Mikä kaupoista paras ja entä huonoin

Anonyymi-ap

Eli mikä hinta laatu suhteeltaan näistä paras ja valikoimalta ja hinnoilla 1 biltema 2 puuilo 3 jula 4 tokmanni 5 motonet 6 class olsson eli mikä on sinun suosikki kauppasi ja mitä kaihdat

31

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikean lihapullat! 👨‍🔧

• Anonyymi

Ei tavalliset ihmiset tuollaisissa kaupoissa käy.

• Anonyymi

Miten niin? Tavalliset ihmiset nimenomaan. En ole koskaan esim. nähny julassa julkkista... saati
        bile-dania biltemassa.

• Anonyymi

Puuilossa tulee toisinaan käytyä useammin kuin ruokakaupassa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Prisma on aivan kamala kyttäysorganisaatio, eikä se ollut edes tuossa listassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prisma on aivan kamala kyttäysorganisaatio, eikä se ollut edes tuossa listassa!

Onko palstaäijällä ollut nikkapokkaa stevejen kanssa? Taisit hieman taskualennuksia hakea

• Anonyymi

Aattelin mennä Bauhaussiin etsimään naulakko tarpeet. Modifioin yhdestä hyllyköstä naulakon, johon tulee 2 kenkähyllyä. Saan vähän nikkaroida taas vaihteeksi.

Jasu

• Anonyymi

Tää on hirveetä, kun jatkuvasti puskee ideoita ja on "luomisen tuskaa". Clasilta löytys mun lasikantiseen yöpöytään valosarja, sais vähänsisustusvaloa kun laittaa pöydän sisuksiin valoo. Ja lasikannen päälle. Toisaalta vois askarrella pienoismaisemankin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on hirveetä, kun jatkuvasti puskee ideoita ja on "luomisen tuskaa". Clasilta löytys mun lasikantiseen yöpöytään valosarja, sais vähänsisustusvaloa kun laittaa pöydän sisuksiin valoo. Ja lasikannen päälle. Toisaalta vois askarrella pienoismaisemankin.

Jasu

Tuo on niiiiiiin loputon tie. 🤣 Onhan se toki mukavaa, että mielenkiitoa touhuiluun on. Itse olen tuuminut, että voisiko äänennopeuteen perustuvaa 1/4 osa aallonpituudella toimivaa subiani vielä vähän tuunata.

Jos ei akustisesti seisovia aaltoja, jotka minimoin jo suotimella ja vaimennusaineella, niin ainakin maalaisi siihen kivoja liekkejä, sekä pääkalloja.

Pääkaiuttimeni ovat wilsonit ja nekin sain loppuunmyynnistä puoleen hintaan ja kotiinkuljetuksella. Vaikka eloni onkin ollut yhtä draamaa, niin joskus onnistaa ja yhtä innokas olen touhuissani, kuin 30 vuotta sitten.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on niiiiiiin loputon tie. 🤣 Onhan se toki mukavaa, että mielenkiitoa touhuiluun on. Itse olen tuuminut, että voisiko äänennopeuteen perustuvaa 1/4 osa aallonpituudella toimivaa subiani vielä vähän tuunata.

Jos ei akustisesti seisovia aaltoja, jotka minimoin jo suotimella ja vaimennusaineella, niin ainakin maalaisi siihen kivoja liekkejä, sekä pääkalloja.

Pääkaiuttimeni ovat wilsonit ja nekin sain loppuunmyynnistä puoleen hintaan ja kotiinkuljetuksella. Vaikka eloni onkin ollut yhtä draamaa, niin joskus onnistaa ja yhtä innokas olen touhuissani, kuin 30 vuotta sitten.

>simiti<

Juu, mulla on inhottava pää mikä räknää jatkuvasti hommia jonoon. Toisaalta luovuus pitää mielen virkeenä, kuten musiikkikin. 👍

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mulla on inhottava pää mikä räknää jatkuvasti hommia jonoon. Toisaalta luovuus pitää mielen virkeenä, kuten musiikkikin. 👍

Jasu

Mistä tulikin mieleeni laittaa toinenkin akku latinkiin. Porakoneen akku.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tulikin mieleeni laittaa toinenkin akku latinkiin. Porakoneen akku.

