Pääoven sulkeuduttua hänestä jäi jäljelle vain parfyymin tuoksu. Hetki oli kummallinen. Tuntui siltä, että hän oli yhä huoneistossa, mutta hiljaa ja näkymättömissä, kuin odottaen vastausta kysymykseensä. Mutta jos hän olisi täällä, niin huoneiston täyttäisi puhe, edestakainen kopistelu ja kaaos, eikä mistään hiljaisuudesta ja näkymättömyydestä olisi tietoakaan.
Eteisen käytävä on tyhjä, mutta yhä näen hänen ovesta kulkevan ja ovesta saapuvan. Hän tulee sisään talvisin ja keväisin. Taas kesäisin häntä ei ole tunnistaa, ei syksyisin, kun hän ovesta ulos kanssani käy, tai minua ilman.
Tuoksun hälvetessä jään katselemaan kissaa, joka on tehnyt pesän emäntänsä vuoteella lojuvien vaatteiden päälle. Se tuijottaa takaisin kuin petoeläin aluskasvillisuudesta. Ja minä tuijotan kissapedon kaaria, muotoja ja liikkeitä hämärässä, kun se saalistaa itselleen - vaistojensa ajamana, tilan, joka vapisee, välähtelee ja vavahtelee. On lähes käsittämätöntä se, että kävellessäni hänen vierellään tavaratalossa, hän on kuin yhä minulle alasti läsnä, sillä on kuin näkisin vaatteiden läpi hänen sisimpäänsä. Niin hyvin minä hänet tunnen, että voisin lähes olla hän. Ja minä huomaan hänen silmistään, että hän on hyvin tietoinen kulloinkin siitä, missä mieleni milloinkin vaelsi.
Aivan käsittämätön määrä naisrojua makuuhuoneessa. Voiko elämästä enää vaikeampaa valmistaa kuin tämä. On suorastaan onni ihmiselle, ettei naisroju osannut puhua.
Taidan keittää kahvit ja lukea lehden, niin kuin aina aamuisin teen.
Seksi
40
527
Vastaukset
- Anonyymi
mikai violiitossa vaimo ei saa ikinä seksiä?
- Anonyymi
Kissat on ihanii
- Anonyymi
Mjoo-o
Kun lukaisin tämän, niin olin hieman hämmentynyt.
Ensin sain sellaisen käsityksen, että joku on kuollut, mutta en tiennyt kuka tai mikä.
Tämän jälkeen luulin kirjoittajan jakautuneen osiin ja keskustelevansa itsensä kanssa. Lyhyesti: Tullut hulluksi.
Kun kissa ilmestyi paikalle, niin kuvio alkoi laueta käsiin.
Hidas laukaisu on äärimmäisen vaikea temppu selittää, opettaa, tai sitä edes avata.
Eli tämä koko teksti oli tyyliin yksi nanosekunti, joka oli miljardeja valovuosia kestävä orgasmi kantavana voimanaan.
Terveisin Suomalaisen kirjallisuuden liitto ja sen alaosastot.
(hirn)- Anonyymi
se mikä on kuollut selviää siitä otsikosta
- Anonyymi
Ihminen tekee valintansa ja elää sen mukaan
- Anonyymi
kummituspli-ideani myöhäista allkaa tekemään nyr kun Halloveen jo ovella, ensi vuodeksi ehkä.
- Anonyymi
mutyta niinvehnäjauhoudoia ei saa ege-syödä koska eläinperäistä.
- Anonyymi
Mjoo
Kyllä mä lähden tällä, koska työpäivä aina päättyy.
Ja kun työpäivä päättyy, niin harrastukset alkavat.
(hihitystä) Kun on yksin hiljaisessa tilassa,
eikä menneisyys ole enää läsnä,
mieli lähtee vaeltamaan, aistimaan olematonta.- Anonyymi
Mjjaa
Katsos kun minun mieleni ei taivu tuohon.
Kaikki (sana jota kukaan ei ymmärrä, ja jota ei siis sovi käyttää) on oleellisin sana repertuaarissani.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Mjjaa
Katsos kun minun mieleni ei taivu tuohon.
Kaikki (sana jota kukaan ei ymmärrä, ja jota ei siis sovi käyttää) on oleellisin sana repertuaarissani.
(hihitystä)Kaikkeus on täynnä tyhjyyttä.
Näin runoilee moni tiedemies.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Kaikkeus on täynnä tyhjyyttä.
Näin runoilee moni tiedemies.Mjaa
Näytä minulle yksikin tyhjä kohta, niin näytän sinulle oman väitteesi.
Eli turha homma.
(naurua)
Juu, seksi on vaan kivaa.
