Kertokaas vaikka naiset
Voiko miehellä olla liian iso?
51
774
Vastaukset
- Anonyymi
Ego on ainakin turhan iso.
- Anonyymi
Jos on yli 46, sille on vaikea löytää kivoja kenkiä.
- Anonyymi
Kaikkea se sinäkin mietit. Kyllä kai ne pelivehkeet voi olla keskenään yhteen sopimattomatkin. Kaikenlaista hyperkasvua on elollisilla otuksilla havaittu laji kun laji.
Jasu - Anonyymi
Ei ainakaan lompakko
- Anonyymi
Tietysti voi
- Anonyymi
Onko ommeltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ommeltu.
Millainen henkilö olettaa noin.
- Anonyymi
Kuulostaa ikävältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ikävältä
Niinpä huudot on tuskaa ei nautintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen henkilö olettaa noin.
Hieman pulska mut kiva162 cm pitkä mies olen kengän no 39, onko liian pieni jalka? Pää on kuitenkin aika iso.
- Anonyymi
Pohjaaminen sattunut jos kierukka tms,
- Anonyymi
Kyllä se voi.. Se sattuu.
- Anonyymi
Älä pelkää. Ei minulla ainakaan.
- Anonyymi
Kyllä voi.
- Anonyymi
Tietysti voi olla.
Yksi hyvä esimerkki siitä on hotellin yökerho maassa xxx. Olin asunnut jo pitkään samassa hotellissa, ehkä noin kaksi kuukautta. Hotellissa oli tosi hyvä yökerho jossa oli usein live musiikkia. Töiden jälkeen piti mennä usein ottamaan pari rentouttavaa, eihän tuolloin itselläni ollut niitä ns. hyviä tuttuja. Avoin tutkimusmatkailijan mieli lähinnä, kuin yksinäisellä sudella.
Yökerhossa teki omia "töitään" myös naisrinki, tutustuin heihin jutellen ja pitäen hauskaa. Tunsin pintaa syvemmältä melkein jokaisen, olinhan pidättyväinen.
Hotelliin saapui kerran merimiehet läheisestä satamasta. Yksi naisista otti merimiehen käsittelyynsä merimiehen hotellihuoneeseen. Tuli takaisin 10 minuutin kuluttua pyöritellen epäuskoisena päätään. Näytti pöydällä olevaa cocistölkkiä sanoen miehen sukukalleiden edustavaan samaa ympärysmittaa mitä oli limsayhtiö tölkilleen toleroinut.
Viiden minuutin kuluttua yökerhoon saapui myös se ko. merimies, joka oli koko illan vitsailujen kohteena. Rahaa oli, myös kokoa, ja jäi ilman jopa ammattilaisten keskuudessa:) Tuli miehelle pitkän merimatkan jälkeen käsitöitä, vaikkei siitä ollut unelmoinut, oli unelmoinut ihan eri asioista.
AV- Anonyymi
Pöh. Vai ei ammattilainen keksisi hoitelutapoja... Mutta olihan se kiva tarina, kun ei tosissaan ota. Munan koon uskon kyllä...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh. Vai ei ammattilainen keksisi hoitelutapoja... Mutta olihan se kiva tarina, kun ei tosissaan ota. Munan koon uskon kyllä...
xLinerNaisen värkkihän on tarpeen tullen aika joustava kapistus. Tuleehan sieltä vauvatkin läpi.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen värkkihän on tarpeen tullen aika joustava kapistus. Tuleehan sieltä vauvatkin läpi.
xLinerVäliliha repeää, sitä ei enää erikseen leikata. Paranee nopeammin luonnollisesti repeytymällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väliliha repeää, sitä ei enää erikseen leikata. Paranee nopeammin luonnollisesti repeytymällä.
No vauvan kokoinen m*lkku on jo liian suuri 🙄
xLiner
- Anonyymi
Ei voi
- Anonyymi
No voi.Ei se ole mikään pohjaton kaivo mihin voi työntää miten syvälle vaan.Pahimmillaan tulee raju verenvuoto ja henki lähtee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi.Ei se ole mikään pohjaton kaivo mihin voi työntää miten syvälle vaan.Pahimmillaan tulee raju verenvuoto ja henki lähtee
Jaa ei vai? Mulla ainakin on pohjaton, johon mahtuu mitä vaan.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei vai? Mulla ainakin on pohjaton, johon mahtuu mitä vaan.
xLinerHyvä, ei tarvi ostella kauppakasseja. 0.3 euroa on niistä kova hinta.