Jasu

No nyt! Kukas sitä yhdellä akulla. Ei se mihinkään riitä! 🤣 Kolmas pitää olla koko ajan ylläpitolatauksessa.

>simiti<

• Puuilosta saan hyvin tarvikkeita tarpeisiini. En ole tehnyt vertailua.

• Anonyymi

Puuilosta sai ihan hyvän varastohyllykön 80€ tarjouksessa, mihin kasasin jyrsijät asuntoineen riviin. Taino osa vaan mahtui. 😄

Puuilon kun mainitsit, niin purjerenkaat muistui mieleen. Niitä pitäny ostaa jo tovi lisää. 👍

Jasu

• Anonyymi

Mikä toiseksi paras kauppa johon kyllä mielelläsi myös menisit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puuilosta sai ihan hyvän varastohyllykön 80€ tarjouksessa, mihin kasasin jyrsijät asuntoineen riviin. Taino osa vaan mahtui. 😄

Puuilon kun mainitsit, niin purjerenkaat muistui mieleen. Niitä pitäny ostaa jo tovi lisää. 👍

Jasu

Kuinka paljon sinulla näitä jyrsijöitä oikein on? Varmana sekin on kivaa, mikäli tykkää. Lapsena minulla oli pari albiino hiirtä, mutta ei mokomat eläneet montakaan vuotta. Kivoja toki.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka paljon sinulla näitä jyrsijöitä oikein on? Varmana sekin on kivaa, mikäli tykkää. Lapsena minulla oli pari albiino hiirtä, mutta ei mokomat eläneet montakaan vuotta. Kivoja toki.

>simiti<

Ootas kun lasken. Kaikkiaan 61 yksilöä. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootas kun lasken. Kaikkiaan 61 yksilöä. 😅

Jasu

Niistä 36 yksilöä on nk. rescueita. Eli kodittomia tai kodinvaihtajia, jotka sai multa kodin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä 36 yksilöä on nk. rescueita. Eli kodittomia tai kodinvaihtajia, jotka sai multa kodin.

Jasu

Ja 7 eri lajia.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja 7 eri lajia.

Jasu

No jopas. Mutta taidat olla hyväsydäminen ihminen?

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jopas. Mutta taidat olla hyväsydäminen ihminen?

>simiti<

Ei ole nitroja tarvittu ja sydämen ultrassa kaikki näky olleen hyvin. Että sen puoleen vissiin. Liikalyöntejä joskus on, mutta monilla on. 🙂

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä toiseksi paras kauppa johon kyllä mielelläsi myös menisit

Varmaan jokaisesta löytyy hyvät ja huonot puolensa. Mulla ei ole autoa, joten siksi Puuilo on hyvä. Julassa en ole vielä edes käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Eli esität palstasetä perheenäitiä, jolla on 36 koiraa? Muista maitua lapsille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli esität palstasetä perheenäitiä, jolla on 36 koiraa? Muista maitua lapsille

Voisi mulla olla 36 koiraakin, jos olisin joskus saanut luvat perustaa koirakodin. Mutta naapuri ei tykännyt ideasta, vaikka ihan keskellä maaseutua silloin asuinkin omakotitalossani. Mä olen aina tykännyt eläimistä. Eläimet tuo iloa ja hyvää mukanaan ihmiselämään. Toisin kun toinen lajikaveri tuppaa viemään sitä iloa ja hyvää elämästä.

Eläinten hyvinvointi on ❤️ asia. Jos niitä kerran on ihan pakko lemmikeiksi syytää, niin niitä on jonkun myös ihan pakko rakastaa ja huolehtia niistäkin, jotka ei enää voi jatkaa vanhassa kodissaan syystä tai toisesta. Elämäntilanteet ihmisillä muuttuu. Silloin minä ja muut kaltaiseni usein haluaa antaa sille yksilölle vielä rakkautta ja hoivaa, eikä kiikuttaa tapettavaksi. Yksikin vuosi tai päivä on elämää sille eläimellekin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi mulla olla 36 koiraakin, jos olisin joskus saanut luvat perustaa koirakodin. Mutta naapuri ei tykännyt ideasta, vaikka ihan keskellä maaseutua silloin asuinkin omakotitalossani. Mä olen aina tykännyt eläimistä. Eläimet tuo iloa ja hyvää mukanaan ihmiselämään. Toisin kun toinen lajikaveri tuppaa viemään sitä iloa ja hyvää elämästä.

