Hölmöin tilanteenne kaupan kassalla

Anonyymi-ap

Yleensä vain huolettomast heilautetaan pankkikorttia siellä maksupäätten lähistöllä.

Joskus kysyy tunnuslukua, enkä millään muistanut. Piti jättää ostokset siihen ja lähteä kotiin tarkistamaan muistilapusta.

Onneksi on noita muistilappuja. Muuten olisin ihan pulassa oleva aivovammanaama. Noh, onhan tuo huono muisti ihan oma syy. En kuitenkaan kadu sitä vauhdin hurmaa.

>simiti<

27

411

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mummon tekarit lensi liukuhihnalle se. Tänään hain Puuilosta hyllykön, jota nyt kasaan. Oli näytettävä henkkarit ja ajokortissa katseli ihan eri naama, kun mun harteilla. Kassan ilme värähti, muytei sanonut mitään. Paitsi kiitos. 😃

Tuli itselle olo, että ihminen vanhenee ja kuvat on vuosia samat eikä välttis näytä enää tämän päivän itselleen niissä vuosien jälkeen.

Mutta nyt jatkan, kohta valmis. Ukko räpättää jos jää telkan eteen tollee, kun töistä tulee. Pitää saada valmiiks. Ja kihta ipanatkin tulee kotiin.

https://ibb.co/ZzzCWypG

Jasu

• Anonyymi

Kun itseruskettava tarttui vain kämmeniin ja kantapäihin ja otin kassalla vaihtorahoja.
      Kananp****nväriset , siis samanväriset kuin Trumpukan nassu.

• Anonyymi

Tyyppi oli oranssi persuapina. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyyppi oli oranssi persuapina. 🤣

Tarkoitatko orankia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko orankia?

Kommari saa*taa tarkoittanee. Punaruskea piippalakin väri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommari saa*taa tarkoittanee. Punaruskea piippalakin väri

Paska juntti

• Anonyymi

Lestajuntti ei tajua Venäjän olevan äärioikeistolainen valtio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestajuntti ei tajua Venäjän olevan äärioikeistolainen valtio.

Vieläkö se toveri siellä mumisee?
        Kommunjisti tavaritsh tehtaankadulle davai

• Oon kiinnittänyt huomiota, että puhut joskus itsestäsi aika rumasti? Tiesitkö, että aivot eivät ymmärrä sitä vitsiksi. 🤔

• Anonyymi

Niin. Joillakin on vielä aivoja jäljellä.

>simiti<

• Anonyymi

Kommarinhokija on täysi kakarapelle

• Anonyymi

Mä olen taas joskus kokeillut kehua itseäni mutta kyllä ne aivot aika nopeasti äkkää ne valeiksi :)

• Anonyymi

Tiedä nyt hölmöydestä mutta ainakin homeluudesta. Olen vuoden aikana kaksi kertaa itsepalvelukassalla kerännyt kassan kautta kaikki tavarat, kunnes huomaan että puhelin, jonka lokerossa maksukortti on, onkin kotona.
      Olen niin vakioasiakas että tuntevat, laittavat täyden kassini sivuun ja saan käydä hakemassa kotoa kortin, ei mene kauan.

• Anonyymi

Tuo on yllättävän tuttu tilanne.

>simiti<

• Jos tililtä on veloittunut jotain esim. spotify-maksu, jota en muistanut tarkistaa ja rahat eivät riitäkään ruokaan.

• Anonyymi

Voi ei! Siinähän tulee paha mieli! Kerran edelläni oli pikkulapsi ja rahnat ei riittänyt tikkukaramelliin. Lätkäisin kourallisen tikkareita hihnalle ja sanoin:

Tikkarit ovat tenavan, mutta minä maksan. Oli hirmu iloinen ja jakoi tikkareita kavereilleenkin.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Voi ei! Siinähän tulee paha mieli! Kerran edelläni oli pikkulapsi ja rahnat ei riittänyt tikkukaramelliin. Lätkäisin kourallisen tikkareita hihnalle ja sanoin:

Tikkarit ovat tenavan, mutta minä maksan. Oli hirmu iloinen ja jakoi tikkareita kavereilleenkin.

>simiti<

Niinpä, se vanha sanonta menee, että hyvä antaa vähästäkin, paha ei paljostakaan.

• Joskus hajamielisyyksissäni olen unohtanut punnita he-vi:t.
      Ei onneksi synny suurta draamaa. Käyn ne punnitsemassa ja asia korjaantuu hetkessä.

• Anonyymi

Mulla on käynyt sama. Hirmu noloa, mutta ei niin kamalan vakavaa.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Onhan se noloa, mutta katse alas ja kiiruhtaa nopeasti edestakaisin punnitsemaan. Ei siihen maailma kaadu.
        Näitä sattuu välillä, kun pää on täynnä ajatuskuplia, eikä huomioi tekemisiään. 😊💭🫧

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Onhan se noloa, mutta katse alas ja kiiruhtaa nopeasti edestakaisin punnitsemaan. Ei siihen maailma kaadu.
        Näitä sattuu välillä, kun pää on täynnä ajatuskuplia, eikä huomioi tekemisiään. 😊💭🫧

Hirmu kivan ajatuskuplan laitoit.
        >simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Kommari huijaa kaupassakin

• Anonyymi

Olen korkeastikoulutettu ja kassalla sanon takimmainen maksaa ja pakkaan kamat ja häivyn

• Anonyymi

Olin nuori ja epävarma poika.
      Lähikaupan kassatyttö oli ihana.
      Hymyilevä ja eloisa.

Aina kun ajauduin hänen asiakkaaksi, jännitin niin, että hengitys salpautui.
      Tämä johti haukotteluun kassalla.

Kolmannella käyntikerralla nainen repesi nauruun ja minä nolostuin.
      Olin niin herkkä.

• Anonyymi

Eräs on täällä on vasuri itse "hirmu" kommari h*ntti.

• Anonyymi

Simpukka vanha m*nanlutkuttaja kommari

• Anonyymi

Nimittelijät ovat perskärpäsen raatoja.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5838
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      402
      2664
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      138
      2601
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      14
      2113
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      16
      1778
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      73
      1276
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      5
      1111
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      85
      897
    Aihe