Varsinkin nyt joulun lähestyessä on syytä muistaa heitä joiden elämä on taloudellisesti vaikeaa. Eri järjestöt keräävät avustuksia vähäosaisille ja on toivottavaa että parempiosaiset osallistuisivat keräyksiin jokainen oman mielensä mukaisella sopivalla summalla.
Tarvetta korostaa etenkin se, että yhteiskuntamme yleinen tilanne ei salli kaikkien tukien jatkamista entisen suuruisena. Muistakaamme vaikeuksissa olevia läheisiämme itse nyt, kun valituilla päättäjillä ei ole kykyä tukea riittävästi vähäosaisiamme.
Vapaaehtoista avustustyötä tarvitaan
Anonyymi-ap
4
452
Vastaukset
- Anonyymi
Totta joka sana. Nykyiset päättäjät huolehtivat kiitettävästi vain yhdestä asiasta. Omasta tilipussista.
- Anonyymi
Kovat arvot ovat vahvistuneet Suomessakin. Yksilökeskeisyys ja itsekkyys ovat vallanneet alaa yhteisöllisyyden kustannuksella päättäjien esimerkin mukaisesti. Korjausliike on tarpeen, aloittakaamme itsestämme.
- Anonyymi
Ei oven taakse tuleville kerjääjille kannata rahaa antaa koska ties mitä huijareita ovat. Tunnettujen auttajien tileille kuten seurakunta tai spr voi laittaa jos haluaa osallistua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711337
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121315Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171088- 21986
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114858Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45843- 17783
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65767- 40657
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72642