Mitähän tämän kunnan HIRVET oikein syö tuolla metsässä?
Jäin vain miettimään, koska minusta HIRVEN LIHA on rasvatonta lihaa, mutta poron lihassa on rasvaa jos se poro on saanut ruokaa kunnolla.
Minä keitin hirven lihakeittoa ja laitoin lihat jäisin kiehumaan ja kävin vähän ajan päästä katsomassa niitä lihoja. Otin kattilan pois liedeltä, koska minä huuhtelin lihat ja laitoin uuteen veteen kiehumaan, koska HIRVEN LIHOISSA oli niin paljon rasvaa, että minä ajattelin huuhdella vähemmäksi.
Hyvä keitto tuli, mutta rasvaa oli niin paljon, että EN OLE EDES PORON LIHAKEITTOSSA NÄHNYT NOIN PALJOA RASVAA.
Jos hirven liha on noin rasvasta ja hirvet syö luonnosta ruokansa niin kyllähän siellä pitäis POROILLE RIITTÄÄ RUOKAA MYÖS.
Ei meistä ollut kukaan metsästänyt vaan yksi tuttu joka on METSÄSTÄNYT monta kymmentä vuotta oli antanut hirven lihaa, koska MINUN KUNNIANLOUKKAUS jossa olin FACEBOOKIN KUNNIALLISTEN METSÄSTÄJIEN KUNNIOITA LOUKANNUT VAIKUTTAA HÄNEEN, KOSKA HÄN EI OLE FACEBOOKISSA JA EI OLE HÄNEN METSÄSTYS- JA KALASTUSKAVERITKAAN.
Pitää tyhmänä kysyä
Anonyymi-ap
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään tähän, että sen takia kysyin koska jos hirven ja poron lihat on noin rasvaisia ja metsässä ei ole vuosiin ollut sieniä eikä marjoja muualla, kun FACEBOOKISSA niin eikö olis vähän aiheellista jo alkaa tutkimaan noita porojen ja hirvien lihoja TARKEMMIN, koska eihän tuo ole enään normaalia että eläinten lihoissa on noin paljon rasvaa!
- Anonyymi
Miksi olet niin vihainen Holo ?
- Anonyymi
Eikös mamma laittanutkaan nakkeja ranskalaisilla ? Sehän on ihan iisiä. Opettele itse,
- Anonyymi
Ranskalaiset Hololla,hirvimiehen herkkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1163390
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1272537- 242066
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s231562Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291550SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.21545Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151505Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?27970- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai63890