Ootteko addikteja?

Anonyymi-ap

Mulla menee yli 600 euroa kuukaudessa rauhoittaviin lääkkeisiin ja se on mahdoton yhtälö duunarin palkalla. Nytkin on jotain 200 euroa ruokarahaa loppukkuuksi. Ja niitä lääkkeitäkin pitäisi ostaa ettei tuu ihan hirveet reflat.

85

416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jos tuo on totta, hakeudu lääkäriin.

• Anonyymi
        UUSI

Lääkärisi kirjoittaa sinulle Panadolia kipuihin ja raihoittavia et saa

• Anonyymi
        UUSI

Jos tuo on totta, niin kenen kohdalla, eli mitä tarkoitat? Sivusta T naiselta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkärisi kirjoittaa sinulle Panadolia kipuihin ja raihoittavia et saa

Kun ei ole aikaa kipuilla ota IBU caps, sivusta you tuben suomenkielisestä mainoksesta. T

• Anonyymi
      UUSI

Joo, voi olla parempi mennä kunnon tutkimuksiin.

• Anonyymi
        UUSI

Niin on. Lääkärit tarvitsee rahaa.

• Anonyymi
        UUSI

Köyhä köyhtyy.

• Anonyymi
        UUSI

Laitetaan vaikka uusi diagnoosi. Saadaan se takas tai hakemaan lääkeitä. Lääketehtaat ja lääkärit saa palkkionsa.

• Anonyymi
        UUSI

Minä ajattelin kysäistä yhteiskunnalta tätä heti ensi viikolla- mitä tutkimuksia teillä olis tarjolla. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laitetaan vaikka uusi diagnoosi. Saadaan se takas tai hakemaan lääkeitä. Lääketehtaat ja lääkärit saa palkkionsa.

Noh noh, sehä on vain korkeintaan lobbaamista

• Anonyymi
      UUSI

Saako kysyä millaisia addiktioita?

• Anonyymi
        UUSI

Siellä hän on jo muistiinpanovihko ojossa taas. Saanhan minäkin toisaalta tätä ns näytöstä luonnehtia. T naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Mä olen mielihyvä addikti sille rakkauden tunteelle, minkä saan eläimistä, niitä seyraille, hoitaen ja paijaillen. Ei mulla oikeen muista jutuista tuu addiktoitunutta. Muut jutut vaihtelee mistä tulee fiiliksiä, muttei niihin koukutu. Voi olla ilmankin niitä siis.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Naisen elämä kulkee täysin kuunkierron mukaan

• Anonyymi
        UUSI

Jaa, olen addikti tekemiselle. En kykene olemaan jouten tai kuolen tylsyyteen. Koko ajan tekee mieli tehdä jotain, luoda jotain, muokata ja ideoida jotain. Nytkin on kehto autotallissa mistä modifioin kukkasille kehdon, jaloista teen pari kantavaa puupalikkaa ja pöytälevyn lisäten pöydän mikä liikkuu lukittavilla jaloilla. Se tulee kesällä puutarhakatokseen. Ne on kehdon jalat. Mutta muojattavissa pöytäkäyttöön.

Sitten kallaxeja mietin hommaavani jossain kohtaa, käytettyjä. Mitkä maalaan ja muokkaan saarekkeeksi, pyörät alla tietysti. Ja isaan tulee kaapinovetkin. Osaan teen laatikot tai ainakin muokkaan niitäkin, jos on mukana.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, olen addikti tekemiselle. En kykene olemaan jouten tai kuolen tylsyyteen. Koko ajan tekee mieli tehdä jotain, luoda jotain, muokata ja ideoida jotain. Nytkin on kehto autotallissa mistä modifioin kukkasille kehdon, jaloista teen pari kantavaa puupalikkaa ja pöytälevyn lisäten pöydän mikä liikkuu lukittavilla jaloilla. Se tulee kesällä puutarhakatokseen. Ne on kehdon jalat. Mutta muojattavissa pöytäkäyttöön.

Sitten kallaxeja mietin hommaavani jossain kohtaa, käytettyjä. Mitkä maalaan ja muokkaan saarekkeeksi, pyörät alla tietysti. Ja isaan tulee kaapinovetkin. Osaan teen laatikot tai ainakin muokkaan niitäkin, jos on mukana.

