Sunnuntaina kerätään rahauhri - voit maksaa sirukortilla

Anonyymi-ap

Raamatussa ei puhuta rahauhrin keräämisestä seurakunnalle.

23

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tulisi mieleenikään lahjoittaan rahaa Israelin perseennuolijoille!

• Anonyymi

Suomessa on pakko lahjoittaa tuhansia miljoonia sotimiseen Ukrainassa.
      Suurin osa niistä menee sotateollisuudelle.

• Anonyymi

Ohjuksen hinta vaihtelee merkittävästi tyypin ja käyttötarkoituksen mukaan. Esimerkiksi Patriot-ilmatorjuntaohjus maksaa noin 3,5 miljoonaa euroa kappaleelta, kun taas risteilyohjus voi maksaa jopa 832 000 euroa (noin 781 000 € nykyrahassa).

• Anonyymi

Matt.17:27 Mutta ettemme heitä pahentaisi, niin mene merelle, heitä onkes, ja ota se kala, joka ensin tulee ylös, ja avaa hänen suunsa, niin löydät rahan: ota se, ja anna heille minun ja sinun edestäs. Biblia (1776)

• Anonyymi

KUKAS SE UHRI ON

• Anonyymi

Matt.13:12 Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Matt.25:29 Sillä jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Mark.4:25. Luuk.19:26.

• Anonyymi

Pakkovauvakastetut eivät lue Raamattua!

1Korinttolaiskirje:

16:1 Mitä tulee keräykseen pyhiä varten, niin tehkää tekin samalla tavoin, kuin minä olen määrännyt Galatian seurakunnille.
      16:2 Kunkin viikon ensimmäisenä päivänä pankoon jokainen teistä kotonaan jotakin talteen, säästäen menestymisensä mukaan, ettei keräyksiä tehtäisi vasta minun tultuani.
      16:3 Mutta kun olen saapunut teidän tykönne, lähetän minä ne henkilöt, jotka siihen sopiviksi katsotte, kirjeet mukanaan, viemään teidän rakkaudenlahjanne Jerusalemiin;

• Anonyymi

Lukeeko Raamatussa että luterilainen kirkko saa kerätä veroja?

• Anonyymi

Lukeeko Raamatussa että luterilaisessa kirkossa saa kerätä kolehtia?

• Anonyymi

Kenelle Azusa kadulla kerättiin kolehti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle Azusa kadulla kerättiin kolehti?

Kirkollisverolla vihitään homoja.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olet sinäkin lapsi. Pyöriikö kirkkosi talkoovoimin. Tekevätkö papit, kanttorit, diakonit ym ym töitä talkoilla ? Entäpä kirkon tilojen lämmitys ? Onko se ilmaista, huolto, kunnossapito ? Olet aika lapsi.

• Anonyymi

Gal.6:10 Koska siis meillä aika on, niin tehkäämme jokaiselle hyvää, mutta enimmiten niille, jotka meidän kanssaveljemme uskossa ovat. Biblia (1776) Ef.2:10. 2Piet.1:7.

• Anonyymi

1 kor 16 : 2
      Kunkin viikon ensimmäisenä päivänä pankoon jokainen teistä kotonaan jotakin talteen, säästäen menestymisensä mukaan, ettei keräyksiä tehtäisi vasta minun tultuani.
      Siis oli keräyksiä.
      fil 4: 15
      Tiedättehän tekin, filippiläiset, että evankeliumin alkuaikoina, , kun lähdin Makedoniasta, ei mikään muu seurakunta kuin te yksin käynyt minun kanssani tiliyhteyteen annetusta ja vastaanotetusta. pidettiin siis kirjaa rahaliikenteestä.
      Vanhassa Testamentissa on käskyjä kymmenyksistä. Uudessa Testamentissa Jeesuksella oli seuraajia, Myös naisia, jotka palvelivat heitä varoillaan.

• Anonyymi

Raha ei ole mikään uhri.

• Anonyymi

Pakkovauvakastetut luulevat, että valtiot ovat perineet kirkollisveroa 2000 vuotta.

• Anonyymi

Luuk.22:35 Ja hän sanoi heille: kuin minä lähetin teidät ilman säkkiä ja kukkaroa ja kenkiä, puuttuiko teiltä mitään? He sanoivat: ei mitään. Biblia (1776) Matt.10:9-10. Mark.6:8. Luuk.9:3. 10:4.

• Anonyymi

Luuk.9:3 Ja sanoi heille: älkäät ottako mitään myötänne tielle, ei sauvoja, eikä myös säkkiä, ei leipää, ei rahaa: älkäät myös kahta hametta pitäkö. Biblia (1776)

• Anonyymi

Rahaa tietenkin voi antaa kuten lystää ja maksaa mitä parhaaksi katsoo, mutta pitää tosiaan katsoa ettei se menen sodan tukijoille eikä niille, jotka pitävät tappamista ainoana keinona ratkoa asioita.

Silloin syöttää saatanan lapaan.

• Anonyymi

Pakkovauvakastettu kerro kuinka Lutherin aikaan Saksassa kerättiin rahaa lut.kirkolle.
      Se varmaankin oli raamatullista?

• Anonyymi

Alkuseurakunnassa kaikki oli yhteistä ja lähimmäisistä pidettiin huolta.
      Jumala ei asu seurakunnassa (käsintehdyssä temppelissä).

• Anonyymi

Saarn.9:2 Se kaikki tapahtuu kaikille, niin vanhurskaille niinkuin jumalattomillekin, hyville ja puhtaille kuin saastaisillekin, niin sille, joka uhraa, niinkuin sillenkin, joka ei uhraakaan, niinkuin hyville niin myös syntisille, niin vannojalle, kuin sille, joka valaa pelkää. Biblia (1776)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      74
      2829
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2358
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2208
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      10
      2123
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1544
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      10
      1449
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1237
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1100
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1087
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1044
    Aihe