Millainen oli aamupalasi tänään

Anonyymi-ap

Eli mitä söit aamupalaksi ja mitäs aiot tänään tehdä

52

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mikeoaallossa paaheyyuja jäisiä kalapuikkoja 3 kpl

• Anonyymi

Lasi vettä, kylkeen kaurapuuroa, johon ripottelin talkkunapeiton, päälle pakastemustikoita ja raejuustosaareke, jonka ympärille lidlin mustikkakeittoa ja lautasen ullkoreunalle marjakeittoa. Sen jälkeen hunajavettä lämpimänä kurkun avaajaksi (kurkku kivun lieventäjäksi).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasi vettä, kylkeen kaurapuuroa, johon ripottelin talkkunapeiton, päälle pakastemustikoita ja raejuustosaareke, jonka ympärille lidlin mustikkakeittoa ja lautasen ullkoreunalle marjakeittoa. Sen jälkeen hunajavettä lämpimänä kurkun avaajaksi (kurkku kivun lieventäjäksi).

Tällä saa ainakin verensokerit kattoon😵‍💫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä saa ainakin verensokerit kattoon😵‍💫

Yhdessä annoksessa alle 10 grammaa sokeria. Ei ole minusta paljoa.

• Anonyymi

Mustaa kahvia.
      Käyn ainakin kävelyllä, jos ei tule vettä ihan saavista kaatamalla.

• Anonyymi

Itsellä sama☕️iso kuppi kahvia ja menoksi

• Anonyymi

Söin tuorepuuroa mustikoilla, rukiisen voilevän ja lasin maitoa. Kahvia tietty mukillisen.
      Piti lähtemän ulkoliikuntaan vaan sataa. Joten teen erikoistöitä. Lavuaarin yläreunassa oleva kittaus on paskettunut ajan saatossa. Ostan putken silikoonia ja uusin sen.
      Olin saanut lainanksi nätin kattolampun. Omistaja erosi, muutti ja halusi sen omaan käyttönsä. Joten pitäisi ostaa uusi sen tilalle. Miten taas läytää muuhun kalusteeseen sopivan ja nätin.

• Anonyymi

Shampanjaa ja kaviaaria. Eikö kaikki syö aamiaista näin?

• Anonyymi

Syön kreikkalaista jogurttia, granola mysliä ja marjoja. Sitten laitan kahvia, johon sekoitan mausteita. Kahvin kanssa otan 1/4 toffee, kermaleivonnaista. Janojuomaksi otan appelsiini/mango -tuoremehua sekä vettä. Lopuksi juon vihreää teetä elimistön puhdistamiseksi.

• Anonyymi

Miksi juot vielä vihreää teetä? Sekö parantaa sut toffeelta ja hiilareilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi juot vielä vihreää teetä? Sekö parantaa sut toffeelta ja hiilareilta

Kannatan kohtuutta kaikessa. Painoni on sopiva ja en ole koskaan ollut lihava.
        Leivos ihan (pieni nokare) tuo iloa päivään. Vihreä tee on terveellistä, joten sitä kannattaa juoda päivittäin.

• Anonyymi

Kiitos, oikein hyvä.

Koska en syö puuroa aamuisin, vaan jotain aivan muuta, niin pyrin jokaisena aamuna vähintään tähän (****).

Ehkä olen hieman outo, mutta ihan pelittävä.

(naurua)

• Anonyymi

Kerro nyt, on ihan virkistävää avata omaa ruokavaliota 🤣

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa-a

Listani katosi bittituuliin.

On kammottavaa olla kammottava.

(hirn)

https://youtube.com/shorts/p_IH1szMcLQ?si=cIf4srxKNrKg2WT-

Hämmentävää

Siis miksi tätä klippiä ei poistettu, mutta menu (ni) kyllä?

(naurua)

• Anonyymi

erhä olen yriyyäny piristääkkin tyttösiä...

ahKKIpelikin aivan hauskakin..

• Ruispalaa tomaatilla ja juustolla, kyytipoikana maitokahvia.

• Anonyymi

En yleensä syö aamupalaa

• Anonyymi

Join kahvia. En oikeastaan koskaan syö aamupalaa.

• Anonyymi

Kannattaa syödä hyvä aamupala.

• Anonyymi

Jos on nälkä, niin toki. Noin yleisesti ottaen kannattaa syödä kun on nälkä, ei varmuuden tai tavan vuoksi.

• Anonyymi

Vääärin ihminen ei tarvitse aamuupalaa

• Anonyymi

Kaurapuuroa X-Tra pikakaurahiutaleista, puolukkasurvosta, punaviinimarjoja, karpaloita, 1dl maitoa ja kahvia 1,5dl.
      Tänään yritetään pitkävedolla rahaa, yritetään perentyä Blender 4.5 3D ohjelmaan, pelataan tietokoneella/pelikonsolilla ja nettiä selataan.
      iltapäivällä syödään 5 HK:n eineslihapullaa, kastiketta ja 1,5 perunaa, ehkä vielä pannulla kuumennetaan 1 itse tehty porilainen.

• Anonyymi

Ei kuulu sulle sit yhtään.