Jasu

Sitten tarttee alkaa ompelee rottariippuja ja häkki mattoja. 😊 Ja hommaa canvas taulupohja ja maalata yhellä kokeilutekniikalla tyttärelle taulu, jossa on sateenkaaren värit. Hän tykkää. 🌈

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten tarttee alkaa ompelee rottariippuja ja häkki mattoja. 😊 Ja hommaa canvas taulupohja ja maalata yhellä kokeilutekniikalla tyttärelle taulu, jossa on sateenkaaren värit. Hän tykkää. 🌈

Jasu

Niin ja rakentaa se puutarhakatos. Muttei näin talvea vasten. Että on mulla puuhastelu addiktio. 😅
        Mut silleen pysyn onnellisena ja hyväntuulisena. Jouten musta tulee vittumainen krätyäjä.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla enää, vaihevuodet. 😊

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Eikä mun rakkaus liity millään tavoin mihinkään kuunkiertoon. Mä olen stabiilisti eläimiin rakastunut. Platonisesti. 😆
        Ja seksiin mulla ei ole mielitekoja ollenkaan, vaihdevuodet. Semmosta sre on. Toista se on niillä joita jalkoväli vielä juoksuttaa ja vaatii huomiota.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että eipä ole koskaan ollut moista ongelmaa. Mä olen koko ajan ollut oma tasaisen tylsä itseni, ilman heilahteluita. Kipu on toki perceestä, mutta toisalta siihenkin turtuu ja oppii miten se hallitaan, kun se kuitenkin on hallittavissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on, on kaikki nämä rituaalit ym. Raskasta on👍🥱

• Anonyymi
        UUSI

Dogi saattaa auttaa, nii ei tule tehtyä hätiköityjä päätöksiä palstaäiät

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mä en diggaa nikkaroimisesta se on vaikeaa ym

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Sinun fantasiahahmollasi on palstasetä ilmeisesti esim kouluikäinen tytär? Tarkkana ny porkkanat tai ku porkkanat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja rakentaa se puutarhakatos. Muttei näin talvea vasten. Että on mulla puuhastelu addiktio. 😅
        Mut silleen pysyn onnellisena ja hyväntuulisena. Jouten musta tulee vittumainen krätyäjä.

Jasu

Tilaamani yksityisen käytön tynnyrisauna ei ole vieläkään saapunut pihalle yhy

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

When the bells toll man

• Anonyymi
      UUSI

Vanhemmat suurin syy lasten addiktioihin. Vanhemmat on esikuva lapselle. Lapsi on kuin apina. Se matkii. Millilleen.

• Anonyymi
        UUSI

En oo lapsi, enkä kasvanut päihdeperheessä. Syy on naisissa kun ne ei anna pillua mulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En oo lapsi, enkä kasvanut päihdeperheessä. Syy on naisissa kun ne ei anna pillua mulle.

Eli sulla on seksi addiktio? Kö? Katkotko paljon pokee netis?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aioks surmata heidät?

• Anonyymi
      UUSI

Joo. Mulla menee varmaan n. 180 € kuussa oravien ja lintujen suihin, vaikka ei ole edes talvi. Saman summan, jos laittaisin säästöön, niin 10 vuodessa tulisi yli 20 tonnia+korko.
      Sairasta, mutta en pysty olemaan antamatta niille sapuskaa.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä ihminen antaa vähästään. Paha ei anna paljostakaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ihana sinä. 🥰❤️

Jasu

• UUSI

Toivottavasti ne purevat sinua ja saat vesikauhun :p

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Toivottavasti ne purevat sinua ja saat vesikauhun :p

Vesikauhuinen sinitiainen on kyllä julma näky; nokkii itsensä ikkunasta sisään ja pistää ranttaliksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ihminen antaa vähästään. Paha ei anna paljostakaan.

World needs more like Curtis. Tietäjät tietää

• Anonyymi
      UUSI

Find what you love and let it kill you.

Charles Bukowski

• Anonyymi
        UUSI

Niin mä teenkin. 😂

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Ihmisen on tapana täyttää tyhjiötä mikä häneltä uupuu.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kiitos

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen on tapana täyttää tyhjiötä mikä häneltä uupuu.

Ja onko se esim henkirikos edeltävän kommentin perusteella, hemmo ?

• Anonyymi
      UUSI

En ole, mutta syön lisäaineita jos vaan muistan. Ei mene varsinaisiin lääkkeisiin kovin paljon. Olisko jotain 6 euroa kolmea kuukautta kohden.

