Miten tulee Pelkosenniemi pärjäämään ilman Lissua ja Joukoa? Suru-uutinen somessa, että tämä kunnan tehokaksikko on muuttamassa pois!
Jääkö ikävä?
12
450
Vastaukset
- Anonyymi
Maksoimma muutto kustannukset, Ei kestänyt vaalitappiota.
- Anonyymi
Jäljelle jää vain suunnaton kaipuu!
- Anonyymi
Laulussaki sanotaan, että:
Älä mee tai, viet multa kaiken
ethän mee, sä et jättää mua saa!
Nyt vasta huomaan, kuinka sua mä tarvitsen
kun sydän itkee.
Laulu on tehty varmaan tätä tilannetta ajatellen.
Oo mun ystävä ja kuule, vaikka sua mä liioin kuunnellutkaan en.
Jouko ÄLÄ MEE!!!!! - Anonyymi
Menkää sinne someen kirjoittaan omalla naamalla.Naamat esiin nimettömät!
- Anonyymi
Kyllähän se Lissukka asiasta ihan omalla naamallaan Facessa kirjoitti.
- Anonyymi
Kukas nyt kehittää Pyhää kuten tämä tehokaksikko on tehnyt??? Pysähtyykö Pyhän kehitys nyt ihan kokonaan? Nimimerkillä huolestunut kuntalainen.
- Anonyymi
Huoleton kuntalainen tietää että otti koville kun eivät saaneet kylätaloa jossa asua ilmaiseksi.
- Anonyymi
Pelkosenniemeläinen tapa ajaa pois aktiiviset. Kateenpaskoja.
- Anonyymi
Vanha lähtee, paska jää, paskasta nousee mopon pää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha lähtee, paska jää, paskasta nousee mopon pää.
Tässä tapauksessa toisinpäin.
- AnonyymiUUSI
Ai se ettei saaneet kylätaloa.
- Anonyymi
Ikävää ma tunne en..vaikka poistuu joukonen. Viisautta on monenlaista, kaikilla ei vaan riitä kaista. Ikä jo painaa pariskuntaa, luvassa onpi vähemmän sontaa. Hämeenlinna meiltä lahjan saa, huutakaamme hiphurraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245151Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1754892"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste673346Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072956Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242262Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361702Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771241- 981226
Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.69921Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.95879