Miten miellytätte komeita miehiä?

Anonyymi-ap

Saatte vaikka Tinderissä mätsin komean miehen kanssa, niin miten pyritte miellyttämään komeaa miestä?

1. Oletteko mukavia komealle miehelle?

2. Vai tarjoatteko seksiä, koska sitä mies kuitenkin haluaa?

3. Jokin muu? Mikä?

26

294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan normaalisti tutustun.
      Tosi outoja noi sun kysymykset.

• Anonyymi

Eivät ne ole kysymyksiä vaan johdanto tulevalle tulkinnalle missä todetaan että vain 10% komeisto kelpaa naisille ja muut kiltit miehet jäävät rannalle ruikutiruimaan jne
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne ole kysymyksiä vaan johdanto tulevalle tulkinnalle missä todetaan että vain 10% komeisto kelpaa naisille ja muut kiltit miehet jäävät rannalle ruikutiruimaan jne
        -sivusta

Tuota tapahtuu kaiken aikaa ja ilmiönä se kiinnostaa. Miehen komea ulkonäkö on varmasti se joka vaikuttaa naisen puolelta kemian syntymiseen.

• Anonyymi

Nykyään naisten tykkäykset kasaantuvat pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle ja naisten on otettava vetovastuu jos aikovat saada treffit aikaan, koska komea mies tuskin ottaa vetovastuuta kun mätsihaaremi on täynnä toinen toistaan kauniimpia naisia. Naisten on erotuttava jotenkin joukosta.

• Anonyymi

Bravo 🍪

• Anonyymi

Nonniin, nyt tutti pois suusta ja nukkumaan!

• Anonyymi

Sellainen stereotyyppinen komeus ei viehätä minua. En myöskään käytä Tinderiä. Vastaan kuitenkin yleisellä tasolla.

1. Mä olen kohtelias ja mukava kaikille, eikä kumpikaan noista ilmaise suoraan, että olisin kiinnostunut.

2. En koskaan tarjoa seksiä. Voin ilmaista haluavani seksiä, jos sitä itse haluan, mutta se ei ole asia jota tarjoaisin kenellekään.

3. Jos olen aidosti kiinnostunut miehestä, niin minä kuuntelen mitä hänellä on sanottavaa, kyselen hänestä, hänen mielipiteistään, hänen elämästään jne. Vietän aikaa hänen kanssaan ja yritän oppia tuntemaan häntä.

• Anonyymi

Onpa outo kysymys. Miksi minä pyrkisin miellyttämään komeaa miestä? Jollei mies ole minusta kiinnostunut, enkä ole hänestä miellyttävä ihan omana itsenäni, niin antaa olla. En niin komeaa miestä olekaan, että tuollaisessa olisi järkeä.

• Anonyymi

Pitäähän naisilla olla jokin valttikortti jos aikovat saada komean miehen kanssa tapaamisen aikaan. Mikä se on? Vedättekö ässän hihasta ja pyydätte päiväkahveille, vai jotain muuta? Tuohan nyt on aika epätoivoinen yritys, varsinkin jos tavoitteena on parisuhde, mutta tapaaminen saattaa järjestyä kun mies tietää saavansa seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäähän naisilla olla jokin valttikortti jos aikovat saada komean miehen kanssa tapaamisen aikaan. Mikä se on? Vedättekö ässän hihasta ja pyydätte päiväkahveille, vai jotain muuta? Tuohan nyt on aika epätoivoinen yritys, varsinkin jos tavoitteena on parisuhde, mutta tapaaminen saattaa järjestyä kun mies tietää saavansa seksiä.

Miki minua kiinnostaisi komeamies, jota minä taas en kiinnosta? En tee sellaisella yhtään mitään. Sehän olisi pelkkä riesa.

• Anonyymi

Hitto!!! Hokasin just että mullahan on komea mies 🫢 Ihan melkein kohta 🫣 Tziisusiunaajavarjele, miten tämä on mahdollista!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto!!! Hokasin just että mullahan on komea mies 🫢 Ihan melkein kohta 🫣 Tziisusiunaajavarjele, miten tämä on mahdollista!!!

