Lukekaa tyttäret tarkkaan lakiasiat mitä siellä saa toisista levitellä
Luottamustehtävässä työpaikat on vähissä kun palli heilahtaa alta.
Varotin tästä täällä viimevuonna. Osa sai häädön työmaalta. Omat tiedot saa kotiin paperisena kuka tietoja on selaillut. Eräs nuori nainen kaverin kaveri oli istunut kokonaisen 4h tiedoissani. Täälläkin puhuttiin ja kylällä miksi se on saikulla. Lääkäri nainen oli jakanut tietojani toiseen terveyskeskukseen sekin on rikos jos olet sen kieltänyt omissa tiedoissa ettei niitä saa jakaa muihin hoitolaitoksiin. Se asia on vielä käsittelemättä.
SE ON RIKOS.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c83c0d5c-6e2b-4b9d-8319-c79a4aa45033
HOITAJILLE TERKUT
16
110
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei ole siis oikeutta edes katsella sellaisen ihmisen tietoja johon ei ole kys vuorossa hoitosuhdetta. Ei mitään asiaa vaikka naapurin pertti olisi kyseessä. Se on tuomittava teko.
- AnonyymiUUSI
Sama koskee pollareita ja kaikkia muitakin instituutioiden työntekijöitä joissa pidetään rekistereitä yllä. Curiosity can kill a cat sekunti riittää ja digijälki on ikuinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee pollareita ja kaikkia muitakin instituutioiden työntekijöitä joissa pidetään rekistereitä yllä. Curiosity can kill a cat sekunti riittää ja digijälki on ikuinen
Kyllä! Oikeassa olet. Ne jotka jakaa tietoa. Niistä pitää tehdä nimetön ilmoitus. Jos asia jatkuu siitä pitää tehdä rikosilmoitus ja julkistaa reilusti mediassa. Tai somessa. Kun se napsahtaa niin se on pakko tutkia.
- AnonyymiUUSI
Tiedätpähän sinäkin sen!,joka yrität sotkeutua kaikkien asioihin!
- AnonyymiUUSI
Hoitakaa SUHTEITANNE TÄÄLLÄ! Mutta potilastiedot ei tänne kuulu
- AnonyymiUUSI
Onkohan sinun asenne taas vähän liioiteltua teatteria mitä tulee palstaäijän hubbabubbaprovoon? Trolli taiat olla
- AnonyymiUUSI
Tarpeeks näppärähän urkkii tietonsa suoraan postilootasta, ni ei jää "virallisia" jälkiä siitäkään. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Ps kannattaa myös kirjoitella tänne ku suurin idari ns väliaikatietoa/tuuletusta joko paketti tuli Suomeen öhöhö
- AnonyymiUUSI
Juu, ja puhelinnumerolla. kuulemma, suomen tulli vihjasi eiku se olinki mä niille
- AnonyymiUUSI
Uudet kansalaiset tekevät sen mielellään. Saavat enemmän tietoa kuin itse kansa. Olen nähnyt sen ihan livenä. Kirjeitä oli monta laatikollista stilon taka osassa. Tyypillä postin paitakin päällä😂
Sieltä herrer poimi summamutikassa lappuja ja availi etupenkillä niitä. Mitäs mä ilmottaan. Tätähän te haluatte tätä te saatte - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ja puhelinnumerolla. kuulemma, suomen tulli vihjasi eiku se olinki mä niille
Ei menny ku strömsöös
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uudet kansalaiset tekevät sen mielellään. Saavat enemmän tietoa kuin itse kansa. Olen nähnyt sen ihan livenä. Kirjeitä oli monta laatikollista stilon taka osassa. Tyypillä postin paitakin päällä😂
Sieltä herrer poimi summamutikassa lappuja ja availi etupenkillä niitä. Mitäs mä ilmottaan. Tätähän te haluatte tätä te saatteNeuvoisin kuitenki lähettämään netissä suojattuna tai pankkiin suoraan tai mieluiten hakemaan itse ne postit laitokselta.
Mihinkään ei vakuutus ei pankki ei mihinkään viranomaiseen ole luottoja. Ei minkäänlaisia. Siksi kaikki mitä täällä puhutaan muista. On vain sanahelinää.
Maailma on tuolla ulkona. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Neuvoisin kuitenki lähettämään netissä suojattuna tai pankkiin suoraan tai mieluiten hakemaan itse ne postit laitokselta.
Mihinkään ei vakuutus ei pankki ei mihinkään viranomaiseen ole luottoja. Ei minkäänlaisia. Siksi kaikki mitä täällä puhutaan muista. On vain sanahelinää.
Maailma on tuolla ulkona.Kyllä tämä täällä kertominen vaikuttaa niin moneen ihmiseen,osa menettää työpaikkansa ja uskottavuutensa,vaikka ovat koulutettuja,lakeja noudattavia ihmisiä,toisi kuin nämä valehtelija! On huomattu,ett kaikista ilkeimmät on näitä transvestiittejä tai muita vastaavia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä täällä kertominen vaikuttaa niin moneen ihmiseen,osa menettää työpaikkansa ja uskottavuutensa,vaikka ovat koulutettuja,lakeja noudattavia ihmisiä,toisi kuin nämä valehtelija! On huomattu,ett kaikista ilkeimmät on näitä transvestiittejä tai muita vastaavia!
Suurin osa näistäkin ihmisistä on fiksuja,hyväksyvät itsensä sellaisina,kuin ovat syntyneet,eivätkä ala toisia mollaamaan,ku vika on omien korvien välissä!
- AnonyymiUUSI
Täältä kans tytöille terkkuja..😊
- AnonyymiUUSI
Yäk! 🤢🤮 sä ja sun pinmppi show lukee nekin siellä mitä tuloksia teidän touhuista jää karmeeta luettavaa 😶
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183533Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1082610Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32401Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll372186Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne62100Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv131933Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941607Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel671529Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k431483Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,531360