Päivän piristys

Anonyymi-ap

Olen tällainen suht pyöreä mies.
Oon käyny nyt vähän aikaa salilla ja tavoitteena yksinkertaisesti ainakin lisätä liikuntaa ja toivottavasti saisin jotenkin sitten painoo alas.

Mutta tossa tuli just päivän piristys.
Sattui meinaa tulee yks tuttu henkilö salilla jutulle. Hiukan olin sillee järkyttynyt mutta samalla positiivisen yllättynyt.
Järkytys lähinnä sen takia kun vähän puskista tuli keskustelu.
Mutta positiivisesti täytyy ajatella ehkä kaiken kaikkiaan tän hetken jälkeen. Ehkä toi todisti juuri vääräksi oman ajatteluni että kuin paskapää mä oon ollut...
Hänellä toki oma puoliso ja en tietenkään siitä nyt mitenkään erityistä ajattele - kaikilla se oma elämäkin.
Mutta jos täs viel keräilis salilla rohkeutta niin voisi yrittää ehkä joku kaunis päivä tutustua random naiseen vaikka kauppahyllyjen välissä.

36

490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harrastuksissa tärkeää on niiden säännöllisyys. Usein harrastus tarkoittaa liikuntaa. Jos liikuntaharrastus on satunnaista niin tuloksia ei meinaa syntyä. Harvakseltaan harjoittelu johtaa siis siihen että liikunta tuntuu liian raskaalta. Säännöllisyyden myötä siitä muodostuu tottumiskysymys ja elämäntapa, jolloin homma ei tunnu vastenmieliseltä.

Sen monet varmasti tietävät että jos yhtäkkiä alkaa salihirmuksi ja menee nostelemaan painoja niin paikat ovat ihan jumissa sekä kipeät sen jälkeen. Se on osoitus säännöllisen harrastamisen puutteesta. Kannattaa ottaa sen puoleen alussa iisisti. Kunnon koheneminen parantaa mielialaa ja lisää itsetuntoa.

• Anonyymi

Noin. Mulla peni polvi kipeäksi ja koko salitouhu on jäissä. Sitten. "Liike on lääke".
        Muutaman viikon kipua-öin-päivin olinkin ihan iisisti viikonlopun, niin kipu katosin.
        Yletöntä rasitusta ei vieläkään kestä.
        Joten maltti on valttia ja säännöllisyys syö outokumpusi.
        Vilma
        Ja Älä hyvä mies mene hyllyjen väliin...traumatisoit jonkun ihanaisen naisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin. Mulla peni polvi kipeäksi ja koko salitouhu on jäissä. Sitten. "Liike on lääke".
        Muutaman viikon kipua-öin-päivin olinkin ihan iisisti viikonlopun, niin kipu katosin.
        Yletöntä rasitusta ei vieläkään kestä.
        Joten maltti on valttia ja säännöllisyys syö outokumpusi.
        Vilma
        Ja Älä hyvä mies mene hyllyjen väliin...traumatisoit jonkun ihanaisen naisen

Olin sivusta, mutta silti mies. Polvessa on niin paljon erinäisiä osia ja liitoskohtia että siihen kohdistuu helposti rasitusta. Kollageeni kuulemma liimaa elimistön tukirakenteita toisiinsa minkä syöminen on ilmeisesti hyödyllistä.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvälle suunnitelmalle. Itsetunto kohenee kunnon myötä.

• Anonyymi

Lihavillakin ihmisillä on kumppaneita, joten ei se sun kroppa ole se syy vaan sun pää jos kumppania ei löydy. Omat estot sen tekee.

Tsemiä.

Jasu

• Anonyymi

Naisten lähestymistä kannattaa yrittää vasta kuin suurin osa ylipainosta on taakse jäänyttä historiaa. MeToo-syytteillä tuhotaan hyvinkin helposti miesten elämiä. Kannattaa myös treenata pituutta, nykyään 180cm hädintuskin riittää naisille ilman huomattavaa kompensaatiota tulojen suhteen.

