Mikä on sinun ässäsi hihassa?

Mikä on sinun keinosi saada toiset hyvälle tuulelle? Onko se hymy, kohteliaisuus vai jokin muu?

Itse olen sitä tyyppiä, että jos olen pahalla tuulella, niin se huomataan heti, mutta samalla tavalla se ilonikin tarttuu.

☺️

31

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekoiluni on valtti. Saan itseni ja muut iloiseksi tai raivonpartaalle.

• Sopiva sekoilu oikeassa tilanteessa saa aikaan järisyttäviä naurunpurskahduksia ja sitä myötä pidentää elinikää.

• Anonyymi

Kai sitä huumorii yrittää vääntää ja täytyy tuntea toisen eli tietää mistä se pitää tai ilostuu mut huumorilla yrittää piristää

• Vitsit on hyvä tapa piristää.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Vitsit on hyvä tapa piristää.

Entä seksi ja jos olet vähän pahalla päällä niin mikä sinuun puree parhaiten seksi vitsit suklaa tai karkit tai joku hyvä syöminen esim kahvin kanssa vai mikä

• Anonyymi kirjoitti:

Entä seksi ja jos olet vähän pahalla päällä niin mikä sinuun puree parhaiten seksi vitsit suklaa tai karkit tai joku hyvä syöminen esim kahvin kanssa vai mikä

Olen sitä ihmistyyppiä, että kun seuraavat asiat on kunnossa, niin asiat on suht ok:

- Leipä
        - Lempi
        - Lämpö

Ei siis tarvita kuuta taivaalta.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olen sitä ihmistyyppiä, että kun seuraavat asiat on kunnossa, niin asiat on suht ok:

- Leipä
        - Lempi
        - Lämpö

Ei siis tarvita kuuta taivaalta.

Vaikutat hyvältä ja kunnon naiselta eli nostan peukun pystyyn

• Anonyymi

Seurassani ani harvoin kukaan on huonolla tuulella... Jos ongelmia on, ne ratkaistaan.

- Sheena

• Anonyymi

Patarouva

Muuta ei hihasta löydy.

(hirn)

• Omat möhlimiset ja huono huumorintaju, joita vapaasti jaan palstalaisen kesken. Tämä toimii aina! 😁🌸

Muista hymy! Ei tämä ole niin vakavaa. 😃

• No ei kai olekaan, paitsi joskus. 🤣

• Anonyymi

Se riippuu ketä yritän piristää. Jos kyse on riittävän tutusta ihmisestä, niin yleensä tiedän mikä juuri sitä tyyppiä piristää. Se voi olla halaus tai suukko tai tönäisy tai kutitus tai voileipä tai typerä vitsi tai ehdotus, että mennään kävelylle tai vaikka hyvin ajoitettu pieru. Oikeastaan ihan mitä vaan tuollaista, riippuen siitä kuka murjottaa ja myöskin siitä mistä on kyse. Toisinaan on ihan vain parempi olla hiljaa, mutta olemassa. Lapseeni toimii tällä hetkellä hyvin se, että alan heitellä häntä stressipallolla, sukalla, tyynyllä tmv.

• Anonyymi

En minä tiedä. Jonkun pitäisi vilkaista hihaani. Ehkä ajatusten sietämättömät keveydet tai raskaudet. En minä tiedä.
      Vilma

• Anonyymi

Tulee ehkä enemmän IRL esille, mutta valtikseni on mainittu kyky olla ihminen ihmiselle. Etten katso nenänvartta pitkin ketään ja kohtaan hymyillen kaikki ulkonäköön, varallisuuteen ja statukseen katsomatta.

Minulle se on ihan vaan normaalia olla tasapuolisesti asiallinen ihmisen habituksesta huolimatta. Mutta tuttavani on maininneet sen valtikseni. En itse korostaisi mitään puoliani sen enempää, kun se miten käyttäydyn on vaan minua ei sen enempää ässä mitä käyttäisin hyödykseni.

Jasu

• Anonyymi

Kaitpa tuo sitten heijastelee käsitystäni, ettei ole olemassa parempia ihmisiä. On vaan erilaisia ihmisiä joitten elämänarvot ja tavat ei aina kohtaa, mutta niitä voi kuitenkin kunnioittaa niin ettei tyrkytä omiaan. Eikä puutu niihin ellei ne jyrää röyhkeesti muitten ihmisten yli.

Jasu

• Tuon olenkin huomannut sinusta. Olet ihminen ihmiselle.

• Anonyymi

Vähän kuin tuossa ylläkin, ihminen ihmiselle, tasapuolisesti kohdellen antaen tilaa sille toisellekin ihmiselle. Kyllä sillä alkuun pääsee :)

• Kyllä sillä pääsee. 👌

• Anonyymi

En taida koskaan yrittää tehdä jotain toista hyvälle tuulelle. En muista sellaista tilannetta. Siinä vain olen, kuuntelen jos toinen valittaa ja myötäilen. Jos nauraa niin nauran mukana. Olenkohan tosikko? En tosin koskaan odota että joku toinen tekisi minut hyvälle tuulelle, ehkä enemmän närkästyisin ja tiuskaisisin, anna minun nyt vaan mököttää kun suivii elämä.