• Paahdettu moniviljaleipä viipale, juustoa, keitetty kananmuna, omena. Lasi vettä.

• Anonyymi

Aamukahvin jälkeen nuolaisin hänen kuvaansa.

• Anonyymi

Juuri tässä mietiskelen mitä sitä söisi aamupalaksi. Olisko pala hapajuurileipää päällään juustoa, mikrossa kypsennetty kananmuna ja joitain salaatinlehtiä hyvä. Lisäksi sekalainen kasa kasviksia, katsotaan mitä löytyy, mutta ainakin kirsikkatomaatteja. Viereen kuppi kahvia ja jälkkäiksi maustamatonta jogurttia ja omppua.

P.S. Nousin kyllä ylös jo kasilta, mutta ruokailu heti heräämisen jälkeen ei ole mun juttuni.

• Anonyymi

Söin täytetyn croisssantin, banaanin ja kahvia. Kohta lähden salille ja myöhemmin varmaan teen viikkosiivon. Illan otan rauhassa ja teen jotain, mikä saa mielen ja kehon rauhoittumaan.

Aletheias

• Anonyymi

Mjaa

Lopeta toi hinttihomma ja nosta pelle vähän puntteja.

Osta hame.

• Anonyymi

Kuulostaapa kivalta! :)

• Anonyymi

Jos aikoisin syödä tuollaisen aamiaisen, minulla olisi aivan käsittämättömän voimakas tarve asetella croissant ja banaani lusikkaan pöydälle ja katsoa, miten hyvin kaaret sopisivat yhteen.

Banaani tulisi tietysti ulkopuolelle (naisen paikalle) ja croissant sisäkurviin (miehen paikalle). 🤔

Lopuksi miettisin, miten paljon (jos lainkaan) käyrempi banaanin tulisi olla, jotta se mukailisi croissantin ulkokaarta täydellisesti.

Itse asiassa minua häiritsee se, että kukaan voi edes pitää banaania ja croissanttia pöydällä samanaikaisesti kokeilematta tätä ehdottamaani lusikkakoetta!

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Lopeta toi hinttihomma ja nosta pelle vähän puntteja.

Osta hame.

Nostin kyllä puntteja tänään ja hameitakin löytyy valmiina kaapista.

Onko sinulla paha olla ja kaipaat juttukaveria? Kerro toki, jos haluat enemmänkin purkaa mieltäsi.

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaapa kivalta! :)

Tänään on ollut kyllä ihan kiva päivä 😊 Tuli sslilla kunnon hiki ja hyvä olo kroppaan.

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos aikoisin syödä tuollaisen aamiaisen, minulla olisi aivan käsittämättömän voimakas tarve asetella croissant ja banaani lusikkaan pöydälle ja katsoa, miten hyvin kaaret sopisivat yhteen.

Banaani tulisi tietysti ulkopuolelle (naisen paikalle) ja croissant sisäkurviin (miehen paikalle). 🤔

Lopuksi miettisin, miten paljon (jos lainkaan) käyrempi banaanin tulisi olla, jotta se mukailisi croissantin ulkokaarta täydellisesti.

Itse asiassa minua häiritsee se, että kukaan voi edes pitää banaania ja croissanttia pöydällä samanaikaisesti kokeilematta tätä ehdottamaani lusikkakoetta!

🦄

Joudun tuottamaan pettymyksen, sillä en tehnyt kyseistä koetta 😄 Olin vähän laiskalla tuulella ja sen takia tein mahdollisimman helpon aamupalan ja nappasin banskun vielä croissantin lisäksi, kun tiesin että seuraavaan ruokaan menee aika pitkä aika.

Jännä muuten, että miellät naisen lusikassa ulkopuolelle ja miehen sisäpuolelle. Minä miellän sen enemmänkin päinvastoin 🤔 Tietenkin se voi olla miten päin vain, tunne ja fiilis ratkaisee 🤗

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Noh jaa, rinkeli siihen seuraksi niin asetelma olisi täydellinen siinä lusikkamukaelmassa 😛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joudun tuottamaan pettymyksen, sillä en tehnyt kyseistä koetta 😄 Olin vähän laiskalla tuulella ja sen takia tein mahdollisimman helpon aamupalan ja nappasin banskun vielä croissantin lisäksi, kun tiesin että seuraavaan ruokaan menee aika pitkä aika.

Jännä muuten, että miellät naisen lusikassa ulkopuolelle ja miehen sisäpuolelle. Minä miellän sen enemmänkin päinvastoin 🤔 Tietenkin se voi olla miten päin vain, tunne ja fiilis ratkaisee 🤗

Aletheias

"Jännä muuten, että miellät naisen lusikassa ulkopuolelle ja miehen sisäpuolelle."

Se oli pientä humoristista provokaatiota. Tiedän että monet lukitsevat positionsa lusikassa sen mukaan, mikä on oma ja toisen sukupuoli.

Todellisuudessa valinta voi olla käytännön ja sattuman inspiroima ja perustua siihen, kummalla kyljellä kukin sattuu valmiiksi makoilemaan. 😄

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh jaa, rinkeli siihen seuraksi niin asetelma olisi täydellinen siinä lusikkamukaelmassa 😛

Ei se kyllä vielä rinkelin lisäyksellä olisi täydellinen.