Söin joskus jotain mielialalääkettä, kun edellyttivät sen hoitosuhteesta (keskivaikea masennus). Lopetin ne itse, eikä ollut mitään ongelmia. Tai siis lääke ei edes vaikuttanut mitenkään, mutta söin varmuudelta, kun määräsivät.

• Anonyymi
        UUSI

Sulla tuskin oli tarvetta lääkkeelle, eihän silloin tule vastetta jos lääke ei toimita tehtävää. Eikä lääkettä tarvita, jos ei ole mitään tehtävää mitä kompensoida kuntoon.
        Mulla taas Duloksetiini auttaa sen verran, etten ole surumielinen ja ahdistunut. Jos lopetan lääkkeen palaa surumielisyys ja ahdistukset. Eli lääke tekee aivoissani sitä kompensointia mitä se tarvii.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla tuskin oli tarvetta lääkkeelle, eihän silloin tule vastetta jos lääke ei toimita tehtävää. Eikä lääkettä tarvita, jos ei ole mitään tehtävää mitä kompensoida kuntoon.
        Mulla taas Duloksetiini auttaa sen verran, etten ole surumielinen ja ahdistunut. Jos lopetan lääkkeen palaa surumielisyys ja ahdistukset. Eli lääke tekee aivoissani sitä kompensointia mitä se tarvii.

Jasu

Okei. Sellaista jotain olisin itsekin halunnut todeta. Kyllä jokainen tietää, jos lääke auttaa. Jäin vain itse niitä varmuudelta syömään, ettei vointi olisi ainakaan huonontunut.

Oikeastaan apteekissa esitetty kysymys, tunnenko lääkkeen auttaneen herätti minut. Olin syönyt niitä lähes kolme vuotta putkeen, ilman mitään vaikutusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Sellaista jotain olisin itsekin halunnut todeta. Kyllä jokainen tietää, jos lääke auttaa. Jäin vain itse niitä varmuudelta syömään, ettei vointi olisi ainakaan huonontunut.

Oikeastaan apteekissa esitetty kysymys, tunnenko lääkkeen auttaneen herätti minut. Olin syönyt niitä lähes kolme vuotta putkeen, ilman mitään vaikutusta.

Niin tietää. Kehossaan tuntee kyllä eron, jos jokin toimii tai ei toimi. Ja lääkekkään ei mitään varsinaisesti mullakaan korjaa, mutta helpottaa kestämään henkistä kamppailua fyysusen kivun kanssa. Kokonaistilanne kun vetää mieltä maahan ja suoriutumiskykyni lasku aiheuttaa sitten sitä ahdistumista ja surullisuutta. Kun ei kykene. Ja parempi mieli auttaa kestämäön kipujakin paremmin. Mutta masennus ja nuo psyykkiset oireet kyllä lähtisi multa pois, jos kipukin lähtisi. Se kaikki kun liittyy ja nivoutuu siihen uuvuttavuuteen, kun ei ole kunnossa mutta pitäisi kyetä kuin olisi.

Ei ole oikeen mahkuja vaan käpertyä peiton sisään, eikä mun tilanteessa olisi hyväkään. Romahtaa äkkiä kaikki ympäriltä jos mä romahdan.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Tämä👍 lopettakaa ne lääkkeet te syötte vain vierotusoireisiin niitä. Kohta on seuraava lääke korjaamassa edellisen lääkkeen viekkaria. Sitten 4s 5s 6s lääke

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Susta vaan tuntuu siltä. Se kerttyy eli istöön ja aiheuttaa addiktion. Varainkin aivojen takaosaan.
        Sun pitäisi käsitellä ne ahdistukset ja surut. Ne haudataan lääkkeillä. Ajattele jos joutuisin myrskyn keskelle etkä saisi mistään tuota lääkettä. Et mitään. Selviäisitkö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä👍 lopettakaa ne lääkkeet te syötte vain vierotusoireisiin niitä. Kohta on seuraava lääke korjaamassa edellisen lääkkeen viekkaria. Sitten 4s 5s 6s lääke

Onpa mukavaa Ap😏 palstaäijä, että jaksat monologisi myötä käsitellä tätä aihetta perusteellisesti. Dosetti kuntoon ken sitä tarvitsee. Ableismi on noloa for real

• Anonyymi
      UUSI

Olen yleensä raakaan joka päivä parran no en nyt aina jos kotona olen ja partavaahtoon ja vaihtoteriin menee rahaa

• Anonyymi
        UUSI

Oletko kysellyt tukiaisia?

