehräävät, miehet kuorsaavat! Tää on hyvä 😄

Melkein kiinnostaa tietää miksi erositte, jos noinkin moni asia oli hyvin. Aika harvinaista.

xLiner

Siis joo, selitit ettei keskustelu toiminut. Toiset tykkäävät puhua jatkuvasti ja analysoida kaiken. Ja toiset pitävät hiljaisuudesta ja puhuvat vain jos eleet ja katseet eivät riitä 😁

xLiner

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis joo, selitit ettei keskustelu toiminut. Toiset tykkäävät puhua jatkuvasti ja analysoida kaiken. Ja toiset pitävät hiljaisuudesta ja puhuvat vain jos eleet ja katseet eivät riitä 😁

xLiner

Olen niitä analysoijia ja toinen oli enemmän suorittaja-tyyppi, eli purki tekemiseen ongelmia.

Ei tuo kommunikointi tosiaan ainoa eroon johtanut syy ollut, mutta en halua kertoa tästä asiasta enää kovin yksityiskohtaisesti. ☺️

• Anonyymi

Se sun hyväksi käyttämä mies makaa kylmässä asunnossa? ! Miksi sä et tee sille asialle mitään? ?

Ainiin. Mut sehän on vaan sulle objekti ja heittopussi. Nassemuija olet. Kylmä kuin mikä. Karma hoitelee sut

*PFTYI!!! * V* TTU MIKÄ ÄMMÄ SÄ OLET 182 poika tyttö

• Anonyymi

....ja sitten mä heräsin todellisuuteen ja purskahdin itkuun.

• Anonyymi

No voi sinua... Kyllä tämä tästä vielä helpottuu. Älä itke. Tai itkevaan, itku on hyväksi ihmiselle.

• Anonyymi

Luitko tämän palstasedän selostuksen kenties omille skeemoillesi myönteisesti?

• Anonyymi

Jännä toi ystäville vuodattaminen. En ole osannut tota tapaa ikinä. Olen voinu kertoa kysyttäessä miten menee, ettei nyt niin hyvin. Mutta ei siitä mitään katkeraa vuodatusta saa aikaan. Elämä on ja ihmissuhteet on.

Kaverisuhteet osaa olla yhtä vaikeita. Siksen erityisemmin kaipaa niitäkään.

Jasu

• Anonyymi

Kaikessa pruukaa olla ne hyvät ja huonot puolensa. Siksi ei tietenkään kovin mustavalkoisella meinigillä onnea edes löydä, vaikka etsisikin.

Jasu

• Anonyymi

Mulla on eräs ystävä, jolla on karsea suhde. Mutta muuten ystävillä on ihan hyvät suhteet.

Itsellä ei ole, eikä tule.

En tartte edes seksisuhdetta, koska seksitouhuilu ilman romanttisia fiiliksiä ei ole seksiä isolla ässällä, joten mielummin hoidan senkin yksin, se on silloin paljon parempaa.

Säälin ihmisiä, jotka ei voi nauttia elämästä itsekseen.

• Toi oli jännä keskustelu tossa ylempänä. Mä taas ukon että kaikki ihmiset on parisuhdeihmisiä, mutta se että sopiva löytyy, niin on tosi epätodennäköistä. Että se ei ihmisestä itsestään kerro mitään jos ei parisuhdetta oo. Esim omalta kohdalta toistasin vanhan toteaman: tilastotieteilijä ei lottoa.

Se taas mikä liittyy siihen toivottomuuteen, mitä monet kokee. Niin riippuu siitä katsanto pisteestä. Jos parikymppisenä huomaa, että nyt ollaan seuraavat 30 vuotta sinkku. Niin tietenkin se masentaa. Mutta näin jälkikäteen, kun katsoo taakse päin, niin eihän toi 30 vuotta mitenkään huonoa aikaa oo ollut. Pieni epämukavuustekijä auttaa eteen päin, keskittymään töihin, matkusteluun ja opiskeluun. Onnellisuus on aika pysähtynyt tila ja usein onnelliseksi sanotaan juurikin henkilöä, joka ei oikein tajua maailman menoa. Esim. Lottovoittajaa jolka ei tiedä voittaneensa ja voitto menee sivu suun.

• Anonyymi

"Mä taas ukon että kaikki ihmiset on parisuhdeihmisiä, mutta se että sopiva löytyy, niin on tosi epätodennäköistä."

Saahan sitä uskoa, vaikka hammaskeijuun.

• Anonyymi

No kaikki ihmiset eivät ole parisuhdeihmisiä. Kerta kaikkiaan jotkut eivät halua parisuhdetta, minkäänlaista.

"tilastotieteilijä ei lottoa."

Tämä taas on ihan selkeää faktaa.

- Sheena

• Anonyymi

Olen erikoistunut parisuhde- ja yleensäkin ihmissuhdeongelmiin. Tai ongelmiin yleensä. Sen vuoksi arvostan kovasti, jos minulle avaudutaan ongelmista.

- Sheena

• Anonyymi

Pidätkö aloitusta naisen tekemänä? Itse en. Se on jotenkin miestä halventava provo.

Olen kuulllut joiltakin tutuilta, että eronneina ovat tyytyväisiä. En pidä kuitenkaan eronneiden luulla, ettå parisuhteessa elävät haluaisivat erota, vaikka joskus puolisoitaan moittivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      153
      11008
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      44
      4091
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      64
      3918
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      192
      3640
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      100
      3461
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3320
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      72
      1967
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      15
      1277
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      958
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      268
      924
    Aihe