• Aito läsnäolo on tosiaan katoavaa kansanperinnettä. Minusta se on hyvä piirre ihmisessä. 👌

• Omakehu haisee, mutta tiedän että ulkonäköni ei ole ainakaan suurin ongelmistani. Silti tulee mieleen, että varsinaisten naisasioiden oheella mullahan on tällä hetkellä tasan kaksi miespuolista kaveria, eräs uimahyppyaikainen tuttu sekä naapurin seniori, mutta huomattavan paljon enemmän naisia kavereina. Mähän olen vähän äidin ja isoäidin kasvattama, opiskelin aikoinaan naisvaltaisella alalla jne, assburger tekee aina välillä tepposet ja tilannetaju jotenkin pettää, mutta ammattilaiset ovat sanoneet että mulla on tosi hyvä keskustelukyky ja sanavarasto. Mä olen aiemmassa duunissani tavannut niin hyvinkin erilaisia ihmisiä, nyttemmin kerrostaloasumisessa on kuvioissa tämä spurgu sekä hassu kissatäti, ja viimeksi tänään sain ihanan lämpimän tissihalin mun sugarmamilta 🥰 Assburgerissa on omat haasteensa, mutta joissain (kuten mun) tapauksissa ajatuksenkulku on sellaista, miten nyt sanoisi, kaleidoskooppimaista. Tavallaan että lähestulkoon joka asiassa on aina kaksi puolta ja harvassa asiassa on olemassa mitään absoluuttista oikeaa taikka väärää.

• Sopivassa määrin itsensä kehuminen on ihan ok. 👌

• Kyllä seommeinaan toi kasi pätkä Volvo missä on oikein puoli nahka penkit, toimiva kylmäs töinti, ja vakio nopeuden säädin. Se oli aikoinaan Hiase ittellä eikä koskaan tarvinnut tehrä mitään paitsi vaihtaa jako pään remmi määrä ajassa. Volvoon on pitänyt kylläkin ostaa esim nokka-akselin asentoanturi ja tyhjäkäynninsäädin.

Yes

ok

Lähetä

👍👍

• Asia kunnossa. 👍

• Empä tiedä onko se Daytona-voitto vuodelta 2021, toi keuliva Chevy Silverado GM:n 6,5 V8-dieselkoneella, ilokaasujärjestelmällä, paripyörillä ja Polaris-mönkijän erittäin lyhyellä perällä, vaiko mun 10-tuumainen tatuoitu ja kahvakuulilla voimakkaaksi reenattu p3nislihasvarsi 🤔 Kerran kävi Prisman pihalla niin että Letukan startti hajosi, eikä hondiksen Astran startit tietenkään siihen käyneet, niin hätäratkaisuna piti laittaa virrat/hehkut päälle, laskin farkut kinttuihin, ja heilautin kunnolla jäähdyttimen viskotuulettimen siivistä. Ja käyntiin lähti kuin palmun alta 😊😊😊😊😊

• Mulla varmaan on tää omistuskaksio Vakkella se suurin valttikortti. Kenosta kun napsahti puolisen miljoonaa, niin toinen puolikas tähän kämppään ja toinen Penetratorsin tiimin projekteihin. Mähän sen LMP2-luokan Daytona kilpurin ostin, mut sä Bicky teit sen ratkaisevan ohituksen vikalla kierroksella. Harmi että Micah vähän tyri sen keskimmäisen stintin, mut pääasia että tuli voitto ja palkintorahat kotiin 😊

Ja Penetratorsin jengi/tiimi on hyväntahtoinen sellainen. Ostettiin Floridasta sanonko mitä, myytiin voitolla, ja lahjoitettiin iso siivu eläinsuojeluun, autismisäätiölle, Setalle, Vasemmistoliitolle yms.

• En ole Janican ja minun avioeron jälkeen löytänyt vielä uutta kumppania, mutta uskoisin että ässäni hihassa on suvaitsevaisuus, poliittinen ylikorrektius, ymmärrys että naisilla joskus saattaa särkeä päähän, sekä periaatekysymys että miehen pitää kantaa isohko osa taloudellisesta vastuusta vaikka jopa vaimon entisiin lapsiin liittyen. Sikäli jotenkin oudoksuttaa tämän Honda-kuskin kirjoitukset siitä, että hän hyötyy pienesti taloudellisesti tämän keski-ikäisen naisen kanssa vietetyistä hellistä hetkistä. Minä kuitenkin maksoin ne Janican Polon kuukausierät aikoinaan.

• Anonyymi

En tiedä mikä olisi se mikä saa hyvälle mielelle. Hoidan vain velvollisuuksiani siitä miten läheiset pääsisisvät elämässään helpommalla. Jos se ilahduttaa heitä niin se on ihan hyvä asia. Huomenna laitan renkaat exan autoon, ostin uudet renkaat ja laitatin jo ne vanteille. Loppu on omissä käsissä, eikä hänen tarvitse miettiä epäolennaisuuksia.

Samaa se on jälkikasvun kanssa, ennakointia tarpeista eikä miään tavallaan puutu. He voivat keskittyä siihen miten elävät, ilman paineita siitä miten asioiden kuuluisi olla, sillä nehän ovat jo valmiiksi katettuina.

Iloa ja jakamista on monenlaista:)

AV

• En ihan näihin autokommentteihin keksi sanottavaa, mutta jatkakaa toki. ☺️👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      98
      3582
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1989
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1760
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      35
      1486
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      996
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      940
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      840
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      817
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      804
    Aihe