- Anonyymi
Tietysti voi. Tästä väännetään paljon vitsiä ja asia on usein esillä aivan vääristyneellä tavalla, vaikka joillekin ihmisille liian iso elin saattaa aiheuttaa suurta ahdistusta, ongelmia pariutua jne. Ei todellakaan ole mikään helppo asia, jos normaalisti luonnollinen ja nautinnollinen osa seksuaalista kanssakäymistä onkin käytännössä jopa mahdotonta.
Asialle ei voi edes tehdä mitään eli yksilön kannalta ongelma saattaa aiheuttaa hyvinkin paljon surua ja ahdistusta.
Aletheias - Anonyymi
Kyllä voi olla hyvinkin liian iso, jos mennään äärimmäisyyksiin. Riippuu tosin paljon myös esileikistä. Kehon mitoista taasen niin en ole vielä kohanuut liian pitkää miestä.
- Anonyymi
Liian pitkä mies ei takaa, että on jokin puuronuija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian pitkä mies ei takaa, että on jokin puuronuija.
Ei takaakaan. Toisaalta enpä ole vielä tähän mennessä kehenkään tutustuessa ensimmäisenä kysynyt startegisia mittoja ja täysin muut seikat ja tunteet ratkaisevat sen edetäänkö siihen vaiheeseen, että genitaalien yhteensopimisella on merkitystä. Kummasti yleensä tunteet ja intohimo vaikuttavat huomattavasti enemmän yhteensopivuuteen kuin senttimetrit ellei kyse ole ääripäistä.
- Anonyymi
Mulla on 38cm 😃
- Anonyymi
Takaisin talliin siitä, hus!
- Anonyymi
Kyllä se vaan voi ja oon huomannut monesti että isommat ei senkään puolesta parasta kun ei pysy välttämättä samalla tapaa niin kovana kuin keskiverto..
- Anonyymi
Joo monet isot on sellaisia että siinä on sellaista aika paksua lötköä ylimääräistä ihoa ympärillä sen varsinaisen tanakan varren ympärillä
- Anonyymi
Entisellä deitillä sattui välistä, mutta vaikka sanoi ettei se haittaa, niin joillakin naisilla on varmasti vaikeaa liian isojen kanssa.
- Anonyymi
Kyllä jotkut masokistit tykkää liian isosta, minä en.
- Anonyymi
jotenkin huvittaakin höpöttely ikävä-palstan kanssa, jos tulee toimeen niiden höpinöiidenkin kanssa.
Mutta niin moni ihminen sanoo että tuntee jonkun toisen ihmisen, mutta se onkin vain omaa harhaluuloa, kuvittelee tuntevansa, ei oikeasti tunne ollenkaan. Koska pitäydyn sydänystävällisen kotimaisen merkin alla, niin väittäisin, että suomalainen medium-meisseli ei ole liian iso. Poikkeuksiakin toki varmasti on, mutta ei ole onneksi sattunut tielle.
- Anonyymi
Voi kyllä. En näe järkeä ajella jollain tila farmarilla jos ei lapsia tai ei tarvitse kuljettaa mitään, voi ajaa jollain pienemmälläkin koska auto on turha ostos!
- Anonyymi
Pienet autot pysäkoidään marketin parkkiruutuun.
Isot autot viedään linja-autoasemalle!
Mies 65 - Anonyymi
Kumma juttu täällä miehet sanoo että naiset ei tykkää isosta ja naisiin sattuu mutta naiset ei ole sanonut niin vaan sanovat mitä isompo sen parempi
- Anonyymi
Ei se liian iso varmaan joka naisen kohdalle osu. Lisäksi kaikki kommentit ei välttämättä ole naisilta.
Olisihan se aika ikävää, jos miehellä olisi liian iso. Venyttele nyt siinä sitten paikkoja, että homma edes onnistuu 😳
- Anonyymi
Kyllä voi olla. Ei se satu, mutta yllättäen se ei tunnu miltään kun siinä on niin paljon sitä ylimääräistä paksua ihoa.
