Veksalaaminen tarkoittaa AUTON VAIHTEIDEN VAIHTAMISTA niin hän on sopinut FACEBOOKISSA KAIKKIEN KANSSA, että VAIHTEITA EI VAIHDETA KOSKA SE VAIKEUTTAA AJAMISTA!
KAIKKIEN PITÄÄ JÄTTÄÄ AUTOT KOULUN PIHALLE PARKKIIN PARKKIPAIKOILLE, KOSKA SIELLÄ ON NIITÄ PARKKIPAIKKOJA.
Onkohan hän on oikeesti VOITTANUT BINGOSTA AJOKORTIN?
Narsisti Jarmo NefflingistäKÖ on tullut tämän kunnan ASIOIDEN SOPIJA.
15
273
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään, että OLEN MINÄKIN ASUNUT JUSTEERIN JA KAAMOKSEN KERROSTALOISSA TÄSSÄ KUNNASSA!
Minä olen myös SOPINUT, että minä KUNNIOITAN MIESTÄNI JA ME MUUTETAAN INARIN KUNNASTA SEKÄ IVALON KYLÄSTÄ POIS!
KOSKA TÄSSÄ KUNNASSA JA KYLÄSSÄ SYNTYMINEN ON JO TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS SEKÄ TÖRKEÄÄ SYRJINTÄÄ MINUA KOHTAAN, KOSKA FACEBOOKILAISET VAATIVAT MINUA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA HEIDÄN SOPIMUKSIA!- Anonyymi
Inarin kunta mielellään maksaa minulle, koska HE SAAVAT PERIÄ FACEBOOKILAISILTA KAIKKI TAKAISIN.
Minähän sentään olen opettanut heille, että miten sitä BISNESTÄ PYÖRITETÄÄN FACEBOOKISSA!
Inarin kunta olis tiennannut jo vuodesta 2018 FACEBOOKIN KAUTTA RAHAA, kun olisivat palkanneet minut Suomi 100vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA TÖIHIN!
Ei kelvannut Suomi 100vuotta VANHEMPI PANOSTAJA TÖIHIN VAIKKA MINÄ ANNOIN TYÖNÄYTTEITÄ INARIN KUNNAN FACEBOOK SIVULLA KIRJOITTELEMALLA MITÄ MIELEEN TULI!
HE MIELUMMIN SYRJIVÄT, KUN PALKKASIVAT TÖIHIN NIIN OLISIVAT TIENANNEET RAHAA!
RAHOILLA INARIN KUNTA OLISI SAANUT RAHOITETTUA VAIKKA SAIRAALAAN, KOULUT JA PALJON MUUTA, MUTTA EI INARIN KUNTAAN KELPAA EDES RAHA!
MAKSAKOOT SITTEN JA ME SIIRRYTÄÄN MIEHENI KANSSA MUUALLE KERÄÄMÄÄN RAHOJA.
MIEHENI ON VARMAAN KAVEREIDENSA KERÄNNYT JO VALMIIKSI RAHOITUS PAKETIN JOLLA SAADAAN KAIKKEA HIENOA SEKÄ HYVIÄ JA AMMATTI TAITOISIA IHMISIÄ TÖIHIN.
EI SE OLE RIKOLLISTA, KOSKA MINÄHÄN TOIMIN INARIN KUNNASSA MYÖS TAVALLAAN RAHA-SAMPONA JA SIELLÄ UUDESSA PAIKASSA MYÖS.
KYLLÄ SUOMEN HALLITUS SAA MYÖS PALKATA MINUT TÖIHIN NIIN VALTIO TIENAA MYÖS, KOSKA MINÄ NOUDATIN METAN SÄÄNTÖJÄ JA LOPETIN SOMETUKSEN METAN SOMESSA!
Mikko Kärnä ja Sebastian Tynkkynen ovat ainakin molemmat saaneet RIKOSTUOMIOT ja monet muut JULKISUUDEN HENKILÖT ja he saavat jatkaa siellä sometusta!
Kaikki METAN SOMETTAJAT OVAT JULKISUUDEN HENKILÖITÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inarin kunta mielellään maksaa minulle, koska HE SAAVAT PERIÄ FACEBOOKILAISILTA KAIKKI TAKAISIN.
Minähän sentään olen opettanut heille, että miten sitä BISNESTÄ PYÖRITETÄÄN FACEBOOKISSA!