• Anonyymi

Itse kyllä tunnen yhden kaverin joka on aika lyhyt mies ja vaimo sekä lapset löytyy.

• Anonyymi

Aika monella naisella on lyhyen läntä keskivartalo pyöreä ja kaljuuntuva mies, ihan perus duunari. Ei tartte olla yrityksen johtaja kun kelpaa. Ei ne yrittäjät ja vauraat miehet sen parempia miehiä ole tai hoikat ja pitkät, kun lyhyet ja lihavatkaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kyllä tunnen yhden kaverin joka on aika lyhyt mies ja vaimo sekä lapset löytyy.

Nii in mut se onkin raha mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monella naisella on lyhyen läntä keskivartalo pyöreä ja kaljuuntuva mies, ihan perus duunari. Ei tartte olla yrityksen johtaja kun kelpaa. Ei ne yrittäjät ja vauraat miehet sen parempia miehiä ole tai hoikat ja pitkät, kun lyhyet ja lihavatkaan.

Jasu

Siinä perus duunarina saattaa olla vielä vähemmän elintaso riskejä, kun yrittäjä ja vauras voi kokea konkurssin ja sitten menee helposti ihan kaikki mitä omistaa ja jää velat niskaan. Eli äkkipysäys sille elintaso sneppailulle. Akka lähtee siinä kohtaa vetömään, jos ei rakasta miestään oikeasti.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä kavereita pilvin pimein.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii in mut se onkin raha mies

Suosittelisin ettimään kumppanin joka ei toljota rahaan. Jolle kelpaat vaikkei olis kun heinämekko ympärillä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä perus duunarina saattaa olla vielä vähemmän elintaso riskejä, kun yrittäjä ja vauras voi kokea konkurssin ja sitten menee helposti ihan kaikki mitä omistaa ja jää velat niskaan. Eli äkkipysäys sille elintaso sneppailulle. Akka lähtee siinä kohtaa vetömään, jos ei rakasta miestään oikeasti.

Jasu

Oy aina oy konkursseilla se raha ja omaisuus tehdään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oy aina oy konkursseilla se raha ja omaisuus tehdään

Että oy muka suojaa vastuulta? Mitäs kun maksukyky vaan loppuu ja jää työttömäksi oy:n mentyä kumoon?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että oy muka suojaa vastuulta? Mitäs kun maksukyky vaan loppuu ja jää työttömäksi oy:n mentyä kumoon?

Jasu

Suosittelen lukemaan tämän.

"Osakeyhtiössä osakkaat vastaavat vain sijoittamansa pääoman verran eikä vastuu ulotu osakkaiden henkilökohtaiseen omaisuuteen.

Käytännössä varsinkin pienten osakeyhtiöiden omistajaosakkaat joutuvat kuitenkin takaamaan yhtiönsä lainoja, eikä yhtiön perustamisvaiheessa yhtiömuodon valitsemista ole syytä perustaa velkavastuukysymyksille. Vahingonkorvausvastuun osalta tilanne on toinen.

Samaten konkurssin sattuessa yhtiön hallituksen jäsenet voivat joissakin tapauksissa joutua henkilökohtaiseen vastuuseen itse yhtiön hyväksi tekemistään veloista tai laillisesti takaamiensa tai omavelkaisesti takaamiensa yrityksen lainojen osalta."

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen lukemaan tämän.

"Osakeyhtiössä osakkaat vastaavat vain sijoittamansa pääoman verran eikä vastuu ulotu osakkaiden henkilökohtaiseen omaisuuteen.

Käytännössä varsinkin pienten osakeyhtiöiden omistajaosakkaat joutuvat kuitenkin takaamaan yhtiönsä lainoja, eikä yhtiön perustamisvaiheessa yhtiömuodon valitsemista ole syytä perustaa velkavastuukysymyksille. Vahingonkorvausvastuun osalta tilanne on toinen.

Samaten konkurssin sattuessa yhtiön hallituksen jäsenet voivat joissakin tapauksissa joutua henkilökohtaiseen vastuuseen itse yhtiön hyväksi tekemistään veloista tai laillisesti takaamiensa tai omavelkaisesti takaamiensa yrityksen lainojen osalta."

