Hei! Ostin käytettynä Sarda Quantum 21-vaihteisen täysjousitetun maastopyörän. Kysyisinkin, onko mahdollista nostaa etutankoa yhtään. Olen avannut tangon mutterin, mutta en saa sitä nostettua. Onkohan niin, että jossaikin maastopyörissä ei ole yhtään nostovaraa. Osaako kukaan tähän vastata? Mukavia pyöräilyhetkiä kaikille!
Etuhaarukka
9
6991
Vastaukset
- MTB
Eli kysyisin ensin onko pyöräsi ohjainkannatin tällainen...
http://www.sahara.it/ferri/bici/Image237.gif
...vai tällainen?
http://www.sahara.it/ferri/bici/Image236.gif- nainen
En kyllä osaa sanoa minkälainen etuhaarukka pyörässäni on, kun katsoin kuviasi.
- nainen
nainen kirjoitti:
En kyllä osaa sanoa minkälainen etuhaarukka pyörässäni on, kun katsoin kuviasi.
Jos pitäisi veikata, niin tuo ensimmäinen kuva jotenkin on muistuttaa pyöräni etuhaarukkaa. Kiitos sulle kuitenkin.
- Maantiefillaristi.
nainen kirjoitti:
Jos pitäisi veikata, niin tuo ensimmäinen kuva jotenkin on muistuttaa pyöräni etuhaarukkaa. Kiitos sulle kuitenkin.
Yleensä emäputki on katkaistu määrämittaan valmiiksi kootuissa pyörissä joten ohjainkannattimen nosto on yleensä muutaman millin luokkaa.Mutta ohjaustangon nosto on silti ihan mahdollista.Tuo tosin vaatii uuden ohjainkannattimen oston.Joko sellainen joka on jyrkemmässä kulmassa tai sitten sellainen säädettävä malli.Sitten on myös tuossa linkissä olevia jatkopaloja http://www.roseversand.de/tmplobs/PRD2_13143.jpg
- MTB
nainen kirjoitti:
Eli kuten arvelinkin... pyörässäsi on todennäköisesti aheadset-ohjailaakeri ja siihen tarkoitettu ohjainkannatin. (nyt ei siis puhuta etuhaarukasta) Eli tarvitset lisäosia saadaksesi ohjaustankoa ylöspäin. Paras kun käväset lähimmässä pyöräliikkeessä kysymässä neuvoa, koska joudut sinne jokatapauksessa menemään uusia osia hankkimaan.
- Nainen
MTB kirjoitti:
Eli kuten arvelinkin... pyörässäsi on todennäköisesti aheadset-ohjailaakeri ja siihen tarkoitettu ohjainkannatin. (nyt ei siis puhuta etuhaarukasta) Eli tarvitset lisäosia saadaksesi ohjaustankoa ylöspäin. Paras kun käväset lähimmässä pyöräliikkeessä kysymässä neuvoa, koska joudut sinne jokatapauksessa menemään uusia osia hankkimaan.
Kiitos kovasti neuvoista. Suuntaan pyöräliikkeeseen. Hyvää kesää!
- Dekker
Nainen kirjoitti:
Kiitos kovasti neuvoista. Suuntaan pyöräliikkeeseen. Hyvää kesää!
Jos putkeen ei ole jätetty säätövaraa, voi silti olla yksi mahdollisuus. Usein ohjainkannatimet on sellaisia, että kääntämällä kannatin "ylösalaisin" saadaan ohjaustankoa ylemmäs(tai alemmas). Eikä maksa mitään...
- jmm
itse olen yrittänyt mutta jouduin hommaamaan uuden haarukan muuten aivan loistava pyörä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255