Onko mies valittu ulkonäkö edellä ja luuletko parisuhteesi kestävän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mies valittu ulkonäkö edellä ja luuletko parisuhteesi kestävän?

Se on sisältä ja ulkoa täydellinen ja ollaan sit yhdessä loppuelämä 😍 🤭 Mutta ohan se ju*malauta hyvännäkönen!!!

• Anonyymi

Itse komeana miehenä ilmoitan suoraan naisille panevani myös muitakin naisia. Naiset ovat tämän kanssa okei eikä heitä tunnu haittaavan kun jakavat yhteisen hyvän.

• Anonyymi

""Miksi minua kiinnostaisi komea mies, jota minä taas en kiinnosta?""

Lue tuo aloitusviesti. Siinähän sanotaan jos saatte Tinderissä mätsin komean miehen kanssa. Kai komealla miehellä silloin on jonkinlaista kiinnostusta, koska on tykännyt. Eikö olekin? Vaan kysymys kuuluu onko kiinnostus seksimielteistä.

• Anonyymi

Eli koko aloituskysymys on hyvin outo. Jos edellä sanomasi pitää paikkansa, niin olen jo miellyttänyt sitä miestä. Eli en tietenkään tee yhtään mitään sen kummempaa kuin olen jo tehnyt. Hänhän on jo kiinnostunut, eli ei ole mitään tarvetta sen ihmeemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli koko aloituskysymys on hyvin outo. Jos edellä sanomasi pitää paikkansa, niin olen jo miellyttänyt sitä miestä. Eli en tietenkään tee yhtään mitään sen kummempaa kuin olen jo tehnyt. Hänhän on jo kiinnostunut, eli ei ole mitään tarvetta sen ihmeemmälle.

Täh? Olet mielestäsi miellyttänyt miestä kun olet mätsännyt miehen kanssa? Ei se ole mitään miellyttämistä kun kaksi passiivista odottaa aloitusviestiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? Olet mielestäsi miellyttänyt miestä kun olet mätsännyt miehen kanssa? Ei se ole mitään miellyttämistä kun kaksi passiivista odottaa aloitusviestiä.

Sinun logiikkaasihan tuo oli, tai ainakin ruon tuossa aiemmin kirjoittaneen. "Kai komealla miehellä silloin on jonkinlaista kiinnostusta, koska on tykännyt. Eikö olekin?" Koeta nyt jo päättää kiinnostaako sitä vai eikö kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun logiikkaasihan tuo oli, tai ainakin ruon tuossa aiemmin kirjoittaneen. "Kai komealla miehellä silloin on jonkinlaista kiinnostusta, koska on tykännyt. Eikö olekin?" Koeta nyt jo päättää kiinnostaako sitä vai eikö kiinnosta.

Molemmat on tykänneet toisistaan kun mätsi tulee. Ei tykkäyksen painallus ole kummaltakaan mitään miellyttämistä. Se on mielestäni miellyttämistä kun esim. naiset tarjoavat seksiä komealle miehelle saadakseen treffit aikaan tai ovat mukavia komealle miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat on tykänneet toisistaan kun mätsi tulee. Ei tykkäyksen painallus ole kummaltakaan mitään miellyttämistä. Se on mielestäni miellyttämistä kun esim. naiset tarjoavat seksiä komealle miehelle saadakseen treffit aikaan tai ovat mukavia komealle miehelle.

Versus tavismieheen. Tavismiehelle nainen saattaa olla todella töykeä tai hiljainen, mutta komean miehen edessä nainen muuttuu ihmisenä aivan täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Versus tavismieheen. Tavismiehelle nainen saattaa olla todella töykeä tai hiljainen, mutta komean miehen edessä nainen muuttuu ihmisenä aivan täysin.