Jasu

Elämme nyt niitä aikoja, kun ihmiset ei kuluta kuten hyvään aikaan ja se laittaa monet yrittäjätkin kontusilleen. Ei ole tilauksia, ei ole tuloja, mutta menoja on silti.

Mä olen käynyt yrittäjäkurssin, ihan vähän tajuan siis minäkin aiheesta yrittäminen.

Jasu

• Anonyymi

pyöreä, pallonmuotoinn pappa?

jotkut uutisten jutut huvittavat aina aamulla.

alkanut pitämään taksikuskeja vähän kin kavereina, kn kuskaavat, ja aika kauan asunt samassa kaupunfissa eri kaupuunginosissa, että mitähän täälläkin tapahtuu, juttuja kuskien kanssa.

Taksikuskeilta löytyy kaikenlaisia juttuja kun pyörivät aina ympäri kaupunkia aina.

• Anonyymi

Käyn salilla ja olen nyt ollut vapaa vaikka juuri nyt on vähän orastusta. Ei kuitenkaan salilta. Salilla käydessäni katselen sillä silmällä ympärilleni että josko läytyisi joku kiva. Juttelen muutaman lauseen sekä miehille että naisille, mutta en mitään suhteisiin liittyvää. Ihan hyvä meininkin aloittajalla, ei voi onnistua jos ei ole ajan hermolla joka paikassa missä liikkuu. Minulle on kerran tullut treffipyyntö kirjaston lukutilassa. No ei siitä mitään pysyvää tullut, mutta yksi reissu käytiin kauppakeskuksessa. Piristihän se.

• Anonyymi

Ulkonäkönsä takia on mielestäni turha tuntea itseään mitenkään huonommaksi miksi no ulkonäön kanssa on jopa vittumaista seurustella tärkeimpänä pitäisin sitä millainen ihminen on kokonaisuutena mutta sitä ei monikaan osaa arvostaa edes

• Anonyymi

Läski keho on ruma, se on lisäksi raskas raahata ja suuri riski terveydelle.
        Läskeistä pääsee eroon muuttamalla pysyvästi ruokailutottumukset, esim.leivän päältä voi jättää levitteet kokonaan pois, ei niitä tarvitse, se on vain tapa. Tunnesyöminen pois, siitä se lähtee.

• Anonyymi00033
        Anonyymi kirjoitti:

Läski keho on ruma, se on lisäksi raskas raahata ja suuri riski terveydelle.
        Läskeistä pääsee eroon muuttamalla pysyvästi ruokailutottumukset, esim.leivän päältä voi jättää levitteet kokonaan pois, ei niitä tarvitse, se on vain tapa. Tunnesyöminen pois, siitä se lähtee.

No sen leivänkin voi jättää pois, tai vähentää reilusti, samoin perunan. Tiedän vanhoja ukkoja, jotka jättäneet perunan pois, kun kuulemma lihottaa. Itse en ole niin ehdoton, mutta perunaa syön normaalisti kyllä harvoin, paitsi sopparuoissa . Nyt jouluaikaan kuuluu tietysti asiaan keitellä pottuja.
        Ymmärrä kyllä, että pienituloinen ei välttämättä pelkkää lihaa, kasviksia ja hedelmiä voi syödä, mutta jos rahaakaan ei ole, niin miksi sitten syödä yli oman kulutuksen?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No sen leivänkin voi jättää pois, tai vähentää reilusti, samoin perunan. Tiedän vanhoja ukkoja, jotka jättäneet perunan pois, kun kuulemma lihottaa. Itse en ole niin ehdoton, mutta perunaa syön normaalisti kyllä harvoin, paitsi sopparuoissa . Nyt jouluaikaan kuuluu tietysti asiaan keitellä pottuja.
        Ymmärrä kyllä, että pienituloinen ei välttämättä pelkkää lihaa, kasviksia ja hedelmiä voi syödä, mutta jos rahaakaan ei ole, niin miksi sitten syödä yli oman kulutuksen?

