Yritin katsoa Espanjan liigaa, mutta ei siitä tullut mitään. Ennen oli urheiluselostajia, mutta nyt he huutavat. Eikö heillä ole mitään koulutusta?
Vastaukset 2
- Anonyymi00002
Samaa mieltä. Selostajat, siis huutajat, pilaavat nautinnon joka lajista. Olevinaan niin besserwissereitä ja rakastavat omaa ääntään, voi taivas. Se vanha gubbe Mertaranta pilasi aikoinaan selostuksen ja nyt tomppelit, erityisesti jalkapallossa ja jääkiekossa vain huutavat ja luulevat jotenkin olevansa tunnelmassa. Onneksi äänen saa pois mutta olisi kiva kuulla vain pelkkää yleisön ja ottelun ääniä.
- Anonyymi00003
futiksen mömmöä ei viitsi katsoa /kuunnella etenkään maikkarilta, kun älämölö on kauheaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532