Metsäsaamelaiset!!!

Anonyymi-ap

Joku viisas väittää, että metsäsaamelaisia ei ole olemassakaan.
Nyt ihmettelen kuka on oikeassa,. Nimittäin sain joku aika sitten tiedon tutkijalta joka on alan ammattilainen, että olen alkuperältäni metsäsaamelainen.

28

1859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sompiosaamille oma parlamenttitalo Sauhun.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saukoskella on todennäköisesti mettäsaamelaisia.

      • Anonyymi00015

        Mielestäni kaikki.


    • Anonyymi

      Kirkonkirjojen rippikirjoissa on mm. Keminkylässä Lappalaiset mainittu.
      Tarkoittaako sana samaa kuin Metsäsaamelainen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi00025

        Aivan niinkuin Jehovat ja helluntailaiset ,unohtamatta saun lessuja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      äsken somessa sara seppänen metsäpuku yllä,

    • Anonyymi

      Savukoskella on paljon metsäläisiä myös. Metsässä on hyvä olla.
      Metsässä on rauha. Ja äly.

      Savukoskella vain pitää olla. Eikä saa ryypätä. Se on kielletty. Eikä saa sekaantua toisten vaimoihin. Se on kielletty ja voi saaha turpaan. Kansan valta puhuu.

      • Anonyymi

        Teette kaikkea edellämainittua,pororosvous unohtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teette kaikkea edellämainittua,pororosvous unohtui.

        Harrastaako metsäsaamelaiset pororosvousta ?


      • Anonyymi00016

        Toisen vaimo saamen etuoikeus.


    • Anonyymi00014

      Onko metsäsaamelaiset niitä röllipeikkoja, jotka hoilottaa sitä tilipitappi laulua?

      • Anonyymi00017

        Osittain, mutta Savukoskella on vielä oma ala-laji.

        PS. Metsä-lappalaisten pitää muistaa myös, ei saa toisten vaimojen luona käydä, kuten SAVUKOSKELLA ON TAPAHTUNUT KUULEMMA!!!


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Osittain, mutta Savukoskella on vielä oma ala-laji.

        PS. Metsä-lappalaisten pitää muistaa myös, ei saa toisten vaimojen luona käydä, kuten SAVUKOSKELLA ON TAPAHTUNUT KUULEMMA!!!

        Toisten vaimojen luona saa ja pitää käydä jos ovat puutteessa, eikä heidän oma mies kykene hoitamaan velvollisuuksia tyydyttävällä tavalla.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Toisten vaimojen luona saa ja pitää käydä jos ovat puutteessa, eikä heidän oma mies kykene hoitamaan velvollisuuksia tyydyttävällä tavalla.

        Pesunkestävän metsäsaamelaisen tunnistaa siitä, että hän auttaa aina puutteessa olevia


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Pesunkestävän metsäsaamelaisen tunnistaa siitä, että hän auttaa aina puutteessa olevia

        Voi tätä rivoutta!
        Onko Savukoski todella näin alhaisten viettien kunta?
        Tulevaisuudessa, kun ihminen lisääntyy koeputkessa, niin seksi kielletään! Mitä siihen sanotte?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Voi tätä rivoutta!
        Onko Savukoski todella näin alhaisten viettien kunta?
        Tulevaisuudessa, kun ihminen lisääntyy koeputkessa, niin seksi kielletään! Mitä siihen sanotte?

        Joudut koville.


    • Anonyymi00021

      Metsäsaamelaiset ovat seksuaalisesti normaaleja.

      Ainut mietintö on ollut kautta historia: Miehet puree poronkivekset mäskiksi, jotta ei tulisi liikaa jälkeläisiä.
      Huom. siihen ei hampaaton pysty.

    • Anonyymi00023

      Savukosken metsälappalainen alkuperäis väestö on ansainnut ihmis oikeudet!

    • Anonyymi00024

      Täytyy muistaa että saamelaisuus painottuu elävää kulttuuriin kieleen elinkeinoihin ja suku yhteyksiin
      Se että satojen vuosien takaa jokin esi isäsi on merkitty lappalaiseksi ei tehe sinusta saamelaista (metsälappalaiset) eli keminsaamelaisten jälkeläiset on nytten vaatineet tunnustusta paljon ja alkanut vasta nytten viimevuosina hakemaan erillistä statusta ja huomiota esim haukkumalla ja alentamalla eläviä saamelais ryhmiä ja korostaneet itseänsä paremmaksi?:D

      • Anonyymi00027

        Aikoinaan kammoksuttiin kaikenlaista alkukantaisuutta ja alkuasukkaita, ja kaikki piti sivistää samaan riviin ja vaatteisiin. Myöhemmin on kilpailua siitä, kuka on intiaani, kuka saamelainen, ja veren perintöprosentti määrittelee sen.
        Toisaalta on sellaisia tapauksia, ettei niistä saa inkkareita mitenkään.
        https://www.youtube.com/watch?v=RXJ0lKKgFSg
        Kohdassa 1:19. Miten hemmetissä toi on mahdollista? Periaate voisi sanoa olevan: älä kultaa puutaloa.


    • Anonyymi00028

      Olen metsäsaamelainen poromies ja haluaisin Sokliin töihin.

      • Anonyymi00029

        olen aivan hulu

        nimittäin LAPIN-Hullu!


    • Anonyymi00030

      Eukot on etelästä ja ukkojenkin toinen vanhempi mistä lie savotoille tullut. Siinä on mettälappalaisuus melekosta kaukana. Heittäkää tuo höpötys jo pois ja olkaa mitä olette.

    • Anonyymi00031

      Oli miten oli, mie oon mettälappalainen ainakin kuudennessa sukupolvessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe