Eli mikä hinta laatu suhteeltaan näistä paras ja valikoimalta ja hinnoilla 1 biltema 2 puuilo 3 jula 4 tokmanni 5 motonet 6 class olsson eli mikä on sinun suosikki kauppasi ja mitä kaihdat
Mikä kaupoista paras ja entä huonoin
31
288
Vastaukset
- Anonyymi
Ikean lihapullat! 👨🔧
- Anonyymi
Ei tavalliset ihmiset tuollaisissa kaupoissa käy.
- Anonyymi
Miten niin? Tavalliset ihmiset nimenomaan. En ole koskaan esim. nähny julassa julkkista... saati
bile-dania biltemassa. - Anonyymi
Puuilossa tulee toisinaan käytyä useammin kuin ruokakaupassa.
- Anonyymi
Prisma on paras ja halvin. Siellä myydään myös ruotsalaisia lihapullia, jos niitä himoitsee.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/dafgards-ruotsalaiset-lihapullat-1kg-kypsa-pakaste/7310960042266
Sitäpaitsi niillä kuljetuslaatikoilla voi leikkiä rekka-autoa, kun on piiretty renkaat ja kaikki. Tokihan niitä voi käyttää myös pahvin, paperin ja säilyketölkkien astioina näinä kierrätyksen aikoina. Lasit laitan varmuudeksi ilmaiseen ämpäriin.
>simiti<- Anonyymi
Prisma on aivan kamala kyttäysorganisaatio, eikä se ollut edes tuossa listassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prisma on aivan kamala kyttäysorganisaatio, eikä se ollut edes tuossa listassa!
Onko palstaäijällä ollut nikkapokkaa stevejen kanssa? Taisit hieman taskualennuksia hakea
- Anonyymi
Aattelin mennä Bauhaussiin etsimään naulakko tarpeet. Modifioin yhdestä hyllyköstä naulakon, johon tulee 2 kenkähyllyä. Saan vähän nikkaroida taas vaihteeksi.
Jasu- Anonyymi
Tää on hirveetä, kun jatkuvasti puskee ideoita ja on "luomisen tuskaa". Clasilta löytys mun lasikantiseen yöpöytään valosarja, sais vähänsisustusvaloa kun laittaa pöydän sisuksiin valoo. Ja lasikannen päälle. Toisaalta vois askarrella pienoismaisemankin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on hirveetä, kun jatkuvasti puskee ideoita ja on "luomisen tuskaa". Clasilta löytys mun lasikantiseen yöpöytään valosarja, sais vähänsisustusvaloa kun laittaa pöydän sisuksiin valoo. Ja lasikannen päälle. Toisaalta vois askarrella pienoismaisemankin.
JasuTuo on niiiiiiin loputon tie. 🤣 Onhan se toki mukavaa, että mielenkiitoa touhuiluun on. Itse olen tuuminut, että voisiko äänennopeuteen perustuvaa 1/4 osa aallonpituudella toimivaa subiani vielä vähän tuunata.
Jos ei akustisesti seisovia aaltoja, jotka minimoin jo suotimella ja vaimennusaineella, niin ainakin maalaisi siihen kivoja liekkejä, sekä pääkalloja.
Pääkaiuttimeni ovat wilsonit ja nekin sain loppuunmyynnistä puoleen hintaan ja kotiinkuljetuksella. Vaikka eloni onkin ollut yhtä draamaa, niin joskus onnistaa ja yhtä innokas olen touhuissani, kuin 30 vuotta sitten.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niiiiiiin loputon tie. 🤣 Onhan se toki mukavaa, että mielenkiitoa touhuiluun on. Itse olen tuuminut, että voisiko äänennopeuteen perustuvaa 1/4 osa aallonpituudella toimivaa subiani vielä vähän tuunata.
Jos ei akustisesti seisovia aaltoja, jotka minimoin jo suotimella ja vaimennusaineella, niin ainakin maalaisi siihen kivoja liekkejä, sekä pääkalloja.
Pääkaiuttimeni ovat wilsonit ja nekin sain loppuunmyynnistä puoleen hintaan ja kotiinkuljetuksella. Vaikka eloni onkin ollut yhtä draamaa, niin joskus onnistaa ja yhtä innokas olen touhuissani, kuin 30 vuotta sitten.
