Pitää tyhmänä kysyä

Anonyymi-ap

Mitähän tämän kunnan HIRVET oikein syö tuolla metsässä?

Jäin vain miettimään, koska minusta HIRVEN LIHA on rasvatonta lihaa, mutta poron lihassa on rasvaa jos se poro on saanut ruokaa kunnolla.

Minä keitin hirven lihakeittoa ja laitoin lihat jäisin kiehumaan ja kävin vähän ajan päästä katsomassa niitä lihoja. Otin kattilan pois liedeltä, koska minä huuhtelin lihat ja laitoin uuteen veteen kiehumaan, koska HIRVEN LIHOISSA oli niin paljon rasvaa, että minä ajattelin huuhdella vähemmäksi.

Hyvä keitto tuli, mutta rasvaa oli niin paljon, että EN OLE EDES PORON LIHAKEITTOSSA NÄHNYT NOIN PALJOA RASVAA.
Jos hirven liha on noin rasvasta ja hirvet syö luonnosta ruokansa niin kyllähän siellä pitäis POROILLE RIITTÄÄ RUOKAA MYÖS.

Ei meistä ollut kukaan metsästänyt vaan yksi tuttu joka on METSÄSTÄNYT monta kymmentä vuotta oli antanut hirven lihaa, koska MINUN KUNNIANLOUKKAUS jossa olin FACEBOOKIN KUNNIALLISTEN METSÄSTÄJIEN KUNNIOITA LOUKANNUT VAIKUTTAA HÄNEEN, KOSKA HÄN EI OLE FACEBOOKISSA JA EI OLE HÄNEN METSÄSTYS- JA KALASTUSKAVERITKAAN.

8

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisään tähän, että sen takia kysyin koska jos hirven ja poron lihat on noin rasvaisia ja metsässä ei ole vuosiin ollut sieniä eikä marjoja muualla, kun FACEBOOKISSA niin eikö olis vähän aiheellista jo alkaa tutkimaan noita porojen ja hirvien lihoja TARKEMMIN, koska eihän tuo ole enään normaalia että eläinten lihoissa on noin paljon rasvaa!

• Anonyymi

Miksi olet niin vihainen Holo ?

• Anonyymi

Lisään ja korjaan kohdan ” Syön onnellisten ruokaa joka on onnellisesta ELÄIMESTÄ enkä RIITELIJÖIDEN ELÄINTEN LIHAA”, koska RIITELIJÖIDEN LIHOISTA JA KALOISTA TULEE RIITELIJÄKSI.

Korjaan kohdan ” IVALOLAISEKSI IVALOON SYNTYT”
        Jäi syntynyt lauseesta pois, mutta KUNNIATTOMATHAN EI TUNNETUSTI OLE MUUTENKAAN TÄYDELLISIÄ!

• Anonyymi

Eikös mamma laittanutkaan nakkeja ranskalaisilla ? Sehän on ihan iisiä. Opettele itse,

• Anonyymi

Ranskalaiset Hololla,hirvimiehen herkkua.

• Anonyymi

Mutta ranskalaiset Mololla ,kun metsämiehiä ja tappajia kerran ollaan. Toisen homomiehen herkkua. Ketsuppia ei tarvita.

• Anonyymi

Hirvet syö ainakin jäniksiä. Näin kerran metässä.

• Anonyymi

Talvella männän oksia. Ei kannata maaliskuussa ampuamhirveä.,lisää maistuu pihkalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe