Kivoin miesystävänne?

Vastapainoksi simitin aoitukselle.
Itse sanon, että lasteni isä. Hän oli avioliitossa ollessamme sanojensa mittainen peruskallio, joka huolehti omistaan. Kunnioitan häntä edelleen määrätyissä asioissa, vaikka ihan kaikkea en ole pystynyt painamaan villaisella.

15

278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea kysymys. En mä ole ikinä seurustellut kuin kivojen miesten kanssa. Jokaisessa on omat superhyvät puolensa, mutta toki myös huonoja.

Kyllä tuon varmaan kuitenkin täytyy viimeisin eksäni, lapseni isä olla. Hän on hyvä tyyppi. Hänessä ei ole mitään sellaista selkeästi huonoa ominaisuutta, joka aidosti nyppisi.

• Anonyymi

Miksi et ole hänen kanssaan yhdessä?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ole hänen kanssaan yhdessä?

🦄

Eivät kaikki asiat ole minun päätettävissäni.

• Kivasti sanottu eksistä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kivasti sanottu eksistä.

Itsehän olen heidät valinnut. Ei se, ettemme sopineetkaan pidemmässä juoksussa yhteen tai, että elämä heitti eri suuntiin, ole heitä mitenkään huonommiksi muuttanut.

Ainoastaan tuo keskimmäinen eksä oli eron jälkeen hetken ihan täysi tulkku. Kai se oli tapansa käydä läpi se suruprosessi.

• Anonyymi

Jos ystävistä puhutaan joka on miespuolinen, niin ei mulla enää nykyään ole. Jos taas ex kumppaneista, niin exäni on ehkä kivoin silleen sanan varsinaisessa merkityksessä.

Ei ole ilkeä ihminen. Eikä kiusaa koskaan ketään. Semmonen ihminen mistä kuka vaan sanoisi, kiva ja mukava mies.

Jasu

• Mulla on kyllä jonkin verran miespuoleisia ystäviä, suurin osa on homoja. Ne on tosi tärkeitä ja mukava vaihtaa aina näkökulmia asioihin.

• Anonyymi

Ei ainakaan se kapiainen tosi vanha juttu

• Anonyymi

Naisilla on tarve kohottaa exää kehumalla tätä kuitenkin hyväksl isäksi. Tai vähintään lasten isäksi. Vaikka varsinaisesti he haluavat todistella itselle ja muille etteivät ole ihan kelvotonta valintaa tehneet.

• No haukkumaanko pitäs alkaa? Oon minä eron jälkeen eräänkin kerran ollut eksälle vihainen, mutta ne on olleet ihan syystä. Sulla on kummallinen asenne.

• Anonyymi

Ei välttämättä aloittajaäijä ihan näinkää

• Anonyymi

Olen neiti 45 vuotias ja paras ja rakkain mies on big black jack suriseva dildo ja se on aina mukana käsilaukussa sitä varten täytyi ostaa isompi laukku kun käsilaukkuun ei mahtunut se on minun paras ja rakkain ystävä

• Kyllä toimivat lelut on tärkeitä!

• Anonyymi

Ei ole vain yhtä, on monta. Ei heitä voi laittaa mihinkään paremmuusjärjestykseen.

- Sheena

• Hyvä, kaikissa omat puolensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      87
      3492
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1654
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1432
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1256
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      49
      888
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      862
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      842
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      800
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      764
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      757
    Aihe