Se pallo taas pyörii kuulemma ja muut monot perässä, se kun tämä vuojen aika saa pallon sekasin. Pitää yrittää päässä otsikoihin.
Itä kylässä kiehuu
23
1379
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän jännää nyt on tapahtunut .
- Anonyymi
No pakasteet on täynnä
- Anonyymi
Aidan taa meni useampi kymmenen monosta
- Anonyymi
Niin nytkin taisi
- Anonyymi
Ainakin 13 kpl hahaa😂😂😂
- Anonyymi
Se on hyvä kun on noita kesämaa erotuksia, jos ymmärrät mitä tarkotan
- Anonyymi
Joo rauhassa voi askarrella
- Anonyymi
tiiä kymmeniä mutta kyllä sitä aina jotain saa ko paljon kulkee.
- Anonyymi
Ja lisää mennee
- Anonyymi
Luomua tulee
- Anonyymi
Oi oi etelä tuuli... Kannattais varmaan mennä metsään 😀😀😀
- Anonyymi
On varmasti yksi ja iso nenä.
- Anonyymi
Onko pää kuin pallo?
- Anonyymi
Ei oo hampaita ☹️
- Anonyymi
pontikka pata kiehuu ja kohthta räjähtää=?
räjähdykset niin keskeistä nykyääån niin nuorisonkin keskenään, hauskaa r5äjäytellä kaikkeq juttuja - Anonyymi
Ai palloko poksahtaa
- Anonyymi
Poks vaan. Luomua on.
- Anonyymi
Tulipa taas ajeltutua kiitos joka paskan haukkumisesta lähtee kaksi nuin kuin olette kesäköistä hoksaneet antaa vain tulla nimi merkillä yksi hammasssa
- Anonyymi
Että te mulle mitään voi
- Anonyymi
On hyvä tietää että voi rohki ottaa eikä tartte sääliä
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512