Eläinten hyvinvointi on ❤️ asia. Jos niitä kerran on ihan pakko lemmikeiksi syytää, niin niitä on jonkun myös ihan pakko rakastaa ja huolehtia niistäkin, jotka ei enää voi jatkaa vanhassa kodissaan syystä tai toisesta. Elämäntilanteet ihmisillä muuttuu. Silloin minä ja muut kaltaiseni usein haluaa antaa sille yksilölle vielä rakkautta ja hoivaa, eikä kiikuttaa tapettavaksi. Yksikin vuosi tai päivä on elämää sille eläimellekin.

Jasu

Moni ajattelee esim. hiiristä ettei ne nyt ole kun vaan hiiriä. Pitää mitättöminä otuksina, mutta sillä pienellä kauniilla olennolla on elävä keho, sydän, aivot, elimet ja kyllä sekin osaa nauttia elämästä ja ihmisenkin paijailusta.

Mulla on tuossa yksi kesyhiiri poika, joka kipuaa kädelle ja sulaa siihen kun silitän hellästi kylkeä tai selkää. Narskuttaa hampaita kuten rotat mielihyvästä, pistää silmät kiinni ja nauttii hellyydestä. Uskomattoman kaunis pieni olento, joka ansaitsee elämänsä kuten mekin ja hellyyttä, kunnioitusta elämäänsä ja kehoaan kohtaan. Elävä olento, yksilö. Ei vain mitätön hiiri jonka voi tappaa hällä väliä sen elämästä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni ajattelee esim. hiiristä ettei ne nyt ole kun vaan hiiriä. Pitää mitättöminä otuksina, mutta sillä pienellä kauniilla olennolla on elävä keho, sydän, aivot, elimet ja kyllä sekin osaa nauttia elämästä ja ihmisenkin paijailusta.

Mulla on tuossa yksi kesyhiiri poika, joka kipuaa kädelle ja sulaa siihen kun silitän hellästi kylkeä tai selkää. Narskuttaa hampaita kuten rotat mielihyvästä, pistää silmät kiinni ja nauttii hellyydestä. Uskomattoman kaunis pieni olento, joka ansaitsee elämänsä kuten mekin ja hellyyttä, kunnioitusta elämäänsä ja kehoaan kohtaan. Elävä olento, yksilö. Ei vain mitätön hiiri jonka voi tappaa hällä väliä sen elämästä.

Jasu

Katsokaa eläintä syvälle silmiin ja puhukaa niille, he tajuaa he vastaanottaa. Heilläkin on sielu.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaa eläintä syvälle silmiin ja puhukaa niille, he tajuaa he vastaanottaa. Heilläkin on sielu.

Jasu

Joka väittää ettei eläimellä ole sielunelämää missä meilläkin, olkoonkin erilaista ei mielestäni ole ymmärtänyt elämästä vielä mitään oleellista. Eiku opettelemaan.
        Ihminen ei ole ainoa sielukas olento, sen kun tajuutte tajuutte elämää vähän laajemminkin, kuin ostomania ja kulutusjuhla. Elukka leluksi.

Jasu

• Olen aina tykännyt Tokmannista. Saman katon alta on saanut edullisesti kaikki kodinhoitoon ja siivoukseen tarvittavat tavarat. Valitettavasti ne ovat nostaneet hintoja, enkä ole enää yhtä tyytyväinen niiden hinta-laatusuhteeseen.

• Anonyymi

Riippuu vähä mitä etsii motonetistä löytää autoihin liittyvät parhaiten puuilosta kotihommiin ja tokmanni on väh semmoi sekatavara kauppa löytää vähä sitä sun tätä

• Anonyymi

Puuilosta tykkään. Aina sieltäkään ei kaikkea saa mutta asiakaspalvelu pelaa! Tokmanni on todella ärsyttävä, joskus jotain pesuainetta olen sieltä hakenut, kun liike on aika lähellä kotiani. Mikään ei ole kamalampaa, kuin että kassa alkaa kysymään puhelinnumeroani! Onneksi ovat ymmärtäneet lopettaa sen, ainakin omalla kohdallani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      137
      5798
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2599
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2517
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2090
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1443
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      62
      1148
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1062
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      922
    9. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      835
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      835
    Aihe