Mitä tekevät kolme nuoriso ohjaajaa ku lapsille ei järjestetä yhtåän mitään.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Eikä nuorisotiloja pidetä auki kun pari tuntia silloin tällöin
- Anonyymi
Kun minä olin nuori keittelin ajankuluksi hevosen kuivalihavelliä! Siinä ei tarvinnut odotella johtajaa eikä ohjaajaa!
- Anonyymi
Olisikohan sinusta ainesta seuraavaksi nuorisotila valvojaksi niin pysyisi perinteetkin kuivalihavellinnkeitosta yllä.
- Anonyymi
Montako hevosta ehdit keitellä kuivalihavelleiksi nuoruudessasi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako hevosta ehdit keitellä kuivalihavelleiksi nuoruudessasi ?
En ole koskaan keittänyt hevosen kuivalihavelliä! Kyllä sitä moni kaipaa,kuka sitä keittäisi?? Kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan keittänyt hevosen kuivalihavelliä! Kyllä sitä moni kaipaa,kuka sitä keittäisi?? Kuka?
Kysy kriminaali PA;ita
- Anonyymi
Kuvittelit oloa mielisairaalassa loppuelämän
- Anonyymi
Hevosen kuivalihavellin keittotaito on tärkeää viedä seuraaville sukupolville! Ymmärrän jos itse ei ole sukua jatkanut jostain syystä,niin silloinhan se perinne katkeaa siltä osin!
- Anonyymi
Minä koitan etsiä hevosen kuivalihavellin ohjetta! Ei millään löydy,sitä aitoa ohjetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901399
- 47831
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde70800Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66755- 92755
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o158695- 20679
- 53618
- 51612
- 47611