Mitä sinä tekisit?

Anonyymi-ap

Olemme olleet avioliitossa 25v nyt viimeiset neljä vuotta haastavia. Olen kokenut kontrollointia mieheni puolelta ja liitto on ollut todella kovilla koska minua on loukattu sanoilla pahasti. Olen aina löytänyt sen halun jatkaa, meidän piti vanheta yhdessä kun lapsetkin lähtivät juuri omilleen. Vuosi meni hyvin kun ihan yhtäkkiä minun ollessa reissussa mieheni syyttää miinua pettämisestä (taas) kun oli seurannut sijaintiani. Tulin niin vihaiseksi. Kotona nukuin eri huoneessa viikon ja puudettyäni anteeksipyyntöä sen sain ja suostuin tulemaan makuuhuoneeseen takaisin.en silti pystynyt läheisyyteen mieheni kanssa.. kuukausi menty siis nyt ilman seksiä. Mieheni ilmoitti tänään että koska meillä ei näköjään ole enää parisuhdetta vaan olemme kämppäkavereita hän ei kustanna enää mun elämistä, käyn itsekin siis työssä mutta tuloeromme on iso. Nyt valvon eikä uni tule. Luulen että minun on aika pakata laukkuni ja lähteä.

24

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väittäsin samaa vaikuttaisi ettei hän ole sua muuna pitänyt kun kuukausimaksullisena huorana mu selvästikään ette kumpikaan edes välitä toisistanne ja luultavasti miehesi epäilykset pettämisestäsi johtuvat siitä että hän itse pettää sua

• Anonyymi

luultavasti miehesi epäilykset pettämisestäsi johtuvat siitä että hän tietää. Hänhän oli seurannut sinua. Ei tuolla lailla mikään suhde kestä. Pettäminen ei kannata jos haluaa aviolittonsa pitää.5

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luultavasti miehesi epäilykset pettämisestäsi johtuvat siitä että hän tietää. Hänhän oli seurannut sinua. Ei tuolla lailla mikään suhde kestä. Pettäminen ei kannata jos haluaa aviolittonsa pitää.5

En ikinä pettäisi häntä en ole sellainen, hänellä on joku ajatteluhäiriö tässä josta ei pääse yli, kävi terapiassakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ikinä pettäisi häntä en ole sellainen, hänellä on joku ajatteluhäiriö tässä josta ei pääse yli, kävi terapiassakin

Narsistin halu kontrolloida ei ole ajatteluhäiriö ja tähän mennessä jokainen joka on nassen kanssa suhteessa ollu on aivan varmasti tullu petetyksi

• Anonyymi

Ihan perus settiä. Näin naiset käytetään kotitalouskoneina. Ei sulla oikeen muuta mahista ole kuin pakata ja häipyä. Siksi olen yrittäny naisille sanoa. Tehkää omat rahat ja ura. Ei miehelle orjaksi. Ikinä.

• Anonyymi

Minulla on työ millä kyllä itseni elätän hyvinkin

• Anonyymi

Muista katsoa että kaikki menee tasan puoliksi jos ei ole avioehtoa. Et anna piirua periksi. Se selkeesti odotti tota hetkeä.

• Anonyymi

Ei ole avioehtoa, mutta pitäkööt omaisuutensa en edes halua sitä

• Anonyymi

Pakkaa laukkusi. Tuo tie on kuljettu loppuun.
      Ikävä nyt sanoa sinulle, ettet ilmeisesti ole se penaalin terävin bynä vai rahako se on, kun olet hyväksynyt myös seurannan?!

• Anonyymi

Tuskin on ollut aikaa miettiä koulua tai parempaa ammattia jos vaan perhettä tukenut ja hoitanut. Tommonen mies pitäs lahtaa.

• Anonyymi

Snapissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin on ollut aikaa miettiä koulua tai parempaa ammattia jos vaan perhettä tukenut ja hoitanut. Tommonen mies pitäs lahtaa.

Alempi korkeakoulututkinto minulla

• Anonyymi

Se mikä tässä oli surullisinta että jouduin pyytämään häneltä anteeksipyyntöä. Ja se oli vaikeaa. Sittenkö kaikki taas niinkuin ennenkin… en palaudu enää en näe sitä hyvää tämän ailahtelevaisen ihmisen kanssa. Surettaa mitä me joskus oltiin, nauravainen onneliinen pari.

