Esitän että joka kylälle perustetaan shamaanin virka jos ei jo ole,shamaani voi hoitaa syrjäkylien terveydenhuollon ja samalla voidaan lopettaa koko alue valtuusto niin saadaan ylimääräinen iso säästö.
Yöpäivystyksen loppu
22
343
Vastaukset
- Anonyymi
rahastahan se on kiinni. Eipä kukaan ole tosissaan esittänyt, että noilta herran ketkuilta ja ylipalkatuilta , joillakin yli 20 tuhata /kk. palkka, otetaan pois palkasta ja palkkioista pois 70% ja loput mitä jää on sitä verotettavaa tuloa. Näitä herroja ja ketkuja jotka rahastavat on valtaisa lauma, niille ei riitä mikään. Ei muuta kuin kilometritehtalle ja uudet pienempi palkkaiset työntekijät remmiin ja sotejohtajaksi ja jääneillä rahoilla mitä jää palkataan oikeita hoitajia ja muita. Tätä herrakaartia ei tarvita rahastajina.
- Anonyymi
Ei raha ole mihinkään kadonnut. Yritystuet pois niin rahat riittää terveydenhuoltoon.
Kakslauttasen keisarikin on kupannut yhteiskuntaa niin paljon että sillä rahalla olisi muutama hoitaja tehnyt töitä kauan aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei raha ole mihinkään kadonnut. Yritystuet pois niin rahat riittää terveydenhuoltoon.
Kakslauttasen keisarikin on kupannut yhteiskuntaa niin paljon että sillä rahalla olisi muutama hoitaja tehnyt töitä kauan aikaa.mielestäni nämä koko maan kattavat SOTE HERRA LAUMA APULAISINEEN suurine palkkakuluineen ja muut tähän liittyvät palkiot ja päivärahat, kulkukorvaukset, matkustusasumiset hotellissa jne.. Juuri nämä henkilöt kuluttavat valtion kassan niin tyhjäksi, että itse tämä tarkoitus potilaiden hoitaminen ei enää onnistu. Nyt käydään hoitajien ja potilaiden kimppuun jotta herrakaarti saisi pitää nämä etunsa
- Anonyymi
porojem petokorvaukset poi niin riittää rahaa sinne rosvoillekki..haahheh
- Anonyymi
Se raha menee rosvoamiskulttuuriin.
- Anonyymi
Palveluverkko
Lapin hyvinvointialue piti keskiviikkoaamuna tiedotustilaisuuden, jossa kerrottiin ehdotuksista uuteen palveluverkkoon. Kuvassa terveyspalvelujen toimialajohtaja Miia Palo ja aluehallituksen puheenjohtaja Timo Peisa.
Lapin hyvinvointialue piti keskiviikkoaamuna tiedotustilaisuuden, jossa kerrottiin ehdotuksista uuteen palveluverkkoon. Kuvassa terveyspalvelujen toimialajohtaja Miia Palo ja aluehallituksen puheenjohtaja Timo Peisa.
Lapin hyvinvointialue (Lapha) ehdottaa lukuisia muutoksia sosiaali- ja terveyspalvelujen palveluverkkoon. Aluehallituksen puheenjohtaja Timo Peisan (kesk.) mukaan muutokset koskisivat tasaisesti koko Lappia.
– Kaikki joutuvat osallistumaan säästötalkoisiin.
Peisa veisaa mummot ja papat ennen aikaiseen hautaa itelle muhkeat palkan korotukset yms,,johtajille. - Anonyymi
Tomistelen noitarumulla sairaudet pois pientä korvausta vastaan!
- Anonyymi
Papanassako rummutat?
- Anonyymi
Tokkhyh voi
- Anonyymi
lopetetaan petokorvaukset niillä rahoilla saatte sen pitää
- Anonyymi
Rummutus auttaa kaikkiin sairauksiin. Jopa kuppaa on saatu parannettua.
- Anonyymi
Orpo sanoi, että otetaan taas 100 miljoonaa euroa velkaa, että voidaan ostaa USA:lta Ukrainalle aseita.
Sairaita ei hoideta, ovat turhia menoeriä on perskokkareiden motto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo sanoi, että otetaan taas 100 miljoonaa euroa velkaa, että voidaan ostaa USA:lta Ukrainalle aseita.
Sairaita ei hoideta, ovat turhia menoeriä on perskokkareiden motto.Jeesus sanoi, että pitää takoo aseet auroiksi.
Orpo sanoo, että taotaan auroista aseita ei vanhukset tarvitse hoitoa eikä edes ruokaa.
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Tuo on Laphan päätös eli käytännössä kepulaiset demareitten tuella asialla, eli turha tällä kertaa syyttää Orpoa.
- Anonyymi
Ketä haluat syyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä haluat syyttää?
Lukutaidossa vikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä haluat syyttää?
Saamelaisia!
- Anonyymi
Körttiläisiä
- Anonyymi
Aivan oikein saamalais rosvoille.
- Anonyymi
Päihdeongelmaisten katkolla olo kuukauden maksaa yhtä paljon niin, kuin vangin hoito kuukauden vankilassa.
Muistaakseni yli 7000 euroa kuukaudessa ja he pääse katkolta ja alkavat juomaan uudestaan. He ovat vielä TYÖKYVYTTÖMIÄ ja he pääsevät TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLE.
He ovat heitä jotka EIVÄT KUNNIOITA MITÄÄN, mutta ei he loukkaa edes FACEBOOK KUNNIALLISTEN KUNNIOITA.
Se ei ole mikään salaisuus, että LAPIN LÄÄNIN PÄIHDE ONGELMAISET OVAT IHMISIÄ JOILLA IHMISTEN OIKEUKSIA JA HE OVAT KUNNIALLISIA IHMISIÄ JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA FACEBOOK KUNNIALLISTEN KANSSA!
Minä olen sentään YKSIN PASKONUT KAIKKI ASIAT JA LOUKANNUT KUNNIOITA! - Anonyymi
Kun ottaa huomioon, miten paljon korkeatasoisempaa hoitoa ihminen saa Norjassa kuin Suomessa, niin odotettavissa voi olla muuttoaalto Utsjoelle ja Kilpisjärvelle. Jos jotain vakavampaa sattuu, niin pääsee hoitoon Norjaan.
Ja kun Norjassa on niin paljon suomalaisia hoitajia töissä, niin saattaa olla, että osa hoidosta onnistuu jopa suomen kielellä.- Anonyymi
Ei kyllä pääse, horiset omituisia. Tartu rumpuun!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596