Ehkä sitten ensisuvena, ehkä.
Tämä kesä meni näin
31
528
Vastaukset
- Anonyymi
Asiat menee vain niin miten laitat ne menemään?
- Anonyymi
Ymmärrätkö tahvo jos olen irl laittanut välit poikki ts. en vastaa puheluihin ja olen blockannut numeron niin en minä sen henkilön kanssa halua täälläkään tällä palstalla kirjoitella?
- Anonyymi
Se ei ole mikään ehkä.
- Anonyymi
Niin, se on tuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se on tuskin.
No tolla asenteella.
- Anonyymi
Ei tästä enää korjaamallakaan mitään tule. Täytynee tehdä kokonaan uusi.
- Anonyymi
Kannattaa vaihtaa jo kohdetta ennen ensikesää. Talvellakin voi seurustella.
- Anonyymi
Ihanaa 🥰
- Anonyymi
Talvi on just parasta seurusteluaikaa. Kesällä on vain inhottava olla kun on liian kuuma eikä edes halua olla lähellä toista, kun hikoilee.
- Anonyymi
Menkää baariin, sieltä voi löytyä ylläreitä.
- Anonyymi
ei sua edes näe enää siellä
- Anonyymi
Ens helluntaina..... varmasti.
- Anonyymi
Syksyllä, talvella ja keväällä voi tapahtua aivan yhtä paljon ellei enemmänkin kuin kesällä. Tämän kesäinen ei onneksi liity millään tavoin tulevaisuuteen.
- Anonyymi
Usko yhteiseen tulevaan voi loppua jos ei mikään etene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko yhteiseen tulevaan voi loppua jos ei mikään etene.
Mitä nyt pitäisi tapahtua? Useimmiten silloin, kun kumpikin on yhtälailla tunteillaan mukana, on kyse ainoastaan siitä, että jompikumpi ottaa ratkaisevan askeleen. Mikä taasen ei ole millään tavoin vuodenaikaan sidottua. Itseasiassa talvisin kaipaa huomattavasti enemmän läheisyyttä ja yhteistä aikaa kuin kesäisin.
- Anonyymi
Siihen asti pitää mennä seuralaisten hoivassa.
- Anonyymi
Mitä ne seuralaiset on?
Sivusta - Anonyymi
Kotihoidon tyttöjä...
- Anonyymi
Näillä spekseillä taida tehdä päätöksen etten suostu keisäisin aloittamaan mitään uutta - olipa kyse suhteista tai työstä.
- Anonyymi
Mä lähen sen naisen kanssa reissuun. Näin sen unessa.
- Anonyymi
Kuks se nainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuks se nainen on?
Naapuri Irmelin köllykkä.
- Anonyymi
ikävä kertoa että ette elä sinne asti, ne on ne teot Ja hakkaukset muille 😈😂😂😂😂😂😂🙂😂🙂🙂🙂
- Anonyymi
Olen joskus kärsimätön mutta sielultani lempeä, jos minulle annetaan siihen tilaisuus.
https://www.youtube.com/watch?v=85-6Ls4XBxg&list=RD85-6Ls4XBxg&start_radio=1 - Anonyymi
Jos ei nyt tai kohta niin ei koskaan.
- Anonyymi
Ei koskaan oikea arvaus
- Anonyymi
seuraillaan kehjkehe
- Anonyymi
Onko sinulla tai teillä muita harrastuksia enää lainkaan kuin päivystää täällä kuvittelemassa jotain henkilöön/ihin osuvaa?
Juu, kesä meni multakin. Ensin oli niin jäätävän kylmä, ettei pystyny liikkuu missään. Muuta kun viltin alla lämpöjuoma käsissä. Sitten tuli ne helteet ja niistä piti nauttia sitten ihan täysillä. Sitten tuli syksy ja oli taas kylmä. Se kyllä lämpeni, mutta oli niin hienon värisiä lehtiä, ja nyt on taas kylmä.
- Anonyymi
Lämpöjuoma, pah. Nainen lämmittää enempi.
Anonyymi kirjoitti:
Lämpöjuoma, pah. Nainen lämmittää enempi.
Juu sellasta oon kuullu. Mutta me loput keitellään sitten teetä tai mehua tai mitä kukin tykkää. Tai sitten vois ostaa takan. Tai vaikka pönttöuunin, se vois olla tunnelmallisempi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.933970Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1302654Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2232086Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m901843Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211809Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001803- 1141617
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11311- 571222