Lihaa ei syö kukaan ajatteleva ja vastuuta ottava ihminen. Satojen miljoonien eläinten kasvattaminen ja tappaminen elintarviketeollisuuden raaka-ainemassaksi on mielipuolista ja sairasta, silkkaa pahuutta.

• Anonyymi

No. Jos joku haluaa vaikka yhden syyn varjolla mennä kuntosalille, niin kannustetaan.
      Kaikilla kuntosalilla voi olla erilainen 'ilmasto'; joissain ollaan kuin puujumalat ja suoritetaan omaa ohjelmaa ja toisaalla on sosiaalisempi ilmapiiri.
      Kivaa on, kun miehet auttavat vaikka jonkun tangon laittamisessa.
      Vilma
      Parempi paikka kuin tunkkainen pub tehdä tuttavuuksia.

• Anonyymi

Salilla näkee toisen kehonrakenteen urheiliuasussa.
        Pubissa joutuu arvaileen, minkälainen kaljamaha toisella on.

• Anonyymi00034
        Anonyymi kirjoitti:

Salilla näkee toisen kehonrakenteen urheiliuasussa.
        Pubissa joutuu arvaileen, minkälainen kaljamaha toisella on.

Ei kai se löysä t-paita ole salilla sen erilaisempi, kuin pubissakaan?

• Anonyymi

No kiva. Itsekkin olen painoa pudottava nainen ja treenaan nykyään taas.
      Kukapa mua muutenkaan katselisi. Ne ketkä minua kiinnostaa, katselevat ihan muualle.
      Olen vielä suht nuori toki,mutta..
      Ei mussa ole mitään.
      T.s

• Anonyymi

Ja nytkin heräsin keskellä yötä vain paskaan fiilikseen. Tän lisäksi olen eroamassa. Eroa tehnyt jonkauan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nytkin heräsin keskellä yötä vain paskaan fiilikseen. Tän lisäksi olen eroamassa. Eroa tehnyt jonkauan.

Ei tämä varmaan paljoa lohduta mutta ei naisen mikään ole pakko olla jokin stereotyyppinen ihanne ollakseen viehättävä jonkun silmissä, persoonallisuuskin vaikuttaa paljon

• Anonyymi

kuvaile itseäsi : oln aika pyöreä, pallomainen ulkomuodoltani

• Anonyymi

noniin hongin ongissa king kongissa palaa talot ja thaimaassa autot veden vallassa, ja havailla tulivuori oksentaa laavaa sisuksisytaan

• Anonyymi

pyöreä mies siis niin kuin pallon muotoinen ja parrakas kuin jeesus?

mutyta tämä yhteiskunnan ongelma jos ihmisillä ei ole rahaa mennä töihin on paha.

• Anonyymi

tuo ongelma on nyt hallituksella kun sen käteisen rahan piräisi rulla jotenkin 7 miljoonaa jokaiselle ihmiaswllw jorra olisi rahaa mennäkään töihinn

• Anonyymi

Jeesus tuo maailman synriain olo mutta Velociraptorin silmä? Saueuksewn silmä dinon silmä

• Anonyymi

Velocirapytorin silmä kuin joku Sauronin silmä

• Tämä. Ei se salilla käyminen ole pelkkään ulkomuotoon sidonnaista, vaan siinä myös henkinen kapasiteetti kasvaa - ja rohkeus siinä samalla.

Hyvä asenne, että voit tulevaisuudessa uskaltautua puhumaan siellä hillopurkkien (tai lisäravinteiden) lomassakin.

• Anonyymi00037

No. Mutta. Minulta aikoja sitten mies pyysi merisuolaa, 'kun ei itse nähnyt'.
      Siitä sitten autoin häntä eli pylly pystyssä kaivoin sen suolapaketin. Että kiitos...
      Vilma

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      39
      3570
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3458
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      152
      3359
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2645
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      74
      2625
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1558
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1445
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      400
      1166
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      53
      1096
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      910
    Aihe