Mahtaako joku tietää, miten tämä keissi oikeasti meni? Oliko ahdistelua vaiko ei? Oli niin mitäänsanomaton Leppilammen haastattelu Maikkarilla tänään. Kierteli ja kaarteli..
Leppilampi ja ahdistelu
5
202
Vastaukset
- Anonyymi
Leppilampi on tunnettu naistenahdistelia.
- Anonyymi
Koko Ivalo sarja on kunnianloukkaus, koska ei minun ex-mies ole poliisi vaan nykyinen mieheni.
En tiedä, että onko hän enään poliisina, koska viimeksi kun nähtiin niin hän oli ajamassa maansiirto täysperävaunu rekkaa.
Eihän me saada keskustella, koska se on kunnianloukkaus.
Rovaniemellä näin sen firman rekkoja, mutta me oltiin Haaparannalla päivällä jossa kaikki loukkas meidän kunnioita. Me ollaan heidän mielestä niin mukavia ihmisiä ja harvinaisia, koska minä olen onnistunut saamaan kunnianloukkaus tuomioita ja minulla on vielä Ruotsin SOTU:kin.
Ei se ole mieheni kertoo vaikka äidilleen, että hänellä on KUNNIATON vaimo ja hän yritti miehenä pelastaa vaimonsa niin onnistuttiin vieläkin loukkamaan kunnioita vaikka ei mitään tehty.
Ehkä hän on vahingossa hipaissut minua ja me ei olla tuota huomattu.
Vartija joutu vankilassa koskemaan minuun vaikka hän ei olisi saanut. Hän merkkas ylös ihosta tunnistus merkkejä.
Ei se minua haitannut, koska EI TARVI SEN TAKIA RIISUA ITSEÄÄN ALASTI JA VAATIA NAIS POLIISIA PAIKALLE, että minut voi tunnistaa.
Ulkonäkö voi muuttua, mutta minusta otettu kaikki mahdolliset TUNNISTEET joilla saadaan selville kuka henkilö on kyseessä.
Nuo on kaikki KUNNIANLOUKKAUKSIA.
DNA otettiin sairaalassa.
Sormen jäljen otetaan kaikilta passiin.
Ihosta otetaan erikseen tunnisteet vankilassa ja kirjataan ylös.
Facebook kunnialliset ovat sitä mieltä, että HE TUNTEVAT JA TIETÄVÄT KAIKKI MAAILMAN IHMISET.
Ei me tarvita mitään rekistereitä heidän logiikalla.
Riittää, että on FACEBOOKISSA. - Anonyymi
Lempi lampi.
- Anonyymi
En oo koskaan maistanut vitaeprootia.
- Anonyymi
Kalanmaksaöljy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait983582Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51989Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani71760- 351486
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es58996Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36940Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70882Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47840Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4817Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60804