>simiti<Juu, mulla on inhottava pää mikä räknää jatkuvasti hommia jonoon. Toisaalta luovuus pitää mielen virkeenä, kuten musiikkikin. 👍
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mulla on inhottava pää mikä räknää jatkuvasti hommia jonoon. Toisaalta luovuus pitää mielen virkeenä, kuten musiikkikin. 👍
JasuMistä tulikin mieleeni laittaa toinenkin akku latinkiin. Porakoneen akku.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tulikin mieleeni laittaa toinenkin akku latinkiin. Porakoneen akku.
JasuNo nyt! Kukas sitä yhdellä akulla. Ei se mihinkään riitä! 🤣 Kolmas pitää olla koko ajan ylläpitolatauksessa.
>simiti<
Puuilosta saan hyvin tarvikkeita tarpeisiini. En ole tehnyt vertailua.
- Anonyymi
Puuilosta sai ihan hyvän varastohyllykön 80€ tarjouksessa, mihin kasasin jyrsijät asuntoineen riviin. Taino osa vaan mahtui. 😄
Puuilon kun mainitsit, niin purjerenkaat muistui mieleen. Niitä pitäny ostaa jo tovi lisää. 👍
Jasu - Anonyymi
Mikä toiseksi paras kauppa johon kyllä mielelläsi myös menisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuilosta sai ihan hyvän varastohyllykön 80€ tarjouksessa, mihin kasasin jyrsijät asuntoineen riviin. Taino osa vaan mahtui. 😄
Puuilon kun mainitsit, niin purjerenkaat muistui mieleen. Niitä pitäny ostaa jo tovi lisää. 👍
JasuKuinka paljon sinulla näitä jyrsijöitä oikein on? Varmana sekin on kivaa, mikäli tykkää. Lapsena minulla oli pari albiino hiirtä, mutta ei mokomat eläneet montakaan vuotta. Kivoja toki.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon sinulla näitä jyrsijöitä oikein on? Varmana sekin on kivaa, mikäli tykkää. Lapsena minulla oli pari albiino hiirtä, mutta ei mokomat eläneet montakaan vuotta. Kivoja toki.
>simiti<Ootas kun lasken. Kaikkiaan 61 yksilöä. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootas kun lasken. Kaikkiaan 61 yksilöä. 😅
JasuNiistä 36 yksilöä on nk. rescueita. Eli kodittomia tai kodinvaihtajia, jotka sai multa kodin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä 36 yksilöä on nk. rescueita. Eli kodittomia tai kodinvaihtajia, jotka sai multa kodin.
JasuJa 7 eri lajia.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 7 eri lajia.
JasuNo jopas. Mutta taidat olla hyväsydäminen ihminen?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas. Mutta taidat olla hyväsydäminen ihminen?
>simiti<Ei ole nitroja tarvittu ja sydämen ultrassa kaikki näky olleen hyvin. Että sen puoleen vissiin. Liikalyöntejä joskus on, mutta monilla on. 🙂
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Mikä toiseksi paras kauppa johon kyllä mielelläsi myös menisit
Varmaan jokaisesta löytyy hyvät ja huonot puolensa. Mulla ei ole autoa, joten siksi Puuilo on hyvä. Julassa en ole vielä edes käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä 36 yksilöä on nk. rescueita. Eli kodittomia tai kodinvaihtajia, jotka sai multa kodin.
JasuEli esität palstasetä perheenäitiä, jolla on 36 koiraa? Muista maitua lapsille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli esität palstasetä perheenäitiä, jolla on 36 koiraa? Muista maitua lapsille
Voisi mulla olla 36 koiraakin, jos olisin joskus saanut luvat perustaa koirakodin. Mutta naapuri ei tykännyt ideasta, vaikka ihan keskellä maaseutua silloin asuinkin omakotitalossani. Mä olen aina tykännyt eläimistä. Eläimet tuo iloa ja hyvää mukanaan ihmiselämään. Toisin kun toinen lajikaveri tuppaa viemään sitä iloa ja hyvää elämästä.
Eläinten hyvinvointi on ❤️ asia. Jos niitä kerran on ihan pakko lemmikeiksi syytää, niin niitä on jonkun myös ihan pakko rakastaa ja huolehtia niistäkin, jotka ei enää voi jatkaa vanhassa kodissaan syystä tai toisesta. Elämäntilanteet ihmisillä muuttuu. Silloin minä ja muut kaltaiseni usein haluaa antaa sille yksilölle vielä rakkautta ja hoivaa, eikä kiikuttaa tapettavaksi. Yksikin vuosi tai päivä on elämää sille eläimellekin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi mulla olla 36 koiraakin, jos olisin joskus saanut luvat perustaa koirakodin. Mutta naapuri ei tykännyt ideasta, vaikka ihan keskellä maaseutua silloin asuinkin omakotitalossani. Mä olen aina tykännyt eläimistä. Eläimet tuo iloa ja hyvää mukanaan ihmiselämään. Toisin kun toinen lajikaveri tuppaa viemään sitä iloa ja hyvää elämästä.