Inarin kunta olis tiennannut jo vuodesta 2018 FACEBOOKIN KAUTTA RAHAA, kun olisivat palkanneet minut Suomi 100vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA TÖIHIN!
Ei kelvannut Suomi 100vuotta VANHEMPI PANOSTAJA TÖIHIN VAIKKA MINÄ ANNOIN TYÖNÄYTTEITÄ INARIN KUNNAN FACEBOOK SIVULLA KIRJOITTELEMALLA MITÄ MIELEEN TULI!
HE MIELUMMIN SYRJIVÄT, KUN PALKKASIVAT TÖIHIN NIIN OLISIVAT TIENANNEET RAHAA!
RAHOILLA INARIN KUNTA OLISI SAANUT RAHOITETTUA VAIKKA SAIRAALAAN, KOULUT JA PALJON MUUTA, MUTTA EI INARIN KUNTAAN KELPAA EDES RAHA!
MAKSAKOOT SITTEN JA ME SIIRRYTÄÄN MIEHENI KANSSA MUUALLE KERÄÄMÄÄN RAHOJA.
MIEHENI ON VARMAAN KAVEREIDENSA KERÄNNYT JO VALMIIKSI RAHOITUS PAKETIN JOLLA SAADAAN KAIKKEA HIENOA SEKÄ HYVIÄ JA AMMATTI TAITOISIA IHMISIÄ TÖIHIN.
EI SE OLE RIKOLLISTA, KOSKA MINÄHÄN TOIMIN INARIN KUNNASSA MYÖS TAVALLAAN RAHA-SAMPONA JA SIELLÄ UUDESSA PAIKASSA MYÖS.
KYLLÄ SUOMEN HALLITUS SAA MYÖS PALKATA MINUT TÖIHIN NIIN VALTIO TIENAA MYÖS, KOSKA MINÄ NOUDATIN METAN SÄÄNTÖJÄ JA LOPETIN SOMETUKSEN METAN SOMESSA!
Mikko Kärnä ja Sebastian Tynkkynen ovat ainakin molemmat saaneet RIKOSTUOMIOT ja monet muut JULKISUUDEN HENKILÖT ja he saavat jatkaa siellä sometusta!
Kaikki METAN SOMETTAJAT OVAT JULKISUUDEN HENKILÖITÄ!Lisään, että Ruotsi sentään maksaa siitä, että ruotsalaiset pääsee myös Tornioon lääkäriin sekä leikkauksiin ja vaikka synnyttämään.
Koska se on edullisempaa heille, kun viedä potilaita esim UUMEÅN sairaalaan jonka potilas jonot lyhenee.
Minä kyllä teen ihan mielelläni TORNION JA HAAPARANNAN KAUPUNKIEN KANSSA YHTEISTYÖTÄ, KOSKA HEIDÄN NISKAAN PASKOTAAN SUORAAN MINUN KAUTTA JA EI HE OLE SYYTTÄNEET MINUA HEIDÄN KUNNIOIDEN LOUKKAAMISESTA!
Minä olen Torniossa ollut ex-anoppilassa vihittynä vaimona ja heidän suvun lapsen äiti kylässä.
Minä kyllä olisin maksanut HEILLE LASTENI HOIDOSTA, mutta EX-MIEHENI VANHEMMAT OVAT NIIN HIENOJA IHMISIÄ ETTÄ HEILLE EI KELVANNUT MINUN RAHAT!
- Anonyymi
Muuta Haparantaan.
- Anonyymi
Niin minä ajattelinkin niin EI TARVI FACEBOOKLAISIA PÄÄSTÄÄ SUOMESTA ENÄÄN RUOTSIIN.
TULLI VOI SAKOTTAA JA KERÄTÄ SUOMEN VALTIOLLE RAHAA SAMALLA.
Eihän se RAHTI LIIKENTEESEEN VAIKUTA JA EI SE KOSKE HEITÄ JOTKA ASUVAT RUOTSIN RAJALLA SUOMEN PUOLELLA.
KEMILÄISET ALOITTIVAT VAATIMAAN KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, KOSKA MINÄ ASUIN RUOTSIN KIELISELLÄ ALUEELLA!
INARIN KUNNASSA OLLAAN ONNEKSI MIEHENI KANSSA AINOAT JOTKA LOUKATAAN KUNNIOITA, KOSKA ME OLLAAN ASUTTU RUOTSIN KIELISILLÄ ALUILLA SUOMEN KIELISINÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä ajattelinkin niin EI TARVI FACEBOOKLAISIA PÄÄSTÄÄ SUOMESTA ENÄÄN RUOTSIIN.
