Toisinaan julkisilla paikoilla tulee väistämätön tarve kaivaa nenää. Omiin vaatteisiinsa sitä räkäköntsää ei viitsi pyyhkäistä, eikä usein ole edes sellaista pöydänkulmaa, jonne sen piilottaisi. Mutta jos lähistöllä on esimerkiksi koira (kenen tahansa) niin usein koiria voi paijata ja silitellä niin että koiran oikea omistaja ei siitä pahastu. Koiran turkki on mitä parahin paikka piilottaa kuin huomaamatta räkäköntsä, eikä koira tai sen omistaja sitä edes huomaa. Toinen kikka kolmonen on, jos on naisystävän kanssa liikenteessä niin hänen niskakarvansa! Koko operaatio tuntuu vain viattomalta hellyydenosoitukselta, kun siinä halaillaan ja "silitellään" takatukkaa, mutta siinä samalla vaivihkaa sormenpäässä oleva nökötti pyyhkiytyy tukkaan ja emäntä ei huomaa mitään - ihmettelee vain, mikä takku siihen on tullut ja kampaa harjalla takun irti. Epäilen että toiminta on vastavuoroista, mutta luonnollisestihan asiasta ei ole todisteita!
Mitä hyviä piiloja räkäklimppien piilottamiselle sinne olet keksinyt? tässä ei nyt haeta niitä perinteisiä autonpenkkien sivukankaita tai nojatuolin aluslautoja vaan jotain "ovelampaa". Avaa vaan vapaasti sydäntäsi, koska täällä sinua kukaan ei tunnista!
Mihin sinä pyyhit räkäklimppisi?
28
288
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Tämä on hyvä kysymys.
Koska en lainkaan pidä ilmastoidusta sisäilmasta, niin minun tulee pyyhkiä sormeni joko takataskuun tai liepeiseen (housut).
Sisäpuolelle.
(reps)- Anonyymi
Pöytäseurue
Kun oikein ahdistaa, niin kannattaa aina tiputtaa jotain lattialle.
Kun noukkii olematonta yllään häly ja mekastus, niin voi rauhassa kaivaa nenäänsä ja kokea jotain aivan muuta.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöytäseurue
Kun oikein ahdistaa, niin kannattaa aina tiputtaa jotain lattialle.
Kun noukkii olematonta yllään häly ja mekastus, niin voi rauhassa kaivaa nenäänsä ja kokea jotain aivan muuta.
(naurua)Räkä
Räkä on luonnontuote, joka on Uninersumin tapa hallita keissi.
Katsokaas kun räkä alkaa valua, niin asiat alkavat toimia.
Puhdasta symmetriaa.
(hihitystä)
- Anonyymi
Taskuun
- Anonyymi
Kaupassa vaateosasto antaa monta mahdollisuutta, ruokaosastolla voi "tutkia" jauhelihapaketin ainesosaluetteloa.
Ei tosiaan. YÖK. 🤮
Nenäliina on aina mukana.
Ps. Tästä eteenpäin kukaan -EI KUKAAN!- silitä ulkona mun koiraa. - Anonyymi
Pöydän sisäpinnalle, jota pitkäsääriset ihmiset sitten putsaavat, kun oikovat sääriään pöydän äärellä istuessaan?
- Anonyymi
Kömpelyys
Oletko koskaan ollut todistamassa draamaa, jossa ei ole käsikirjoitusta?
Minä olen
Vuotena nolla istuimme hienostopaikoissa, joihin kutsutaan.
Sittemmin siirryimme ”mukavuusalueelle.”
(hirn)
Kusipäisten ihmisten vaatteisiin, johonkin näkyvälle paikalle.
- AnonyymiUUSI
Miksi sinä pyyhit räkääsi toisten ihmisten vaatteille ja kaupoissa vaateliikkeissä laitat räkääsi vaatteisiin pyyhkeisiin verhoihin lakanoihin ym ym ja busseissa hierot tuoleihin miksi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä pyyhit räkääsi toisten ihmisten vaatteille ja kaupoissa vaateliikkeissä laitat räkääsi vaatteisiin pyyhkeisiin verhoihin lakanoihin ym ym ja busseissa hierot tuoleihin miksi
Oli vähän huono läppä.
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Oli vähän huono läppä.
No oliko läppä etkö osaa selittää miksi niin teet ja läppähän tämä on
- AnonyymiUUSI
Miksi ylempänä sanoit toisin
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ylempänä sanoit toisin
Viestit poistetaan, niin se on ihan sama mitä vastaan.
