Ja leikkiä tunteilla? Et ollut koskaan edes aidosti kiinnostunut. En pyytänyt tällaista tuskaa mun elämään. Ihan oikeasti. En hakenut sieltä hotellista tällaista enkä mitään muutakaan.
Miksi halusit Antti satuttaa
23
211
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko vastata miksi?
- Anonyymi
Olisit sitten antanut mun olla kun et kerta ollut musta kiinnostunut.
- Anonyymi
Sinä kuitenkin aloitit koko leikin joten kyllä olet vastuussa mun pahasta olosta. Ei muuta.
- AnonyymiUUSI
Voitko vastata tähän viestiin.
- AnonyymiUUSI
Tunteilla leikkijä.
- AnonyymiUUSI
Voitko vastata tähän viestiin?
- AnonyymiUUSI
Alan ryyppäämään. En jaksa tätä enään.
- AnonyymiUUSI
Vastaa onko sulla oikeus pilata elämä?
- AnonyymiUUSI
Olit muka kiinnostunut kaikki nämä vuodet. Miksi leikit tunteilla?
- AnonyymiUUSI
Olisit pilannut sen mun kaverin elämän meitä oli kaksi.
- AnonyymiUUSI
Mikään ei ollut totta mitä sanoit. Ottaa päähän. Olen niin kiinnostunut sanoit monta kertaa. No missä olet sitten vittu.
- AnonyymiUUSI
Lähdetkö tanssimaan sanoin että en. Hetken päästä taas tule tanssimaan sanoin että en. Revit mukaasi. Missä asut,kuka olet,tulen sun luokse kun valmistun.anna numeros. Et tullut koskaan valehtelija.
- AnonyymiUUSI
Se että et vastaa mitään kuvastaa että olet julma ihminen antti.k. ei olis uskonut.
- AnonyymiUUSI
En ole peseytynyt kuukauteen. Eikä kiinnosta. Ei kiinnosta koko elämä. Et ollut halukas sopimaan asioita siitä jo näkee että et välittänyt koskaan.
- AnonyymiUUSI
Vastaa nyt. Miksi leikit tunteilla?
- AnonyymiUUSI
Joo olen mennyt sekaisin mun elämällä ei ole enää mitään väliä. Kiitos sulle.
- AnonyymiUUSI
Ei sulla ole oikeutta pilata mitään vaikka muuta välität.
- AnonyymiUUSI
Väität että sulla on oikeus. Ei ole.
- AnonyymiUUSI
Myöntää kaiken että on pilannut. On mulla oikeus siihen sanoo. Ei ole oikeutta.
- AnonyymiUUSI
Toivon sulle kanssa tuskaista loppuelämää ja niin syviä haavoja että huudat.
- AnonyymiUUSI
Kuule jii nainen puhu kasvotusten!!!!
- AnonyymiUUSI
En ole j nainen
- AnonyymiUUSI
Voitko vastata tähän viestiin leikkijä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492398Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on542170- 321690
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2081688Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681640- 191477
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861404Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81389Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191304Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81291