TULLI VOI SAKOTTAA JA KERÄTÄ SUOMEN VALTIOLLE RAHAA SAMALLA.
Eihän se RAHTI LIIKENTEESEEN VAIKUTA JA EI SE KOSKE HEITÄ JOTKA ASUVAT RUOTSIN RAJALLA SUOMEN PUOLELLA.
KEMILÄISET ALOITTIVAT VAATIMAAN KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, KOSKA MINÄ ASUIN RUOTSIN KIELISELLÄ ALUEELLA!
INARIN KUNNASSA OLLAAN ONNEKSI MIEHENI KANSSA AINOAT JOTKA LOUKATAAN KUNNIOITA, KOSKA ME OLLAAN ASUTTU RUOTSIN KIELISILLÄ ALUILLA SUOMEN KIELISINÄ!Haaparannan kaupunki voi pyytää tiemaksua ja laittaa puomin/portin joka aukeaa niin pääsee Haaparannalle.
Yhdenvertaisuuslain avulla he voivat laittaa niitä joka rajan ylityspaikalle.
Sehän on Ruotsin valtion etu ja Suomessahan he ovat jotka alkovat vaatimaan kunnioittamaan heitä.
Heidän pitää kyllä maksaa, koska HE EIVÄT SUVAITSE MEITÄ SUOMESSA.
Ruotsi antaa mielellään varmaan 2 miljoonaa pakolaista Suomeen tilalle joita he eivät suvaitse Ruotsissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaparannan kaupunki voi pyytää tiemaksua ja laittaa puomin/portin joka aukeaa niin pääsee Haaparannalle.
Yhdenvertaisuuslain avulla he voivat laittaa niitä joka rajan ylityspaikalle.
Sehän on Ruotsin valtion etu ja Suomessahan he ovat jotka alkovat vaatimaan kunnioittamaan heitä.
Heidän pitää kyllä maksaa, koska HE EIVÄT SUVAITSE MEITÄ SUOMESSA.
Ruotsi antaa mielellään varmaan 2 miljoonaa pakolaista Suomeen tilalle joita he eivät suvaitse Ruotsissa.Eilen oli ollut uutisissa, että Gävlessä jossa minä olen asunut lapsena. Siellä on alkanut kauheat JENGI-SODAT ja hekin varmaan ovat halukkaita ottamaan minut ja mieheni Gävleen asumaan!
Gävle on ihan kiva kaupunki ja minulla siellä vielä paljon nähtävää!
Miehenihän kyllä saa uusia kavereita siellä nopeaa, koska minulla serkku-poikia jotka ihan varmasti ottavat hänet mukaan ja sanovat hänelle, että : Pikku-akka menee BRYNÄSIN TAI GEFLEN BINGOON ja me lähemmä kattomaan peliä!
Mieheni saa BRYNÄSIN PIPON JA KAULAHUIVIN niin hänestä tulee GÄVLELÄINEN!
Mieheni menee HEMLINGBYN yö-hiihtoon josta hän saa AFTONBLADETIN KAULAHUIVIN PALKINNOKSI!
Brynäsin hammaslääkäri on paras ja siellä saattaa nykyisin olla jo turkkilaisia hammaslääkäreitä!
Brynäsin hammaslääkäri EI OLLUT niin paha mitä eräs joka oli Ivalossa hammaslääkärinä.
Nyt, kun aloin miettimään niin Gävlen Ockelbossahan on tosiaan se minun vanha puolukan ja mustikan poiminta paikka! Minulla on ne karpalo paikat, tyrni paikat sekä sieni paikkoja siellä myös!
Siellä kasvaa kuulemma hillojakin.
Meillä on mieheni kanssa kaikki siellä joten nyt kyllä alan kerään rahat pois niin ostetaan talo ja muutetaan GÄVLEEN ASUMAAN!
Mitäkö me tehdään siellä?
EDISTETÄÄN TIETENKIN SUOMALAISTEN ASIOITA JA TEHDÄÄN SUOMALAISUUTTA TUTUKSI!
TÄÄ ON SENTÄÄN MULLE NIIN TUTTUA JUTTUA!
Mieheni on sentään hyvä näyttelijä niin hän voi mennä Gävlen teatteriin vaikka töihin näyttelijäksi ja olla vaikka suomalainen niin hän suoriutuu täydellisesti roolistaan!
