Vastapainoksi simitin aoitukselle.
Itse sanon, että lasteni isä. Hän oli avioliitossa ollessamme sanojensa mittainen peruskallio, joka huolehti omistaan. Kunnioitan häntä edelleen määrätyissä asioissa, vaikka ihan kaikkea en ole pystynyt painamaan villaisella.
Kivoin miesystävänne?
15
247
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea kysymys. En mä ole ikinä seurustellut kuin kivojen miesten kanssa. Jokaisessa on omat superhyvät puolensa, mutta toki myös huonoja.
Kyllä tuon varmaan kuitenkin täytyy viimeisin eksäni, lapseni isä olla. Hän on hyvä tyyppi. Hänessä ei ole mitään sellaista selkeästi huonoa ominaisuutta, joka aidosti nyppisi.- Anonyymi
Miksi et ole hänen kanssaan yhdessä?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ole hänen kanssaan yhdessä?
🦄Eivät kaikki asiat ole minun päätettävissäni.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kivasti sanottu eksistä.
Itsehän olen heidät valinnut. Ei se, ettemme sopineetkaan pidemmässä juoksussa yhteen tai, että elämä heitti eri suuntiin, ole heitä mitenkään huonommiksi muuttanut.
Ainoastaan tuo keskimmäinen eksä oli eron jälkeen hetken ihan täysi tulkku. Kai se oli tapansa käydä läpi se suruprosessi.
- Anonyymi
Jos ystävistä puhutaan joka on miespuolinen, niin ei mulla enää nykyään ole. Jos taas ex kumppaneista, niin exäni on ehkä kivoin silleen sanan varsinaisessa merkityksessä.
Ei ole ilkeä ihminen. Eikä kiusaa koskaan ketään. Semmonen ihminen mistä kuka vaan sanoisi, kiva ja mukava mies.
JasuMulla on kyllä jonkin verran miespuoleisia ystäviä, suurin osa on homoja. Ne on tosi tärkeitä ja mukava vaihtaa aina näkökulmia asioihin.
- Anonyymi
Ei ainakaan se kapiainen tosi vanha juttu
- Anonyymi
Naisilla on tarve kohottaa exää kehumalla tätä kuitenkin hyväksl isäksi. Tai vähintään lasten isäksi. Vaikka varsinaisesti he haluavat todistella itselle ja muille etteivät ole ihan kelvotonta valintaa tehneet.
No haukkumaanko pitäs alkaa? Oon minä eron jälkeen eräänkin kerran ollut eksälle vihainen, mutta ne on olleet ihan syystä. Sulla on kummallinen asenne.
- Anonyymi
Ei välttämättä aloittajaäijä ihan näinkää
- Anonyymi
Olen neiti 45 vuotias ja paras ja rakkain mies on big black jack suriseva dildo ja se on aina mukana käsilaukussa sitä varten täytyi ostaa isompi laukku kun käsilaukkuun ei mahtunut se on minun paras ja rakkain ystävä
- Anonyymi
Ei ole vain yhtä, on monta. Ei heitä voi laittaa mihinkään paremmuusjärjestykseen.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053555Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2072286Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02120Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k381859Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951118
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5920- 51882
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69847Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130812