- AnonyymiUUSI
Et ole
Kun lähdetään linjalle, jonka päässä kiiltää puhtaus, niin voin heittämällä sanoa, että sinua naisessa kiinnostaa vain tämän saavutukset joihin et itse pysty.
Mutta halu on kova.
(naurua) - AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Viestit poistetaan, niin se on ihan sama mitä vastaan.
Näin sen ja leikkiä se oli mitäs olet touhuillut tänään
Anonyymi kirjoitti:
Näin sen ja leikkiä se oli mitäs olet touhuillut tänään
Töissä olin, nyt tsillaan sohvalla ja rapsutan välillä kissaa, jota olen hoitamassa. Mitä sinä?
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Töissä olin, nyt tsillaan sohvalla ja rapsutan välillä kissaa, jota olen hoitamassa. Mitä sinä?
Hyvä ottaa rennosti niin kumpaa rapsutat omaasi vai lemmikkiäsi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ottaa rennosti niin kumpaa rapsutat omaasi vai lemmikkiäsi
Mulla on välillä sylissä upea Birma, oikea seurakolli, joka osoittaa äänekkäästi mieltään, jos ei saa tarpeeksi huomiota. Söpö tapaus. ☺️
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Mulla on välillä sylissä upea Birma, oikea seurakolli, joka osoittaa äänekkäästi mieltään, jos ei saa tarpeeksi huomiota. Söpö tapaus. ☺️
Entä oma mirrisi ärähtääkö se jos ei saa huomioo ja paijailua ja hyvänä pitoa muriseeko se
- AnonyymiUUSI
Kannattaisi varmaan kantaa nenäliinapakettia taskussa mielummin.
- AnonyymiUUSI
Tämä lienee juurikin sinkuille suuri ongelma.
- AnonyymiUUSI
Family guylla on ratkaisu tähänkin ongelmaan - https://www.youtube.com/watch?v=Ti7Zay_r3sQ . Toinen linkki - https://www.youtube.com/watch?v=CoUErwb53ys . Kolmas - https://www.youtube.com/watch?v=ePJKn-G4a3c . Hahaa! En mä oo lapsellinen :D. Family guylla on ratkaisu jopa hahaalle 🛐 - https://www.youtube.com/watch?v=y6KVeFbpXTo . -💊-.
Voi näitä kysymysiä! 🫣
Naapurin ikkunaverhoihin tietysti!!!! 🤧No jos kaikki menee kuin strömsössä niin nenään ei kerry mitään ektoplasmaa. Mutta joskus epäsuotuisissa olosuhteissa niin voi käydä. Minusta oikea tekniikka on toisen käden etusormella kaivaa möntti ulos ja sitten etusormen ja peukalon avulla pyöritellä eritteestä täydellinen aerodynaaminen pallo. Sitten se asetellaan peukalon sivustalle josta se voimakkaalla etusormen ojennusliikkeellä lingotaan maailmalle. Kohtalo päättäköön tarkan kohteen.
Räkä vanhin voitehista, kuten vanha kansa tapasi sanoa. Uusi räkä nenään ja kohti uusia pettymyksiä!
- AnonyymiUUSI
Voi teitä alluasukkaita, tässä teille neuvoja.
Röörit putsataan suihkeilla, niistetään nessuun, eikä tukkoisuutta juurikaan nenässä enää esiinny.
Stemirar blocked nose esmes.100% merivettä.
Jos röörejä joutuu putsaamaan flunssan vuoksi, niin pyöreä vanulappu rullalle avuksi. Mitään likaa ei saa sormin viedä nenän sisälle. Nehän bakteerit voi karata vaikka aivoihin ja aiheuttaa dementian ( <- viimeisin myyntikikka pelote).
Oliko selvä? 🏥👩⚕️⚕️ Asiaan mutkan kautta liittyen:
Tiesittekö, että messinkiesineiden patinoimiseen käytetään korvavahaa, sillä se kuulemma tuottaa parhaan tuloksen.
(tarkempi menetelmä on minulle tuntematon, mutta oletan, että se pitää ensin liottaa alkoholiin tms. ja sitten sivellä esineen pintaan)- AnonyymiUUSI
En kaiva julkisilla paikoilla nenääni, mutta täytyy myöntää että luovia vinkkejä tässä toimintaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4173394On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1142555Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1062533Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12369Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll322118Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1891576Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel231424Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2021220Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,451206- 941115