Miksi en onnistu ikinä muodostamaan ystävyys suhteita? Minulla on ollut parikymppisenä kaveriporukoita. Mutta on hajonnut kokonaan, eikä kukaan pidä enää muhun yhteyttä. Oon koettanut ehdottaa näkemistä, ja sanotaan takas katsotaan joku päivä.. Muutama ystävä ei edes vastaa viesteihin jos otan yhteyttä. Ei edes lueta mun lähettämää viestiä.. Musta on tuntunut että pidetäänkö mua tyhmänä/erilaisena ihmisenä. En ymmärrä tuota logiikkaa. Luonteeltani olen empaattinen, mukava, huumorintajuinen, rauhallinen nainen. Ainakin mulla on mies, mutta hän on kans ihmetellyt mun syrjintää miksi näin naiset tekevät mulle.. Hänellä on pari miespuolista kaveria eikä näytä mun mielestä kukaan tekevän hänelle noin ettei ehdi näkemään/unohtaa vastata viestiin.
Mulla ei ole ystäviä
Anonyymi-ap
3
316
Vastaukset
- Anonyymi
Mene kursseille (esim tunti kerran viikossa ei liene vie liikaa aikasi), ala harrastamaan jotain mikä sinua kiinnostaa tai josta haluat oppia lisää, jonka kautta voit liittyä samanhenkisten joukkoon.
Noin muita tavataan. Pikkuhiljaa syntyy ystävyys-suhteita. Muiden tunteminen aina vie aikansa - ala vain reippaasti keheittelemään kykyjäsi! - Anonyymi
Miksi et esti elämääsi uusia ystäviä jos sinun nykyiset ystäväsi eivät halua tavata sinua ja pitää yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3405741- 765209
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484276- 523911
- 473609
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1553338Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky312875- 432259
- 492185