- Anonyymi
Etkö voisi tänään ja jos tarvis niin huomennakin etsiä tai hankkia itsellesi oma mies ja huomenna ja sunnuntaina teette yhdessä kivaa ja siit se sit lähteekin yhteis elonne
Anonyymi kirjoitti:
Etkö voisi tänään ja jos tarvis niin huomennakin etsiä tai hankkia itsellesi oma mies ja huomenna ja sunnuntaina teette yhdessä kivaa ja siit se sit lähteekin yhteis elonne
Mulla on jo yks sellainen mies, jonka kanssa hengailen. En minä sentään montaa tarvitse siihen asiaan.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Mulla on jo yks sellainen mies, jonka kanssa hengailen. En minä sentään montaa tarvitse siihen asiaan.
Tuleeko se tänään luoksesi vai menetkö sinä sen luokse eli et taida ehtiä kerään vaatteita eli sinulla onkin kivaa juttua lopetatko kirjoittelut tänne kun miehen otit
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko se tänään luoksesi vai menetkö sinä sen luokse eli et taida ehtiä kerään vaatteita eli sinulla onkin kivaa juttua lopetatko kirjoittelut tänne kun miehen otit
Tykkään asiallisesta mielipiteiden vaihdosta, sitä ei muuta mikään. Tämä nykyinen ei ole virallinen seurustelukumppani eikä meistä tule vakavasti seurustelevaa paria.
Rohkeasti sanottu.
Nyt teinipojat ja teinisedät villiintyy ja sunsta tulee seksiobjekti.
Saatat saada härskiä palautetta.
Näin kävi tytölle, joka kertoi seksileluistaan.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Tykkään asiallisesta mielipiteiden vaihdosta, sitä ei muuta mikään. Tämä nykyinen ei ole virallinen seurustelukumppani eikä meistä tule vakavasti seurustelevaa paria.
Miksi semmosen kanssa luuhaat ja kulutat aikaasi eli etsi semmonen mies joka rakastuu sinuun ja sinä häneen
Gattino kirjoitti:
Rohkeasti sanottu.
Nyt teinipojat ja teinisedät villiintyy ja sunsta tulee seksiobjekti.
Saatat saada härskiä palautetta.
Näin kävi tytölle, joka kertoi seksileluistaan.Tuskin sentään keski-iässä elävällä niin villiä menoa on luvassa. Mitä tuota turhaan peittelemään, mutta yksityiskohtia en sentään alkaisi selittämään.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
useimmilla naisilla on niitä monta. vaikutat jotenkin vajaalta.
Anonyymi kirjoitti:
useimmilla naisilla on niitä monta. vaikutat jotenkin vajaalta.
No mutta kiitosta vaan! Eli olen vajaa, kun en jaa persettä kaikille. Noh, olkoon sitten niin. 👌
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No mutta kiitosta vaan! Eli olen vajaa, kun en jaa persettä kaikille. Noh, olkoon sitten niin. 👌
ehkä olet vaan luonteeltasi estynyt persoonallisuus.
Anonyymi kirjoitti:
ehkä olet vaan luonteeltasi estynyt persoonallisuus.
Ehkä minulla on hyvä syy olla kertomatta palstalla kaikkea elämästäni. Onko se käynyt mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi semmosen kanssa luuhaat ja kulutat aikaasi eli etsi semmonen mies joka rakastuu sinuun ja sinä häneen
Miksi tämän palstan väki ei ymmärrä yksinkertaista totuutta:
- Riittävän hyvä seksi ilman valtavaa rakkauden tunnetta on parempi kuin
- Ei lainkaan seksiä ilman valtavaa rakkauden tunnetta
Siinäpä väliksellekin pähkinä purtavaksi.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämän palstan väki ei ymmärrä yksinkertaista totuutta:
- Riittävän hyvä seksi ilman valtavaa rakkauden tunnetta on parempi kuin
- Ei lainkaan seksiä ilman valtavaa rakkauden tunnetta
Siinäpä väliksellekin pähkinä purtavaksi.
-keinovaginamies-Juurikin näin!
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ehkä minulla on hyvä syy olla kertomatta palstalla kaikkea elämästäni. Onko se käynyt mielessä?
ok, siis täällä vaan esität parempaa ihmistä kuin oikeasti olet.
Anonyymi kirjoitti:
ok, siis täällä vaan esität parempaa ihmistä kuin oikeasti olet.
Ei se sitä tarkoita. Ei minun tarvitse esittää mitään. Olen mitä olen ja sinä olet jo tehnyt minusta omat päätelmät, joten en jatka keskustelua kanssasi.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Juurikin näin!