• Anonyymi

Oletko keskustelkut miehesi kanssa, miten koet asiat? Oletko kysynyt mieheltäsi, miksi hän seuraa sinun liikkeitä, miksi epäilee pettämistä jne. ? Mikä kiikastaa? Tuo rahajuttu on vain puskua kohti eroa. Haluaako hän oikeasti erota? Koettakaa puhua toisillenne. Jos tuo ei mitenkään onnistu, niin ei tuota kannata jatkaa

• Anonyymi

Ei niiden kanssa tule kommunikoida

• Anonyymi

Neljä vuotta tätä on jatkunut. Ennen hän oli rento ja hyväntuulinen. Ehkä mustasukkainen ollut aina, nyt se on saanut järkyttävät mittasuhteet. Itken sitä millainen hän ennen oli. En saa sitä takaisin. Olen varpaillani kulkenut enemmän ja vähemmän ettei hän ärsyynny, välillä meillä on hauskaakin. Mutta tätä viimeisintä en nyt jotenkin enää saa painettua villasella. T

• Anonyymi

Vaihdat lukot ja raijaat sen gubbe venäjän rajalle. En jaksanu lukea koko tilitystä, oli ihan puppua

• Hei,

Hyvä, että kirjoitit tänne. Usein keskustelu helpottaa ja tuo uusia näkökulmia. Jos haluat keskustella tilanteestasi ulkopuolisen auttavan tahon kanssa, niin laitan tähän tiedoksi infoa niistä

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Lisäksi ma ja to klo 15–21 sekä ti ja ke klo 15–19 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

Tukinetissä on lisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkkeinä Parisuhde, koti ja perhe ryhmä: https://tukinet.net/teemat/parisuhde-koti-ja-perhe-1801261251/forum/ sekä Apua, mikä ihmissuhde! ryhmä https://tukinet.net/teemat/apua-mika-ihmissuhde/forum/

Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

Keskusteluapua kriisissä on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös:

- MIELI Kriisipuhelin

MIELI Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Itse eroaisin. Jos lapsetkin lähteneet mikä sua pidättelee. Luultavasti rahallisesti pärjäät myös paremmin yksin.

• Anonyymi

Pelottaa kuinka ilkeäksi mies muuttuu kun sanon lähteväni. Minä hajoan mutta vielä pahemmin hajoaa hän kun lähden. Pelottaa se ajatus että tämä ennen niin rakas ihminen ei enää kuulu elämääni ja olen yksin.

• Anonyymi

Minä olen aina ihmetellyt tuota, että syytetään toista pettämisestä eli siis ei luoteta omaan puolisoon ja pidetään siis häntä epäluotettavana. Miksi? Peilaako siinä syyttäjä omia tekemisiään puolisoon vai mikä on?

En tiedä, miten sinä kohtelet miestäsi mutta miehesi asenne on ilkeä ja inhottava.

• Anonyymi

Tätä hän terapiassa selvitti. Oli lyhytterapia olisi tarvinkit pidemmän, ei päässyt juurisyihin. Jaksoin yrittää koska kävi terapiassa. Nyt ei ole enää pahoillaan vaan ihmettelee miten hän on kaikki nämä vuodet ollut se jonka syytä kaikki on ja minussa ei koskaan vika. Aikaisemmin katui sanojaan, nyt ei enää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä hän terapiassa selvitti. Oli lyhytterapia olisi tarvinkit pidemmän, ei päässyt juurisyihin. Jaksoin yrittää koska kävi terapiassa. Nyt ei ole enää pahoillaan vaan ihmettelee miten hän on kaikki nämä vuodet ollut se jonka syytä kaikki on ja minussa ei koskaan vika. Aikaisemmin katui sanojaan, nyt ei enää.

No, onko hänessä sitten ollut syy aiemmin siis oletko sinä syyttänyt häntä esim. omasta onnellisuudestasi tai onnettomuudestasi? Kukaanhan ei ole vastuussa toisen elämästä tai siitä onko siihen tyytyväinen vaan itse pitää ne palaset koota sellaiseksi, että on tyytyväinen, välillä jopa onnellinen.

Itsellänikin meni vuosia ennen kuin tuon tajusin ja teinkin monenlaisia ratkaisuja, emme eronneet mutta esim. muutin lähes 4 vuodeksi pois kodistamme; ja se teki muuten parisuhteellemme todella hyvää. Niin sanotusti seurustelimme mutta arkipäivät asuimme omissa kodeissamme ja viikonloput vietimme yhdessä,

Nyt olemme asuneet taas yhdessä useamman vuoden ja arki on hyvin seesteistä ja lämminhenkistä. Olemme luultavasti paljon vanhempi pari kuin te eli puolisoni on 70 ja minä 68, yhdessä olemme olleet lähes 50 vuotta

• Anonyymi

Suosittelen lähtemään pois tuollaisesta tilanteesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5510
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      94
      3408
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      45
      3299
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      76
      2477
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      56
      2354
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      75
      1877
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      299
      1705
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      7
      1096
    9. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      22
      1076
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      99
      936
    Aihe