Kansanedustaja Tony Halme on jälleen otsikoissa sekä Iltalehdessä että Iltasanomissa.
Hän tuo puolueelle paljon julkisuutta.
Halmeen julkisuus
9
459
Vastaukset
- V. Veikkonen
Halmeen tämän kertaiset polvistumiset eivät varmaan liity uskoon-tuloon?...;)
edustaja kuin äänestäjät."suoraselkäinen suomalainen" minkä sanoo se pitää...:)
- Sana pitää
Tony pitää motostaan kiinni: "Lööpitön päivä on p..ka päivä!"
- Tuoppi no: 10
Sana pitää kirjoitti:
Tony pitää motostaan kiinni: "Lööpitön päivä on p..ka päivä!"
Tony varoo viisaana miehenä nestehukkaa. Pitäähän kansanedustajan olla varovainen. ;)
- Asteroidi 2028
Tuoppi no: 10 kirjoitti:
Tony varoo viisaana miehenä nestehukkaa. Pitäähän kansanedustajan olla varovainen. ;)
Källin Tonyn lasiin? :D
- toimintaa...
Kansanedustaja halme munaa taas ja ennen kesän loppua on pillerit mukana kuvioissa ellei ole jo.
Selvää pässinlihaa, kerran narkki, aina narkki. - hyväkseen
Tonyn elämä taisi mennä vähän raiteiltaan avioeron kanssa.Toivotaan,että pysyy kuitenkin jotenkuten kuosullaan.
Terveisiä vaan sille Katjalle,että et sittenkään pitänyt aviolupaustasi,olla rinnalla hyvinä ja huonoina päivinä.- öööööööööööööö
...ai ei ex-rouva halme pitänyt aviolupaustaan..??
Kansanedustaja halme muistaakseni häippäsi jo vuoden avioliiton jälkeen jonkun bodarimuijan mukaan ja katui viikko sen jälkeen tekoaan jälleenkerran iltapäivälehdissä...
Halmeen töppäysten jälkeen täytyy ihmetellä että katja halme jaksoi katsella näinkin pitkään sovinisti äijää. - virheettömät liikkeellä
öööööööööööööö kirjoitti:
...ai ei ex-rouva halme pitänyt aviolupaustaan..??
Kansanedustaja halme muistaakseni häippäsi jo vuoden avioliiton jälkeen jonkun bodarimuijan mukaan ja katui viikko sen jälkeen tekoaan jälleenkerran iltapäivälehdissä...
Halmeen töppäysten jälkeen täytyy ihmetellä että katja halme jaksoi katsella näinkin pitkään sovinisti äijää.Minua ei tympäise mikään niin paljon ,kun nämä täydelliset ihmiset,joilla on kanttia arvostella toisten elämisiä.
Tämä on taas sitä kateutta,kun Tony ON REHELLISYYDESSÄÄN KATEUDENAIHE .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197