Turisti tulee. Syö,mejän porot
Turisti tul33
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Poronliha on kallista, leikkeleinä kilohinta 60-80 euroa! Rahaa tulvii ovista ja ikkunoista poromiehille. Porokäristys, sitä turisti puree.
Hölmö turisti tulee onnelliseksi ja paskoo Inarijärveen samalla reissulla ja lannoittaa kalankasvatusta.
Turismi on kunnalle elämänehto, hotellit tuottaa, kauppa kukoistaa ja poromies on Herra ja hitalgo, mannekiini pöykkyrissään tai purkapeskissään joka vain ottaa ja kaataa turistinaista kuin heinää. Hienot juomat juoden naisten kanssa ja nauttien onnestaan. - Anonyymi
Met tomistellaan turisteille rumpua humalassa ja naama noessa tursti tuntee tosi saamen kasteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575