• UUSI

Mitä vaivaa lääkitset rauhoittavilla? Ja onko ne lääkärin määräämiä vai kadulta? Väärinkäytätkö niitä päihtymysmielessä? Aika kallista lystiä. Varmasti on muitakin ratkaisuja.

• UUSI

Minun addiktio on vitamiinit. Syön extra vahvaa monivitamiinia, biotiinia, kalkkia, maitohappobakteereja sekä kalanmaksaöljykapseleita.

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Minun addiktio on vitamiinit. Syön extra vahvaa monivitamiinia, biotiinia, kalkkia, maitohappobakteereja sekä kalanmaksaöljykapseleita.

Miksi kalanmaksa öljyä

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kalanmaksa öljyä

Olen hengenvaarallisesti allerginen kalalle.

• UUSI

No kyllä tohon röökiin ja bisseen rahaa saa uppoomaan, mut ei tälleen neljävitosena enää viitsi ainakaan roinata. Heikentää vain penislihasvarrella tehtäviä kahvakuula-toistoja vaikka haba kasvaisikin.

Täällä Vakkella pyörii noita peukkupäitä ja ne vasta öykkäreitä onkin. Ite tullut sen verran vedettyä kaikkea shittiä nuorempana, että siihen mömmöön en ikinä koske. Pitäähän mun olla skarppina jätkänä kun toimin hondiksen kartanlukijaa EA Sportsin WRC-gamessa.

• Anonyymi
      UUSI

On lääketeollisuuden edun vastaista tuoda esille itsehoitomenetelmiä kehon ja mielen rauhoittamiseen.

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Eikö siihen paras lääke orgasmi kaks niin keho ja mieli rentoutuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö siihen paras lääke orgasmi kaks niin keho ja mieli rentoutuu

No en nyt sanoisi että paras. Lähinnä yksi muiden joukossa.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en nyt sanoisi että paras. Lähinnä yksi muiden joukossa.

🦄

No mikä on parempi kuin orgasmi ja sen päälle muutama suukko

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä on parempi kuin orgasmi ja sen päälle muutama suukko

Niin ja siihen vielä lisäksi jokin lämmin makkaravoileipä ja kahvi. 😋🤭

Eikö se olisi vieläkin parempi niin? 😂

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Kyllä eli kivalta kuulostaa eli sen jälkeen maistuu kyllä makkaraleipä kahvit ja katsella onnellista orgun saajaa ja sillä suu maireana eli kahvittelun jälkeen vois kysyä haluatko uudestaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä eli kivalta kuulostaa eli sen jälkeen maistuu kyllä makkaraleipä kahvit ja katsella onnellista orgun saajaa ja sillä suu maireana eli kahvittelun jälkeen vois kysyä haluatko uudestaan

Sisältöä enemmän kiinnitän huomion ns hengästyneeseen tempoon

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sisältöä enemmän kiinnitän huomion ns hengästyneeseen tempoon

Meet this kind on public first hah

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Tämä taitaa olla palstasedän tunnisteen kaappaus. Onpa harmi.

• UUSI

Ei meinaan ole mitään addiktioa tällä hetkellä paitsi kahvin juonti ja sauna kaljat. Seommeinaan ollut itellä Hiase aikoinaan ja valkoinen katto verhoilu oli aivan kellastunut kun poltin punasta norttia koko ajan.
      Silloin kun oli avio ero niin tuli otettua keski olutta useamman viikon ja toi sälli järjesti mut katkaisu hoitoon. Siellä ne antoi Riapam mansikka siirappia suuhun ja ens alkuun juottivat mustikka soppaa. Muutama vuoro kausi siinä meni, mutta sitten olinkin jo takaisin röissä päälogistiikkakeskuksessa.

• Anonyymi
        UUSI

Vieläkö peris seukkaat sen virpibutt-tyyppisen naisen kanssa?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö peris seukkaat sen virpibutt-tyyppisen naisen kanssa?

