Raamatussa ei puhuta rahauhrin keräämisestä seurakunnalle.
Sunnuntaina kerätään rahauhri - voit maksaa sirukortilla
23
167
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tulisi mieleenikään lahjoittaan rahaa Israelin perseennuolijoille!
- Anonyymi
Suomessa on pakko lahjoittaa tuhansia miljoonia sotimiseen Ukrainassa.
Suurin osa niistä menee sotateollisuudelle. - Anonyymi
Ohjuksen hinta vaihtelee merkittävästi tyypin ja käyttötarkoituksen mukaan. Esimerkiksi Patriot-ilmatorjuntaohjus maksaa noin 3,5 miljoonaa euroa kappaleelta, kun taas risteilyohjus voi maksaa jopa 832 000 euroa (noin 781 000 € nykyrahassa).
- Anonyymi
Matt.17:27 Mutta ettemme heitä pahentaisi, niin mene merelle, heitä onkes, ja ota se kala, joka ensin tulee ylös, ja avaa hänen suunsa, niin löydät rahan: ota se, ja anna heille minun ja sinun edestäs. Biblia (1776)
- Anonyymi
KUKAS SE UHRI ON
- Anonyymi
Matt.13:12 Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Matt.25:29 Sillä jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Mark.4:25. Luuk.19:26.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut eivät lue Raamattua!
1Korinttolaiskirje:
16:1 Mitä tulee keräykseen pyhiä varten, niin tehkää tekin samalla tavoin, kuin minä olen määrännyt Galatian seurakunnille.
16:2 Kunkin viikon ensimmäisenä päivänä pankoon jokainen teistä kotonaan jotakin talteen, säästäen menestymisensä mukaan, ettei keräyksiä tehtäisi vasta minun tultuani.
16:3 Mutta kun olen saapunut teidän tykönne, lähetän minä ne henkilöt, jotka siihen sopiviksi katsotte, kirjeet mukanaan, viemään teidän rakkaudenlahjanne Jerusalemiin; - Anonyymi
Lukeeko Raamatussa että luterilainen kirkko saa kerätä veroja?
- Anonyymi
Lukeeko Raamatussa että luterilaisessa kirkossa saa kerätä kolehtia?
- Anonyymi
Kenelle Azusa kadulla kerättiin kolehti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle Azusa kadulla kerättiin kolehti?
Kirkollisverolla vihitään homoja.
- Anonyymi
Tästä keräämään. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi
Olet sinäkin lapsi. Pyöriikö kirkkosi talkoovoimin. Tekevätkö papit, kanttorit, diakonit ym ym töitä talkoilla ? Entäpä kirkon tilojen lämmitys ? Onko se ilmaista, huolto, kunnossapito ? Olet aika lapsi.
- Anonyymi
Gal.6:10 Koska siis meillä aika on, niin tehkäämme jokaiselle hyvää, mutta enimmiten niille, jotka meidän kanssaveljemme uskossa ovat. Biblia (1776) Ef.2:10. 2Piet.1:7.
- Anonyymi
1 kor 16 : 2
Kunkin viikon ensimmäisenä päivänä pankoon jokainen teistä kotonaan jotakin talteen, säästäen menestymisensä mukaan, ettei keräyksiä tehtäisi vasta minun tultuani.
Siis oli keräyksiä.
fil 4: 15
Tiedättehän tekin, filippiläiset, että evankeliumin alkuaikoina, , kun lähdin Makedoniasta, ei mikään muu seurakunta kuin te yksin käynyt minun kanssani tiliyhteyteen annetusta ja vastaanotetusta. pidettiin siis kirjaa rahaliikenteestä.
Vanhassa Testamentissa on käskyjä kymmenyksistä. Uudessa Testamentissa Jeesuksella oli seuraajia, Myös naisia, jotka palvelivat heitä varoillaan. - Anonyymi
Raha ei ole mikään uhri.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut luulevat, että valtiot ovat perineet kirkollisveroa 2000 vuotta.
- Anonyymi
Luuk.22:35 Ja hän sanoi heille: kuin minä lähetin teidät ilman säkkiä ja kukkaroa ja kenkiä, puuttuiko teiltä mitään? He sanoivat: ei mitään. Biblia (1776) Matt.10:9-10. Mark.6:8. Luuk.9:3. 10:4.
- Anonyymi
Luuk.9:3 Ja sanoi heille: älkäät ottako mitään myötänne tielle, ei sauvoja, eikä myös säkkiä, ei leipää, ei rahaa: älkäät myös kahta hametta pitäkö. Biblia (1776)
- Anonyymi
Rahaa tietenkin voi antaa kuten lystää ja maksaa mitä parhaaksi katsoo, mutta pitää tosiaan katsoa ettei se menen sodan tukijoille eikä niille, jotka pitävät tappamista ainoana keinona ratkoa asioita.
Silloin syöttää saatanan lapaan. - Anonyymi
Pakkovauvakastettu kerro kuinka Lutherin aikaan Saksassa kerättiin rahaa lut.kirkolle.
Se varmaankin oli raamatullista? - Anonyymi
Alkuseurakunnassa kaikki oli yhteistä ja lähimmäisistä pidettiin huolta.
Jumala ei asu seurakunnassa (käsintehdyssä temppelissä). - Anonyymi
Saarn.9:2 Se kaikki tapahtuu kaikille, niin vanhurskaille niinkuin jumalattomillekin, hyville ja puhtaille kuin saastaisillekin, niin sille, joka uhraa, niinkuin sillenkin, joka ei uhraakaan, niinkuin hyville niin myös syntisille, niin vannojalle, kuin sille, joka valaa pelkää. Biblia (1776)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17622339Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759552Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.337534Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va836362SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1856024Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot445031HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084666Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014416Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo912122Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k821409