Tuollainen nainen ei ole minkään arvoinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tietenkin on sitten sen miehen ihan oma ongelma, jos tykkäilee sellaisista, jotka eivät kiinnosta/miellytä. Ei se ole millään tavalla naisen ongelma tai asia, joka naisen tarvitsisi korjata. Eli, miksi minua kiinnostaisi komea mies, jota minä taas en kiinnosta? Jos mies kerta tykkäilee sellaisista, jotka eivät häntä kiinnosta, niin eihän sitä miestä silloin kiinnosta ja sellaiseen mieheen ei kannata tuhlata aikaa. Etsiköön sellaisen, joka kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä seksiin tulee, niin harrastan seksiä, jos MINÄ ITSE haluan seksiä. Saatuani seksiä olen saanut sen mitä halusin. Ei sitä tarvitse sen enempää pohtia.

• Anonyymi

""Miehen ihan oma ongelma, jos tykkäilee sellaisista, jotka eivät kiinnosta/miellytä.""

Toistan: miehellä on jonkunlaista kiinnostusta, koska hän on tykännyt, mutta se tykkäys on useimmiten sitä, että mies haluaa vain ja ainoastaan seksiä. Juuri nämä miesmallien jakamat seksitykkäykset avaavat naisille mahdollisuuden mennä ulkonäkö edellä ja hehän menevät. Sitten kun miesmalli haluaa vain seksiä, niin naiset sanovat miten kaikki miehet haluavat seksiä, vaikka naiset itse tykkäävät vain pienestä miesjoukosta.

Jotenkin tuntuu, että nykynaisilla ei ole minkäänlaista itsereflektointi kykyä. On vain naisen näkökulma ja mitä nainen haluaa. Nyt tosin aletaan havahtua siihen, että komeita miesmalleja ei riitä kaikille naisille.

• Anonyymi

Vaikuttaa nyt pikemmin siltä, että sinulta puuttuu kyky reflektioon. Ja siis ei siinä mitään, jos sinä koet järkeväksi nuoleskella jotakuta vain saadaksesi hänet treffeille. Saat toki toimia niin. Se on sinun oma asiasi. Mitään järjen häivääkään siinä tosin ei ole. Jollei henkilö ole sinusta kiinnostunut ilman, että sinun pitää häntä hirveästi miellyttää ja nuoleskella, niin ei hän sinusta aidosti kiinnostu, vaikka kuinka nuoleskelisit.

Se, että naiset lähipiirissäsi valittavat tuollaista, kertoo siitä millaisia henkilöitä sinä tunnet. Tuollainen valittaminen ei ole yleistä, vaikka sitä sinun tuttavapiirissäsi tekisivät. Sinun näkökulmasi on ikävä kyllä hyvin vääristynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa nyt pikemmin siltä, että sinulta puuttuu kyky reflektioon. Ja siis ei siinä mitään, jos sinä koet järkeväksi nuoleskella jotakuta vain saadaksesi hänet treffeille. Saat toki toimia niin. Se on sinun oma asiasi. Mitään järjen häivääkään siinä tosin ei ole. Jollei henkilö ole sinusta kiinnostunut ilman, että sinun pitää häntä hirveästi miellyttää ja nuoleskella, niin ei hän sinusta aidosti kiinnostu, vaikka kuinka nuoleskelisit.

Se, että naiset lähipiirissäsi valittavat tuollaista, kertoo siitä millaisia henkilöitä sinä tunnet. Tuollainen valittaminen ei ole yleistä, vaikka sitä sinun tuttavapiirissäsi tekisivät. Sinun näkökulmasi on ikävä kyllä hyvin vääristynyt.

Aika luupää olet kun et ymmärrä asian ydintä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      133
      3495
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      41
      2891
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      9
      2813
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      126
      2733
    5. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      107
      1792
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      85
      1553
    7. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      4
      1508
    8. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      13
      1346
    9. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      21
      1335
    10. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1327
    Aihe