On niin ihanaa käydä paskalla puhtaassa kloriitintuoksuisessa vessassa, saa nauttia paskalla olosta kun on eläkkeellä ja ei kiirettä minnekkään pyyhkiä paperilla ja pestä pidellä puhtaaksi pylly ja ihanan kevyt olo kun vatsa toimii ja paska tulee normaalisti aamuisin ja joskus iltapäivälläkin sopivan sitkeä ja alkoholia kun ei nauti niin ei tule niitä krapularoiskeita nauttikaahan tekin paskantamisesta
Vastaukset 18
- Anonyymi
Ihanaa niin mekin nautimme
- Anonyymi
Ja niin lämpöistä istua puhtaassa pytyssä verrattuna ulkohuussiin
- Anonyymi
Kiitos tästä tiedosta. . On tutkittu, että noin 9-11 vuoden iässä oleva lapsi tuntee suurta nautintoa ulostaessa.
- Anonyymi
Minulla on sellainen pönttö joka pesee perseen ja kuivaa myös. Suihkuttaa myös parfyymejä persuuksiin.
- Anonyymi
Paljon sellanen maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon sellanen maksaa
Ei sulla sellaiseen ole varaa.
- Anonyymi
ap, jatka valehtelemista
- Anonyymi
Etkö käy paskalla ammattitaidolla
- Anonyymi
Todellisuudessa kloorit on pirskoteltu riu’ulle ja sontiminen silmät kiinni. Saa vähän ylellisyyttä elämään.
- Anonyymi
4700 €
- Anonyymi
Ei olekaan taidan tyytyä riukulla käyntiin, miten voi olla noin kallis paskapytty
- Anonyymi
Kerran pieraisee niin hajoaa koko pytty en luota tuommoisiin huijausta
- Anonyymi
....ainoa himoton nautinto , sanotaan ..
- Anonyymi
Riuku antaa parhaan mahdollisen nautinnon tiedetään
- Anonyymi
Tiedän missä kävitte hajusta päätellen
- Anonyymi
Onkohan kullattu
- Anonyymi00024
Jortikkaa vipuvarteen!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581