Miten tulee Pelkosenniemi pärjäämään ilman Lissua ja Joukoa? Suru-uutinen somessa, että tämä kunnan tehokaksikko on muuttamassa pois!
Jääkö ikävä?
12
844
Vastaukset
- Anonyymi
Maksoimma muutto kustannukset, Ei kestänyt vaalitappiota.
- Anonyymi
Jäljelle jää vain suunnaton kaipuu!
- Anonyymi
Laulussaki sanotaan, että:
Älä mee tai, viet multa kaiken
ethän mee, sä et jättää mua saa!
Nyt vasta huomaan, kuinka sua mä tarvitsen
kun sydän itkee.
Laulu on tehty varmaan tätä tilannetta ajatellen.
Oo mun ystävä ja kuule, vaikka sua mä liioin kuunnellutkaan en.
Jouko ÄLÄ MEE!!!!! - Anonyymi
Menkää sinne someen kirjoittaan omalla naamalla.Naamat esiin nimettömät!
- Anonyymi
Kyllähän se Lissukka asiasta ihan omalla naamallaan Facessa kirjoitti.
- Anonyymi
Kukas nyt kehittää Pyhää kuten tämä tehokaksikko on tehnyt??? Pysähtyykö Pyhän kehitys nyt ihan kokonaan? Nimimerkillä huolestunut kuntalainen.
- Anonyymi
Huoleton kuntalainen tietää että otti koville kun eivät saaneet kylätaloa jossa asua ilmaiseksi.
- Anonyymi
Pelkosenniemeläinen tapa ajaa pois aktiiviset. Kateenpaskoja.
- Anonyymi
Vanha lähtee, paska jää, paskasta nousee mopon pää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha lähtee, paska jää, paskasta nousee mopon pää.
Tässä tapauksessa toisinpäin.
- Anonyymi
Ai se ettei saaneet kylätaloa.
- Anonyymi
Ikävää ma tunne en..vaikka poistuu joukonen. Viisautta on monenlaista, kaikilla ei vaan riitä kaista. Ikä jo painaa pariskuntaa, luvassa onpi vähemmän sontaa. Hämeenlinna meiltä lahjan saa, huutakaamme hiphurraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993