Kappas kuinka tulikin avattua tämä ketju ja entinen nimimerkkini pisti silmiin :) Vaikkakaan mä en liity Jormaan oikein muuten, että olen muutama vuosi sitten myynyt hänen kasipätkä-Volvoon nokka-akselin asentoanturin.

En seukkaa, mutta kuten eilen toisessa ketjussa mainitsinkin, niin on se vuoden päivät kuvioissa pyörinyt. Toissa päivän aamuna tuli mun luo humalassa, pussaili mua, ja kolmen tunnin päästä alkoi riehumaan. Tällä kertaa ei tullut mustaa silmäkulmaa, mutta pikkunaarmuja toiseen poskeen. Hänen liikuntarajoitteinen exä lähistöllä on mun kanssa ihan hyvä kaveri ja sitä kautta väistämättä nähdään viikoittain. Mutta viime aikoina mä olen tätä tyyppiä auttanut enemmän, ollut tietynlainen kissakuiskaaja, ja hiljattain tuli mainittua tästä jonkinlaisesta sugarmama-kuviosta erään toisen, huomattavasti fiksumman keski-ikäisen naisen kanssa. Narsissia taitaa ottaa ihan kunnolla päähän. 😅

• Anonyymi
        UUSI
        hondakuski125 kirjoitti:

Kappas kuinka tulikin avattua tämä ketju ja entinen nimimerkkini pisti silmiin :) Vaikkakaan mä en liity Jormaan oikein muuten, että olen muutama vuosi sitten myynyt hänen kasipätkä-Volvoon nokka-akselin asentoanturin.

En seukkaa, mutta kuten eilen toisessa ketjussa mainitsinkin, niin on se vuoden päivät kuvioissa pyörinyt. Toissa päivän aamuna tuli mun luo humalassa, pussaili mua, ja kolmen tunnin päästä alkoi riehumaan. Tällä kertaa ei tullut mustaa silmäkulmaa, mutta pikkunaarmuja toiseen poskeen. Hänen liikuntarajoitteinen exä lähistöllä on mun kanssa ihan hyvä kaveri ja sitä kautta väistämättä nähdään viikoittain. Mutta viime aikoina mä olen tätä tyyppiä auttanut enemmän, ollut tietynlainen kissakuiskaaja, ja hiljattain tuli mainittua tästä jonkinlaisesta sugarmama-kuviosta erään toisen, huomattavasti fiksumman keski-ikäisen naisen kanssa. Narsissia taitaa ottaa ihan kunnolla päähän. 😅

Katos periaatteen mieskin ilmaantui paikalle. Oli näköjään niin kiinnostava aihe ettei malttanut olla kommentoimatta. Tuleeko aina vesi kielelle kun joku mainitsee huumaavaat lääkkeet/aineet?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katos periaatteen mieskin ilmaantui paikalle. Oli näköjään niin kiinnostava aihe ettei malttanut olla kommentoimatta. Tuleeko aina vesi kielelle kun joku mainitsee huumaavaat lääkkeet/aineet?

Juu ihan sattumalta avasin palstan pöytätietokoneella, huomasin että Jorma oli kommentoinut tähän ketjuun, ja sitten vieläpä yhtäkkiä mun entinen nikki oli mainittu. 😊
        Omalta osaltani voin sanoa sen verran, että noita Lrcoja ja bnzoja pudotellaan koko ajan lääkärin toiveesta/vaatimuksesta. Välillä ollut pientä pahoinvointia, mutta yllättävää kyllä pääkoppa on pysynyt osapuilleen kasassa. Onhan niitä 10 vuotta tullut rouskittua, niin voi pitkällä aikavälillä olla ihan hyväkin asia irtaantua niistä.

• Anonyymi
        UUSI
        hondakuski125 kirjoitti:

Juu ihan sattumalta avasin palstan pöytätietokoneella, huomasin että Jorma oli kommentoinut tähän ketjuun, ja sitten vieläpä yhtäkkiä mun entinen nikki oli mainittu. 😊
        Omalta osaltani voin sanoa sen verran, että noita Lrcoja ja bnzoja pudotellaan koko ajan lääkärin toiveesta/vaatimuksesta. Välillä ollut pientä pahoinvointia, mutta yllättävää kyllä pääkoppa on pysynyt osapuilleen kasassa. Onhan niitä 10 vuotta tullut rouskittua, niin voi pitkällä aikavälillä olla ihan hyväkin asia irtaantua niistä.

