Ällös toki toivoa menetä. Jos ei syty maailmansotaa, niin puotipuksu tuo mulle huomenna meksikonpataa, kanasuikaleita, sulatejuustoa ja grahampaahtoleipää.
Kerää siis luusi ja tule herkuttelemaan kanssani. Hyvä ruoka, parempi mieli.
>simiti<
Sinä lämpösi menettänyt naisuli.
3
221
Vastaukset
- Anonyymi
Voi että osa näistä sinkut-palstan miehistä kyllä ansaitsisi vähän haleja ja hyvää ruokaa.
Ehkä en lopullsesti menettänyt lämpöäni kaikkia miehiä kohtaan. Harmitukseni tuolloin oli kyllä suurta, mutta olen jo selvemmillä vesillä.
Enkä kyllä voisi samalla tavalla toimia tosipaikan tullen kuin mulle on tehty, ei antaisi sydän toimia niin.
Ei kaikki miehet ole pahoja.
Kiitos tästä piristävästä avauksesta, töissä kuitenkin menee huominenkin päivä.
❤️ - Anonyymi
Paskat! Jos sota syttyy lähtee tämä täti sotimaan...
- Anonyymi
Minä olen tässä pitkin iltapäivää valanut lämpöäni hapanjuurileipään, joka alkaa pian olla paistovalmis. Lopputulos ei tietenkään ole täysin varma, mutta vaikuttaa ehkä jopa parhaimmaltani tähän saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405886
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4212830- 1422694
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192148- 202145
- 741360
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä111147Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101092- 52988
- 86937