Leppilampi ja ahdistelu

Anonyymi-ap

Mahtaako joku tietää, miten tämä keissi oikeasti meni? Oliko ahdistelua vaiko ei? Oli niin mitäänsanomaton Leppilammen haastattelu Maikkarilla tänään. Kierteli ja kaarteli..

5

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leppilampi on tunnettu naistenahdistelia.

• Anonyymi

Koko Ivalo sarja on kunnianloukkaus, koska ei minun ex-mies ole poliisi vaan nykyinen mieheni.
      En tiedä, että onko hän enään poliisina, koska viimeksi kun nähtiin niin hän oli ajamassa maansiirto täysperävaunu rekkaa.
      Eihän me saada keskustella, koska se on kunnianloukkaus.

Rovaniemellä näin sen firman rekkoja, mutta me oltiin Haaparannalla päivällä jossa kaikki loukkas meidän kunnioita. Me ollaan heidän mielestä niin mukavia ihmisiä ja harvinaisia, koska minä olen onnistunut saamaan kunnianloukkaus tuomioita ja minulla on vielä Ruotsin SOTU:kin.
      Ei se ole mieheni kertoo vaikka äidilleen, että hänellä on KUNNIATON vaimo ja hän yritti miehenä pelastaa vaimonsa niin onnistuttiin vieläkin loukkamaan kunnioita vaikka ei mitään tehty.
      Ehkä hän on vahingossa hipaissut minua ja me ei olla tuota huomattu.
      Vartija joutu vankilassa koskemaan minuun vaikka hän ei olisi saanut. Hän merkkas ylös ihosta tunnistus merkkejä.
      Ei se minua haitannut, koska EI TARVI SEN TAKIA RIISUA ITSEÄÄN ALASTI JA VAATIA NAIS POLIISIA PAIKALLE, että minut voi tunnistaa.

Ulkonäkö voi muuttua, mutta minusta otettu kaikki mahdolliset TUNNISTEET joilla saadaan selville kuka henkilö on kyseessä.
      Nuo on kaikki KUNNIANLOUKKAUKSIA.
      DNA otettiin sairaalassa.
      Sormen jäljen otetaan kaikilta passiin.
      Ihosta otetaan erikseen tunnisteet vankilassa ja kirjataan ylös.

Facebook kunnialliset ovat sitä mieltä, että HE TUNTEVAT JA TIETÄVÄT KAIKKI MAAILMAN IHMISET.
      Ei me tarvita mitään rekistereitä heidän logiikalla.
      Riittää, että on FACEBOOKISSA.

• Anonyymi

Lempi lampi.

• Anonyymi

En oo koskaan maistanut vitaeprootia.

• Anonyymi

Kalanmaksaöljy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      137
      13034
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3599
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2874
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      35
      1350
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      1338
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      144
      1279
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1226
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1147
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      1031
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      923
    Aihe