Ai kymmenen vuotta oot käyttänyt benejä lääkärin määräyksellä? Onks se sun lääkäri somali, kurdi vai mustalainen?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kymmenen vuotta oot käyttänyt benejä lääkärin määräyksellä? Onks se sun lääkäri somali, kurdi vai mustalainen?

Venäläisiä ollut enimmäkseen ja muutama vuosi sitten aika paljon erikoistuvia kandeja kun hoitokontakti oli eri yksikössä. Mä olen ollut näille venäläisille muutaman viime vuoden aikana varmaankin mukavin potilas 😁

• Anonyymi
      UUSI

Terveellisen ruoan perään, nirsoilen lisäaineideiden kanssa ja vältän ostamasta. Esim. karkkien sijasta teen itse kaakosta, sokerista ja öljystä suklaata ja paistan kaurahiutaleista jälkiruokaa.

• Anonyymi
        UUSI

Siinä onkin hyvä energia pommi ja taas mennään 6h sur rruusärmm😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä onkin hyvä energia pommi ja taas mennään 6h sur rruusärmm😄

Suklaassa on mielihyvä hormoonia
        Sama kuin lääkkeissä. Niitä on vain vaikeampi vieroittaa. Haribon karkeissa myös oranssi väri aine addiktio. Ihmiset hakee niitä lisää koska kuvittelee että siitä tulee taas parempi olo. Kunnes Vihan hetki koittaa. Tarvii taas lisää. Ja ympyrä on valmis.
        Paras keino tuhota maksa on syödä karkkia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suklaassa on mielihyvä hormoonia
        Sama kuin lääkkeissä. Niitä on vain vaikeampi vieroittaa. Haribon karkeissa myös oranssi väri aine addiktio. Ihmiset hakee niitä lisää koska kuvittelee että siitä tulee taas parempi olo. Kunnes Vihan hetki koittaa. Tarvii taas lisää. Ja ympyrä on valmis.
        Paras keino tuhota maksa on syödä karkkia

No ei kai ny hallitsematon vihanhetki karkkihyllyllä sentään?

• Anonyymi
        UUSI

Korret vielä sinne keitokseen, hyvä tulee

• Anonyymi
      UUSI

Kun maksa on täynnä paskaa niin se paska jää vaan enempi kehoon. Puhdistakaa maksanne alkalisoimalla kehoa sitruksilla. Kaikkien lääkkeiden kanssa sitrus ei sovim mutta esim keittämmällä ne tai punasipuli ja juuomalla sen vettä.. ohjeita maksan puhdistukseen kyllä on netissä. Tulee aivan eri olo.

• Anonyymi
      UUSI

Jos maksa ei toimi. Mikään ei toimi.
      Rasva maksa tekee pahaa ihmiselle.

• Anonyymi
      UUSI

On minulla addiktioita- kahvi, tupakki, sokeri. T naiselta. Kysyttävää?

• Anonyymi
        UUSI

No on eli mikä sokerituote on lempparisi tai mihin addiktio onko se esim keksit viinerit munkit suklaa

• Anonyymi
      UUSI

Röökiaddikti viikonloppuisin. Viikolla menee nikotiinipusseja.

• Anonyymi
      UUSI

Lääkekaton eli vuosiomavastuun raja on vuonna 2025 633,17 euroa. Kun tämä summa täyttyy, maksat loppuvuoden ajan Kela-korvattavista lääkkeistä vain 2,50 euron omavastuun per ostokerta.

• Anonyymi
        UUSI

Per resepti, ei ostokerta. Minulla meni apteekkiin 7,5 euroa viimeksi, kun hain kolme reseptilääkettä.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä, että sulla kuitenkin on työ. Minä olen työtön ja ruokarahaa jää kuukaudessa käteen noin 38 euroa.

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi en ole. Ei olisi varaa. On ollut tilanteita elämässä kun ei ole ollut varaa edes perusjuttuihin.
      Alkoholi on tietysti yksi mihin joskus saattaa turvautua ja sitä ei moni laske..
      Ei ole silti välttämättä edes kuukausittaista vaan satunnaista, koska muun ajan käytän työhön ja työkyvyn ylläpitoon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2378
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      53
      2157
    3. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      207
      1676
    4. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1630
    5. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      31
      1614
    6. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      18
      1449
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      86
      1394
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      8
      1379
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1291
    10. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1284
    Aihe