Ei taida minulla olla
Mitään toivoa
36
323
Vastaukset
- Anonyymi
Miten kiusataan?
- Anonyymi
Kaikenlaista
- Anonyymi
Näinkö tämä palstaäijä taas sinulle voivotteli? Ihanaa että jaksat haarukoida tätä kiusatun positiota, antaa sinusta eheän kuvan ihmisenä ja asenteesta ”muita” kohtaan tulee todella ryhdikäs kuva. Onko sulla huono itsetunto?
- Anonyymi
Etköhän ole jo parhaat puolesi näyttänyt.
- Anonyymi
En tarkoittanut kenenkään miehen suhteen vaan elämässä yleisesti
- Anonyymi
Kuinka olet nämä palstaäijän parhaat puolet täältä siivilöinyt? Jaksamisia sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut kenenkään miehen suhteen vaan elämässä yleisesti
Eikö juuri miehet ole naisia esittävä setä keskeinen elementti höpöissä jutuissasi? Lol..
- Anonyymi
Toivon sinulle iloasia ja kivuttomia loppuaikoja.
- Anonyymi
Jaaha. Eipä ne tule iloisia olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha. Eipä ne tule iloisia olemaan.
Sehän kiva kuulla.
- Anonyymi
Itse oot täällä haukkunut ja arvostellut. Pitäskö sulle olla jotenkin kivakin vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse oot täällä haukkunut ja arvostellut. Pitäskö sulle olla jotenkin kivakin vielä.
Haukuin yhtä sen jälkeen kun oli itse aloittanut kyseenalaisten viestien kirjoittamisen eikä uskonut hyvällä. Muita en ole haukkunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit antaa minun vaan olla sen sijaan, että olet ilkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit antaa minun vaan olla sen sijaan, että olet ilkeä.
Öö lopeta itse niiden vttuilu juttujen kirjoittelu mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukuin yhtä sen jälkeen kun oli itse aloittanut kyseenalaisten viestien kirjoittamisen eikä uskonut hyvällä. Muita en ole haukkunut.
Niin varmaan varmasti oli sulle ne kirjoittanut. Oot vaan käynyt täällä haukkumassa koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö lopeta itse niiden vttuilu juttujen kirjoittelu mulle.
En kirjoita niitä enää. Suurin osa oli aiemminkin joltain muulta. Ja koita nyt jo katsoa sinne peiliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoita niitä enää. Suurin osa oli aiemminkin joltain muulta. Ja koita nyt jo katsoa sinne peiliin.
Kuules nyt en ole. Mitään pskaa ole sulle kirjoitanut. Oot ihan hirveä ihminen mitä tajua mitään missä sussa ikinä nähnyt. Mätäne hlvettissä mun puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan varmasti oli sulle ne kirjoittanut. Oot vaan käynyt täällä haukkumassa koko ajan.
En ole. Olen kirjoittanut täällä sinulle niitä vain tänä syksynä. Ja muista, että olit asemassa jossa kaipausviestien ja seksuaalissävytteisten viestien kirjoittelu tänne minulle on hyvin kyseenalaista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules nyt en ole. Mitään pskaa ole sulle kirjoitanut. Oot ihan hirveä ihminen mitä tajua mitään missä sussa ikinä nähnyt. Mätäne hlvettissä mun puolesta.
Olet selvästi keskustellut täällä yleensä jonkun muun kanssa. Olen itse kutsunut ällöttäväksi ja arvostellut ulkonäköä (sen jälkeen kun viesti ei tuntunut muuten menevän perille). Epäkypsää toivoa toiselle pahaa tällä perusteella. Et ole ollut sen parempi. Mutta hyvä jos alat päästä yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Olen kirjoittanut täällä sinulle niitä vain tänä syksynä. Ja muista, että olit asemassa jossa kaipausviestien ja seksuaalissävytteisten viestien kirjoittelu tänne minulle on hyvin kyseenalaista!
Missä hlvetin asemassa? Kirjoitellut yleisesti. Älä omi mun viestejä jos ahdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä hlvetin asemassa? Kirjoitellut yleisesti. Älä omi mun viestejä jos ahdistaa.
Tietyssä ammatillisessa asemassa! Oli mahdoton olla huomaamatta niitä viestejä, joten yritin oikaista asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet selvästi keskustellut täällä yleensä jonkun muun kanssa. Olen itse kutsunut ällöttäväksi ja arvostellut ulkonäköä (sen jälkeen kun viesti ei tuntunut muuten menevän perille). Epäkypsää toivoa toiselle pahaa tällä perusteella. Et ole ollut sen parempi. Mutta hyvä jos alat päästä yli.