Olen erimieltä itse en kauaa katselisi tai en sekstailisi naista joka ei minusta pidä ja vain seksiä ei muuta joku siinä rupeaa tökkimään ja tulee olo nainen käyttää hyväkseen pilkkaa ivaa niin ei lopetan sekstailut en halua tyydyttää naista eikä siitä tule edes ystävää mutta kun kumpikin ihastuu ja pitää toisistaan niin haluaa seksiä mutta suhteeksi se muuttuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen erimieltä itse en kauaa katselisi tai en sekstailisi naista joka ei minusta pidä ja vain seksiä ei muuta joku siinä rupeaa tökkimään ja tulee olo nainen käyttää hyväkseen pilkkaa ivaa niin ei lopetan sekstailut en halua tyydyttää naista eikä siitä tule edes ystävää mutta kun kumpikin ihastuu ja pitää toisistaan niin haluaa seksiä mutta suhteeksi se muuttuu
Ja kaveri suhteissakin sama jos huomaan että toinen käyttää hyväkseen mutta kun ei tarvi niin käskee vit.uun niin ei se kaveri ja kaveruus loppuu siihen
- Anonyymi
jooh niin unijuttuja keskuselua nuorison kanssa, pelottavistakin unis.
- Anonyymi
Seksi
Kun sanoo (kirjoittaa) sanan seksi, niin tulos on tällainen.
Ei minua kiinnosta politiikka, vapaakauppasopimukset tai ihmisarvo. Ei minua kiinnosta kuin avauskerrat ja palaute.
Kun minä levitän reiteni, niin siivet ylläni viuhuvat.
(hihitystä)- Anonyymi
Testiltäpä vaikutti hyvinkin, vastausmäärään suhteuttaen kymmenkertainen lukumäärätulos ei paha.
- Anonyymi
Aloitus ei kiihottanut!
Seksikäsi-Eetu - Anonyymi
Kuuntelen makuuhuoneesta kantautuvia lattialautojen ääniä samalla kun keittiön sohva nielaisee minut kuten ryhävalas suullisen planktonia. Koko kehoni antautuu painovoimalle. Kuiskaat kissalle mutta sanasi ovat aaltojen kohinaa. Odotan sinua levottomana ja hieman jännittyneenä. Koko rintakehäni täyttää tunne aivan kuun olisit painautuneena paljasta ihoani vasten. Onko se muistijälki aiemmasta, onko se sitä että kehoni jokainen solu huumaantuneena odottaa sinua sulautumaan minuun kuin kiimaiset eläimet hekuman huipulla vai onko se jotain suurempaa, yhteyttä jossa solumme värähtelevät sulautuneena universumin tanssia, sielumme vietsivät kuin yksinpuhelua kuiskien. Kuuletko sen? Autenttisen välittömyyden jossa koskettaessamme toisiamme kadotamme kehomme ja mielemme rajat kuin olisimme olleet aina kuten nytkin vain yksi ääretön ja rajaton kaikkeus.
-🦔- Anonyymi
18:45
Tämä ja aloitus ovat mielenkiintoisia.
Joillekin on kyse vain lantinheitosta.
Ei niin.
Ihminen syventyy aika lailla itseensä. Ihminen syventyy toiseen ihmiseen.
Molemmat syventyvät.
Voi koskettaa vaikkei kosketa.
Kuinka lähelle toista pääsee. Ei se ole (vain) ihoa iholle. On se jotain muuta(kin). Tai vain.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin.
Molemmat syventyvät.
Kuinka lähelle toista pääsee. Ei se ole (vain) ihoa iholle. On se jotain muuta(kin). Tai vain.
VilmaFunzi!
Siis järkyttävät määrät lukijoita.
Ja mä tässä dilppailen himasn.z
😁☝️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin.
Molemmat syventyvät.
VilmaNiin se on. Kun sen syvyyden löytää sisimmästään voi sen jakaa heidän kanssaan kotka ovat sen löytäneet.
-🦔
- Anonyymi
Ihana huomata, että suhtaudut seksiin vakavasti. Taidat pitää siitä yksinkertaisesti vain liikaa. Se on pyhää tantraa sinulle.
Ei edes hymynkaretta ;) - Anonyymi
Viritit jousen, mutta ammuit ilmaan ;) Vaihdoit nopeasti takaisin tutulle maaperälle. Se taas johtuu siitä, että suhtaudut asiaan niin vakavasti. Se on sinulle siis noin tärkeää. Naiseuden ylistys.
Kaunista, seksikästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493989Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123641Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai522989Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122972Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1452561- 572341
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist281983"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1071485Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631344Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t391223