Isot poromiehet käsivarresta leuhkoja . Pienet kuin kääpiöt
Käsivarrenpaliskunta
12
761
Vastaukset
- Anonyymi
oi oi aloitus väärin..
Näin se alkaa.
Nuo saatnan metrin mittaiset haisevat pygmit mätöhampaineen elävät veron maksajien siivellä rikollisella petokorvauksilla .Yhtä saatnan poron raaToa kuljetetaan pitkin lappia ja aina uusi korvaus eri poro miehelle tai lumpulle. J a aina eri peto muka tappanut sen poron vaikka se on nälkää kuollut myrkyllistä rehua syöttävät poroille joks ei ole niiden oikeaa ravitoa vittu että ovat pösilöitä. - Anonyymi
Lapinkansan lappa viime kevhäällä kehui olevansa suurin poronmies . Kunnioittavat korvauksiensaajat . Tarkastaja on nyt samaa suurta käsvarren perhettä .
- Anonyymi
Leuhka labba sai yrittäjäpalkinnon.tästä se alamäki alkaa
- Anonyymi
Olekkos mononen katkera
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olekkos mononen katkera
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olekkos mononen katkera
Olen todella katkera... Ilmoitin toista kymmentä kelirikolla 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen todella katkera... Ilmoitin toista kymmentä kelirikolla 😂
Todella huono kaivos 🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella huono kaivos 🥴
Hahaa 13
- Anonyymi
Lappa ja valkiapiät yli laiduntaa käsivarjessa . Maat mustina . Pilaavat yli lukulla koko paliskunnan
- Anonyymi
Hiphiphurraa yrittäjälle joka laiduntaa käsivarsjen mustalle ? Onko käsivarressa vielä ylilukua ?
- Anonyymi
Rehua vedetään pitkin tuntureita. Kohta on vieraslajit vallanneet herkän ekosysteemin
- Anonyymi
Ja muutenkin porot liiallisessa määrin tuhoavat ainutlaatuisen kasvuston
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741