En ole ikinä arvostellut hänen ulkonäköä muuta kuin positiivisesti. Kirjoittanut kaipaus viestejä ja rakkaudesta. Ja hän vaan haukkuu minua. Tottakai olen päässyt yli ajat sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietyssä ammatillisessa asemassa! Oli mahdoton olla huomaamatta niitä viestejä, joten yritin oikaista asiaa.
No en ole missään ammatillisessa asemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä arvostellut hänen ulkonäköä muuta kuin positiivisesti. Kirjoittanut kaipaus viestejä ja rakkaudesta. Ja hän vaan haukkuu minua. Tottakai olen päässyt yli ajat sitten.
Olet väärä henkilö tai sitten olet totaalisesti uhriutunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse haukut ällötväksi ja pidät epäkypsänä toivoa toiselle pahaa 😂ajat toista masennukseen ja itsemurhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärä henkilö tai sitten olet totaalisesti uhriutunut.
Sä olet vaan sekaisin. Jätä mut rauhaa tai mene hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse haukut ällötväksi ja pidät epäkypsänä toivoa toiselle pahaa 😂ajat toista masennukseen ja itsemurhaan.
1. Huomasin hänen kirjoittavan minulle täällä pervoiluja (terapeutin asemassa)
2. Kirjoitin, että hän on ällöttävä ja käskin jättämään rauhaan
3. Hän vain jatkoi ja haukkui myös
4. Haukuin lisää (esim. ulkonäköä ja etten voisi kiinnostua hänen nänöisestään) ja käskin jättää rauhaan
5. Lopetin haukkumiset ja vastasin enää vain yksittäisiin viesteihin täällä joissa koitin oikaista tyyliin, että joku aloitus ei ole ollut minulta tms. Tässä tilanteessa olen nyt ollut jo viikkoja.
Mielestäni pahan toivominen toiselle on sen verran rajua, että joku ällöttäväksi haukkuminen (etenkään tässä tilanteessa) ei oikeuta siihen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Huomasin hänen kirjoittavan minulle täällä pervoiluja (terapeutin asemassa)
2. Kirjoitin, että hän on ällöttävä ja käskin jättämään rauhaan
3. Hän vain jatkoi ja haukkui myös
4. Haukuin lisää (esim. ulkonäköä ja etten voisi kiinnostua hänen nänöisestään) ja käskin jättää rauhaan
5. Lopetin haukkumiset ja vastasin enää vain yksittäisiin viesteihin täällä joissa koitin oikaista tyyliin, että joku aloitus ei ole ollut minulta tms. Tässä tilanteessa olen nyt ollut jo viikkoja.
Mielestäni pahan toivominen toiselle on sen verran rajua, että joku ällöttäväksi haukkuminen (etenkään tässä tilanteessa) ei oikeuta siihen.Älä selitä. Oot paha ihminen. Et ansaitse hyvää. Haukut täällä ihmisiä. Kiusaaja mikä kiusaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet vaan sekaisin. Jätä mut rauhaa tai mene hoitoon.
Sinä olet kun omit täällä viestejä kuin ne olisivat minulta ja sen jälkeen tulet hyvin harvoin kirjoittamiini aloituksiin aukomaan päätäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä selitä. Oot paha ihminen. Et ansaitse hyvää. Haukut täällä ihmisiä. Kiusaaja mikä kiusaaja.
Sinä osallistut kidutukseen. Minä puolustaudun ja toimin todella vaillinaisilla tiedoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kun omit täällä viestejä kuin ne olisivat minulta ja sen jälkeen tulet hyvin harvoin kirjoittamiini aloituksiin aukomaan päätäsi.
En tiedä mitkä ovat sinut kirjoittamia viestejä. En edes tunne sinua. Tiedä mikä pipipäät oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitkä ovat sinut kirjoittamia viestejä. En edes tunne sinua. Tiedä mikä pipipäät oot.
Se että olen henkisesti sairas tekee vielä kyseenalaisemmaksi erään henkilön (terapeutin) viestit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että olen henkisesti sairas tekee vielä kyseenalaisemmaksi erään henkilön (terapeutin) viestit.
Miksi te tänne tulette. Oikeasti menkää harhailemaan muualle. Mitään muuta enää olekaan kuin teidän harhaisten höpinää nää sivut. Haukutte kaikki ja pilaatte kaiken kaikilta. Pitää ymmärtää loputtomiin. Ei vasn jaksa enää. Mikään terapeutti ei sua täällä hauku. Eikä edes tunnista sua.
- Anonyymi
Saattohoitoon vaan, se on helpottavaa... ;-))
- Anonyymi
Tässä tilanteessa se olisikin, jos ei muuta toivoa ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15611042Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474315Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664054Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973664PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161305Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155998Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964