Kyllä tämä nyt alkaa aukeamaan… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen oli ollut uutisissa, että Gävlessä jossa minä olen asunut lapsena. Siellä on alkanut kauheat JENGI-SODAT ja hekin varmaan ovat halukkaita ottamaan minut ja mieheni Gävleen asumaan!
Gävle on ihan kiva kaupunki ja minulla siellä vielä paljon nähtävää!
Miehenihän kyllä saa uusia kavereita siellä nopeaa, koska minulla serkku-poikia jotka ihan varmasti ottavat hänet mukaan ja sanovat hänelle, että : Pikku-akka menee BRYNÄSIN TAI GEFLEN BINGOON ja me lähemmä kattomaan peliä!
Mieheni saa BRYNÄSIN PIPON JA KAULAHUIVIN niin hänestä tulee GÄVLELÄINEN!
Mieheni menee HEMLINGBYN yö-hiihtoon josta hän saa AFTONBLADETIN KAULAHUIVIN PALKINNOKSI!
Brynäsin hammaslääkäri on paras ja siellä saattaa nykyisin olla jo turkkilaisia hammaslääkäreitä!
Brynäsin hammaslääkäri EI OLLUT niin paha mitä eräs joka oli Ivalossa hammaslääkärinä.
Nyt, kun aloin miettimään niin Gävlen Ockelbossahan on tosiaan se minun vanha puolukan ja mustikan poiminta paikka! Minulla on ne karpalo paikat, tyrni paikat sekä sieni paikkoja siellä myös!
Siellä kasvaa kuulemma hillojakin.
Meillä on mieheni kanssa kaikki siellä joten nyt kyllä alan kerään rahat pois niin ostetaan talo ja muutetaan GÄVLEEN ASUMAAN!
Mitäkö me tehdään siellä?
EDISTETÄÄN TIETENKIN SUOMALAISTEN ASIOITA JA TEHDÄÄN SUOMALAISUUTTA TUTUKSI!
TÄÄ ON SENTÄÄN MULLE NIIN TUTTUA JUTTUA!
Mieheni on sentään hyvä näyttelijä niin hän voi mennä Gävlen teatteriin vaikka töihin näyttelijäksi ja olla vaikka suomalainen niin hän suoriutuu täydellisesti roolistaan!
Kyllä tämä nyt alkaa aukeamaan…Coronarian ohjaaja oli muuten YLI-TORNIOLTA kotosin ja oli käynyt siellä ja saanut koronan. Niin vastuuton eukko, että syytti omia lapsiaan siitä kun he olivat saaneet koronan.
Minä olin kuntouksessa ja sanoin hänelle, että : Poliiseilla on korona ja minä EN HALUA KORONAA vaan minä NOUDATAN OHJEITA JOILLA VOI VÄLTTÄÄ KORONA TARTUNNAN SAANNIN.
Tuo ohjaaja kävi Kulta Hipussa syömässä ja heillä todettiin tuon jälkeen korona.
Minun äitini kävi siivoamassa poliisi asemalla tuolloin ja minä sanoin hänelle, että kuntoutus ohjaaja on koronan takia poissa töistä. Minun piti istua netissä hänen kanssa kuntoutuksessa niin hän saa palkkaa.
Hän oli tuli töihin takasin ja minun piti istua tuon kanssa huoneessa ja kuunnella, kun hän kilju siellä huoneessa.
Kaltoinkohteli minua ja ei se minun syy ollut, että hän oli saanut koronan!
En minä hänelle sanonut, että : Minun mieheni voi olla vaikka poliisi joten sinähän se HULLU MEISTÄ OLET!
On minulla nuo viestit vielä tallella, mutta minua alettiin syyttämään kunnioiden loukkauksesta!
Minä olin käynyt rokotuksissa niin, kuin kuuluu ja minä olen ollut siitä asti kotona työttömänä, kun minut yritettiin NAULAPYSSYLLÄ tappaa ja korona oli alkanut keväällä. Hän kuoli syöpään joka minut yritti tappaa.
Ukonjärven lomakylän silloinen omistaja tuon murhaajan oli palkanut töihin tappamaan minut, koska rouvan mies oli saanut koronan. Hän on ollut vastuussa EN MINÄ, mutta KAIKKIEN MIELESTÄ KORONAAN SAIRASTUMINEN JA LEVITTÄMINEN ON KUNNIALLINEN TEKO! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Coronarian ohjaaja oli muuten YLI-TORNIOLTA kotosin ja oli käynyt siellä ja saanut koronan. Niin vastuuton eukko, että syytti omia lapsiaan siitä kun he olivat saaneet koronan.