Siihen rinkelin keskelle tarvittaisiin vihreä kuula tai pyöreä suklaakonvehti. 🤔

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jännä muuten, että miellät naisen lusikassa ulkopuolelle ja miehen sisäpuolelle."

Se oli pientä humoristista provokaatiota. Tiedän että monet lukitsevat positionsa lusikassa sen mukaan, mikä on oma ja toisen sukupuoli.

Todellisuudessa valinta voi olla käytännön ja sattuman inspiroima ja perustua siihen, kummalla kyljellä kukin sattuu valmiiksi makoilemaan. 😄

🦄

Todellisuudessa lusikka voi tosiaan olla miten päin vain, mutta myönnän sen, että mieluiten olen itse siellä sisempänä 😁 Mutta lusikka on ihana asento miten päin tahansa, siinä saa olla lähellä toista ja sehän on se paras tunne.

Aletheias

• Anonyymi

joku jniin kiinalainen kai joku tytttö niin ei niin no pojat välitä pienistä äänistäkään mitä jos herää ja tekeekin... omat hommansakin.

• Anonyymi

Aamupalaksi kaksi ruisleipä palasta ja päällä metvurstia ja tomaatti viipaleita. Juomana tee. Lämmitän parhaillaan leivinuunia ja pelaan.

• Anonyymi

Kuulostaapa kotoisalta <3 :) N33

• Anonyymi

Aamiaiseksi join vaniljacappuccinojääkahvin sängyssä ja lisäksi söin pari palaa kauraleipää juustolla ja kurkulla sekä pähkinä/hedelmäsekoitusta. :D Aion olla koko päivän kotona (kaupassa jo käyty) muuten paitsi joku kiva pidempi iltalenkki olisi kiva tehdä. Sateinen ja syksyinen keli täällä <3 N33

• Nyt menee kolmas kuppi kahvia, mustana.

Ymmärrän syödä aamupalaa vasta sitten, kun tyhjään vatsaan kaadetut kahvit hyperaktivoi hermoston.

• Anonyymi

Söin aamupalaksi kaksi täysjyväpaahtoleipäviipaletta täytteillä (Floraa, kinkkua, juustoa, kurkkua, paprikaa) ja join mukillisen mustaa kahvia.

Mies täytti minulle leivät ja uutti kahvin, koska minä olin kamalan väsynyt heräämiseni jälkeen ja mies oli energiaa täynnä. 😍 Minä kömmin sohvalle unenpöpperössä ja oli ihanaa, että leivät ja kahvi vain ilmestyivät eteeni pyynnöstä. 🥰🥪☕🛋️

Sitä paitsi toisen täyttämät leivät maistuvat aina paremmilta kuin itse täytetyt. Ja kyllä minäkin täytän välillä hänen leipänsä. 😁

Jälkimmäiseen kysymykseen en yksityisyyssyistä voi vastata.

🦄

• Anonyymi

Lasi vettä ja lääkkeet, sekä ☕🥕🍌🥝🍊🍞🥬
      Sitten lähdin katsomaan, koteja.

• 1 donitsi
      4 palaa taloussuklaata
      vihreää teetä (liikaa).

• Anonyymi

Makea aamiainen. Tuolla jaksaa melko vähän aikaa.

• Anonyymi

2 kuppia mustaa kahvia, kaksi paistettua munaa, ruisleipä juustolla ja makkaralla.

• Anonyymi

Kaurapuuroa-kaurapuuroa-kaurapuuroa-muutun kaurapuuroksi 🙄

• Anonyymi

Aamulla kahvia (ensin mukiin hienoa sokeria suoraan pussista ja sitten kahvia ja lopuksi täysmaitoa) ja 2 Berliininmunkkia. Syön vain iltaisin, äsken keitin perunoita ja kastikkeen tein niin että kattilaan vettä ja maitoa ja kun kiehuu niin sekoitetaan siihen 2 pussia Blåband-ruskeakastikejauhetta ja vispilöidään melkein koko ajan ja sitten kumotaan siihen Jalostajan Stroganoff-purkki ja annetaan porista vähän aikaa, tulee hyvää, mitähän tuo nyt on, lihaisaa ruskeakastiketta. Nautitaan joko punajuurien tai maustekurkkujen ja ruisleivän ja maidon kanssa. En nyt jaksa tarkistaa miten paljon laitetaan vettä ja maitoa jos kastikkeen tekee kahdella pussilla jauhetta mutta kun tekee reilummin niin tuosta riittää kolmeksi illaksi kastiketta.

• Anonyymi

laskuvarjojääkärin ja taistelusukeltajan normi kuukausi-ruoka maukas-näkkäei kuukausirrain, pärjää ravinnollaan.

• Anonyymi

Nukuin pitkään (kuten tavallisesti), ja jätin aamupalan väliin. Ellei kofeiinitonta kahvia lasketa.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22289
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9496
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7490
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6325
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5970
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4976
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4630
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4386
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      87
      2060
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      80
      1355
    Aihe