Eläinten hyvinvointi on ❤️ asia. Jos niitä kerran on ihan pakko lemmikeiksi syytää, niin niitä on jonkun myös ihan pakko rakastaa ja huolehtia niistäkin, jotka ei enää voi jatkaa vanhassa kodissaan syystä tai toisesta. Elämäntilanteet ihmisillä muuttuu. Silloin minä ja muut kaltaiseni usein haluaa antaa sille yksilölle vielä rakkautta ja hoivaa, eikä kiikuttaa tapettavaksi. Yksikin vuosi tai päivä on elämää sille eläimellekin.
JasuMoni ajattelee esim. hiiristä ettei ne nyt ole kun vaan hiiriä. Pitää mitättöminä otuksina, mutta sillä pienellä kauniilla olennolla on elävä keho, sydän, aivot, elimet ja kyllä sekin osaa nauttia elämästä ja ihmisenkin paijailusta.
Mulla on tuossa yksi kesyhiiri poika, joka kipuaa kädelle ja sulaa siihen kun silitän hellästi kylkeä tai selkää. Narskuttaa hampaita kuten rotat mielihyvästä, pistää silmät kiinni ja nauttii hellyydestä. Uskomattoman kaunis pieni olento, joka ansaitsee elämänsä kuten mekin ja hellyyttä, kunnioitusta elämäänsä ja kehoaan kohtaan. Elävä olento, yksilö. Ei vain mitätön hiiri jonka voi tappaa hällä väliä sen elämästä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni ajattelee esim. hiiristä ettei ne nyt ole kun vaan hiiriä. Pitää mitättöminä otuksina, mutta sillä pienellä kauniilla olennolla on elävä keho, sydän, aivot, elimet ja kyllä sekin osaa nauttia elämästä ja ihmisenkin paijailusta.
Mulla on tuossa yksi kesyhiiri poika, joka kipuaa kädelle ja sulaa siihen kun silitän hellästi kylkeä tai selkää. Narskuttaa hampaita kuten rotat mielihyvästä, pistää silmät kiinni ja nauttii hellyydestä. Uskomattoman kaunis pieni olento, joka ansaitsee elämänsä kuten mekin ja hellyyttä, kunnioitusta elämäänsä ja kehoaan kohtaan. Elävä olento, yksilö. Ei vain mitätön hiiri jonka voi tappaa hällä väliä sen elämästä.
JasuKatsokaa eläintä syvälle silmiin ja puhukaa niille, he tajuaa he vastaanottaa. Heilläkin on sielu.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa eläintä syvälle silmiin ja puhukaa niille, he tajuaa he vastaanottaa. Heilläkin on sielu.
JasuJoka väittää ettei eläimellä ole sielunelämää missä meilläkin, olkoonkin erilaista ei mielestäni ole ymmärtänyt elämästä vielä mitään oleellista. Eiku opettelemaan.
Ihminen ei ole ainoa sielukas olento, sen kun tajuutte tajuutte elämää vähän laajemminkin, kuin ostomania ja kulutusjuhla. Elukka leluksi.
Jasu
Olen aina tykännyt Tokmannista. Saman katon alta on saanut edullisesti kaikki kodinhoitoon ja siivoukseen tarvittavat tavarat. Valitettavasti ne ovat nostaneet hintoja, enkä ole enää yhtä tyytyväinen niiden hinta-laatusuhteeseen.
- Anonyymi
Riippuu vähä mitä etsii motonetistä löytää autoihin liittyvät parhaiten puuilosta kotihommiin ja tokmanni on väh semmoi sekatavara kauppa löytää vähä sitä sun tätä
- Anonyymi
Puuilosta tykkään. Aina sieltäkään ei kaikkea saa mutta asiakaspalvelu pelaa! Tokmanni on todella ärsyttävä, joskus jotain pesuainetta olen sieltä hakenut, kun liike on aika lähellä kotiani. Mikään ei ole kamalampaa, kuin että kassa alkaa kysymään puhelinnumeroani! Onneksi ovat ymmärtäneet lopettaa sen, ainakin omalla kohdallani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375798
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962599- 1342517
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121443
- 621148
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101062- 51922
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101835- 76835