Minä olin kuntouksessa ja sanoin hänelle, että : Poliiseilla on korona ja minä EN HALUA KORONAA vaan minä NOUDATAN OHJEITA JOILLA VOI VÄLTTÄÄ KORONA TARTUNNAN SAANNIN.
Tuo ohjaaja kävi Kulta Hipussa syömässä ja heillä todettiin tuon jälkeen korona.
Minun äitini kävi siivoamassa poliisi asemalla tuolloin ja minä sanoin hänelle, että kuntoutus ohjaaja on koronan takia poissa töistä. Minun piti istua netissä hänen kanssa kuntoutuksessa niin hän saa palkkaa.
Hän oli tuli töihin takasin ja minun piti istua tuon kanssa huoneessa ja kuunnella, kun hän kilju siellä huoneessa.
Kaltoinkohteli minua ja ei se minun syy ollut, että hän oli saanut koronan!
En minä hänelle sanonut, että : Minun mieheni voi olla vaikka poliisi joten sinähän se HULLU MEISTÄ OLET!
On minulla nuo viestit vielä tallella, mutta minua alettiin syyttämään kunnioiden loukkauksesta!
Minä olin käynyt rokotuksissa niin, kuin kuuluu ja minä olen ollut siitä asti kotona työttömänä, kun minut yritettiin NAULAPYSSYLLÄ tappaa ja korona oli alkanut keväällä. Hän kuoli syöpään joka minut yritti tappaa.
Ukonjärven lomakylän silloinen omistaja tuon murhaajan oli palkanut töihin tappamaan minut, koska rouvan mies oli saanut koronan. Hän on ollut vastuussa EN MINÄ, mutta KAIKKIEN MIELESTÄ KORONAAN SAIRASTUMINEN JA LEVITTÄMINEN ON KUNNIALLINEN TEKO!Kyllähän minä poliiseilta KORONAN sain, koska minä jouduin kunnianloukkauksesta kuulusteluun!
Minua alettiin kaltoinkohtelemaan ja väittämään valehtelijaksi!
En varmasti valehtele siinä, että POLIISEILLA ON OLLUT MYÖS KORONA!
Ihan varmasti löytyy yksi tai useampi POLIISI jotka ovat sairastuneet koronaan.
Sauli Niinistökin sai PRESIDENTTINÄ koronan ja hän oli sentään POLIISIENKIN PÄÄLLIKKÖ TUOLLOIN, koska Inarin kunnassa poliisit tekee rajavartioijeden kanssa töitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän minä poliiseilta KORONAN sain, koska minä jouduin kunnianloukkauksesta kuulusteluun!
Minua alettiin kaltoinkohtelemaan ja väittämään valehtelijaksi!
En varmasti valehtele siinä, että POLIISEILLA ON OLLUT MYÖS KORONA!
Ihan varmasti löytyy yksi tai useampi POLIISI jotka ovat sairastuneet koronaan.
Sauli Niinistökin sai PRESIDENTTINÄ koronan ja hän oli sentään POLIISIENKIN PÄÄLLIKKÖ TUOLLOIN, koska Inarin kunnassa poliisit tekee rajavartioijeden kanssa töitä!Kyllä minun mies sen tiesi, että jos minä saan koronan niin minä teen kaltoinkohtelusta rikosilmoituksen.
Tuo oli syy miksi hän nousi seisomaan, kun me oltiin Kulta Hipussa yhtä aikaa syömässä.
Coronaria oli määrännyt käymään siellä syömässä vaikka minä sanoin, että en mielellään mene sinne koska sieltä voi saada koronan.
En tietenkään kertonut kenellekään, että : UKKO NOUSI SEISOMAAN JA KATSO MINUA SEN NÄKÖSENÄ, ETTÄ SINÄHÄN SE FIKSU OLET!
Minä toimin vain niin, kuin minulle sanottiin.
Inarin kunnan sosiaalityöntekijä oli hän joka minut kuntoutukseen halusi Coronariaan, mutta Kelahan siellä on ollut Suomen valtion puolelta takana. Työvoimatoimisto halusi lähteä kolmantena mukaan.
Ohjaaja ei ole ilmoittanut, että hänen koronaan sairastuminen oli syy miksi minun kuntoutus kusi ja meillä tuli hänen kanssa riitaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minun mies sen tiesi, että jos minä saan koronan niin minä teen kaltoinkohtelusta rikosilmoituksen.