- Anonyymi
Kyllä muuten sattuu, kun on tarpeeksi iso!
Vaurioita ei huomaa kiihottuneena, mutta kyllä seuraavat kolme päivää on tuskallista pissata, kun pimpulassa on nirhaumia.
Toivottavasti tämä isokokoinen olento on löytänyt rinnalleen neidon, joka on "joustavampi".
🦄
- Anonyymi
Voi olla. Ja se ei ole kivaa ollenkaan
-nainen - Anonyymi
Voi olla, ei hyvä.
- Sheena - Anonyymi
"Herrajumala! Ei toi mahdu!"
Mahtui muuten kuitenkin. Olin itse 36 ja nainen 20.
Alkuun päästyä neito halusi koko ajan lisää, hotellin respasta tultiin koputtamaan ovelle ja pyydettiin pitämään pienempää meteliä.....
Yö meni parin tunnin unilla, aamulla lisää, aamiainen jäi kesken, koska vielä piti neidin ehtiä saamaan lisää ennen uloskirjautumista.
Pari tuntia myöhemmin blondi soitti junasta matkalla kotiinsa ja sanoi, että "alavatsaan sattuu niin, että luulen pyörtyväni".
Meni onneksi parissa päivässä ohitse.
Kolme viikkoa myöhemmin tapasimme uudelleen ja sama touhu jatkui.
Monen kokoisia naisia sekä vartaloltaan että alakerrasta olen tavannut, useimmat ovat tuntuneet vain oikein hyvältä, osa noista pienikokoisista naisista vähän liiankin tiukoilta. Ovat kuitenkin alkuvaikeuksien ("OHO, no nyt on ISO"; "Jumalauta mikä kalu") jälkeen "joustaneet" ihan riittävästi, vaikka moni on purrut tyynyä ja huutanut peittoon; mutta silti ("ai saatana sattuu eih nussi mua nussi aah...") ovat pyytäneet jatkamaan.
Sinänsä moinen on aika vaikeaa, kun kenenkään satuttamisesta en saa iloa, mutta toisaalta, jos nainen sitä kivusta huolimatta pyytää, kai se on sitten annettava mennä.
Hurjin kaikista on ollut muuan 24v/150-senttinen hyväkroppainen neiti, joka tiukan tavaransa lisäksi halusi vielä kakkoseensakin.
Siinä oli usko loppua itseltäni kesken, mutta naisen ilmeestä ja eleistä huomasi, että se oli jotakin mitä hän todella halusi.....
Väitän, että yhtälainen ongelma kuin liian iso vehje on hyvin tiukat naiset.
Eli ongelmaa ei ole, jos kaksi ihmistä fyysisesti ovat yhteensopivia.
Sitä taas ei voi kokeilematta tietää.....ja "todella pienikokoinenkin" nainen saattaa haluta repeämispistettä hipovaa vehjettä, kun taas monille käsitykseni mukaan riittää hyvin normivehkeet.
Itselleni seksi ei ole välineiden koosta kiinni, vaan naisen tuoksusta, lämmöstä, kosketuksesta, tunteista ja yhteensulautumisesta. Tottakai yhdeksi lihaksi tuleminen on hienoa, mutta siihen liittyy niin paljon muutakin ja ennen kaikkea se lataus.
Jos se puuttuu, on homma yhtä tyhjän kanssa.
Onhan tietysti kivaa, jos nainen innostuu ison nähdessään.
Ja vaikka muutama on pelästynytkin, silti ovat sitä halunneet kokeilla, vaikka olisin itse voinut hyvin antaa olla ihan järkisyistä. - Anonyymi
Tummelia varteen ja silimään niin johan kyytiä.
- Anonyymi
Pelastakaa Johan ry 🏳️🌈
- Anonyymi
Voi. Se ei ole enää nautinnollista leikittelyä ja tutkimusmatkaa vaan suorittamista.
Ihan turhaa soopaa että pitää olla jätti. - Anonyymi
J miehellä tätä pelkoa ei ole.
- Anonyymi
Voi kuule 😅😂
- Anonyymi
Suuria oon nähnyt, mutten liian.
Liian pieniä oon nähnyt. Ei ihan heiniä.
Et noin. - Anonyymi
Mulla on Wursti tanko !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545455Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223518Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921387