Tuo oli syy miksi hän nousi seisomaan, kun me oltiin Kulta Hipussa yhtä aikaa syömässä.
Coronaria oli määrännyt käymään siellä syömässä vaikka minä sanoin, että en mielellään mene sinne koska sieltä voi saada koronan.
En tietenkään kertonut kenellekään, että : UKKO NOUSI SEISOMAAN JA KATSO MINUA SEN NÄKÖSENÄ, ETTÄ SINÄHÄN SE FIKSU OLET!
Minä toimin vain niin, kuin minulle sanottiin.
Inarin kunnan sosiaalityöntekijä oli hän joka minut kuntoutukseen halusi Coronariaan, mutta Kelahan siellä on ollut Suomen valtion puolelta takana. Työvoimatoimisto halusi lähteä kolmantena mukaan.
Ohjaaja ei ole ilmoittanut, että hänen koronaan sairastuminen oli syy miksi minun kuntoutus kusi ja meillä tuli hänen kanssa riitaa!FACEBOOK KUNNIALLISTEN MIELESTÄ PRESIDENTTI SAULI NIINISTÖN KÄSKY : USKOKAA NYT, ETTÄ KORONA ON VAKAVASTI OTETTAVA PANDEMIA!
TUO ON VALEHTELUA JA HÄNEN MÄÄRÄYKSIÄ EI TARVI NOUDATTAA VAAN FACEBOOKILAISIA PITÄÄ KUNNIOITTAA!
EN MINÄ LUKENUT TUOTA FACEBOOKISTA PRESIDENTIN SIVULTA. MINÄ TAISIN NÄHDÄ TELEVISIOSTA PÄTKÄN JA MINÄ HAIN GOOGLEN KAUTTA UUTISIA AIHEESTA MITÄ PRESIDENTTI OLI TIEDOTTAMASSA.
Uutisten lukeminen, katsominen sekä kuuntelu ovat olleet kiellettyjä kokoajan minulta, koska ne loukkaa FACEBOOKILAISTEN KUNNIOITA!
Huolestutta kyllä miten me toimitaan jos sota tulee, koska SUOMESSA PRESIDENTTIKIN ON MAAN SUURIN VALEHTELIJA FACEBOOKIN KUNNIALLISET TIETÄVÄT ASIAT PAREMMIN!
- Anonyymi
ja ku vielä löytäsit sen miehen....
tarvis satuja täällä kertoa!- Anonyymi
Enhän minäkään sitä tiennyt, että minulla on mies.
Minä sain vain kuulla, että minä olenkin hänen vaimonsa.
En minä voinut edes sanoa hänelle, että : Ei sulla nyt noin paska elämä voi olla minut pitää vielä vaimoksi ottaa ja pilata omaki elämä siinä samalla!
Minä hyväksyin tuon asian, että miehen elämä voi olla myös paskaa vaikka minä en edes tiedä ja yhdenvertaisuuslain mukaan voi olla monien muidenkin miesten elämät paskaa jotka ovat mieheni kanssa yhdenvertaisia.
Vankilassa olin ja totesin, että ei se vankilan vartijoiden elämäkään kyllä mitään RUUSUISTA ole vaan kyllä vankilan vartijoiden, poliisien, rajavartijoiden ja tullimiesten ELÄMÄTKIN ON YHTÄ PASKAA MIEHINÄ, mutta jos he olis NAISIA NIIN HEILLÄ OLIS HYVÄT ELÄMÄT, koska PASKOJEN ELÄMIEN OMISTAVAT MIEHET PUOLUSTAA JA SUOJAA NAISIA, MUTTA HYVIEN ELÄMIEN OMASTAVAT NAISET EIVÄT PYSTY PUOLUSTAMAAN JA SUOJAMAAN VAIKKA HEIDÄN PITÄIS PYSTYÄ SAMAAN.
- Anonyymi
Eiköhän tämä NARSISTI asia tullut selväksi!
Me muutetaan mieheni kanssa Ruotsiin niin NARISTIT saavat maksaa ja ovat onnellisia, kun ovat päässeet meistä eroon!
He varmaan tulevat SAAMELAISTEN kanssa toimeen, kun SUOMEN VALTION KANSSA!
Mikähän heidän tuleva valuutta on? Poron nahka ja puu penni varmaan. - Anonyymi
:-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575