Siinä pikku pesulassakin töissä ja isossa pesulassa minä pesin COMFORTAN pyykkiä!
Comfortan liinavaatteita hotelleissa käytössä Inarin kunnassa ja ympäri Lapin läänin sekä Suomen.
Taitaa Inarin 150vuotis juhlavuosi kirja olla pelkkä kannet ja YKSI SIVU jossa lukee ” Inarin kunnan 150vuotis HISTORIA”
Olen tietenkin käynyt myös KAUNISPÄÄN RAVINTOLAA siivoamassa. Siellä oli remontti joskus vuosia sitten ja minä pääsin silloin siivoamaan myös sinne.
En ollut silloin vielä Suomi 100vuotta vanhempi panostaja jonka kaikki TYÖT OVAT KUNNIANLOUKKAUS YMPÄRI SUOMEN JA MYÖS NORJASSA JA RUOTSISSA.
Tunturi hotellissa oli se MUOTINÄYTÖS jonne pääsin silittämään vaatteita, mutta MUOTI VAATTEETHAN ON PASKAA!
Minähän en muutenkaan muodin perässä juokse vaan puen päälleni vaatteita joissa minä tykkään kulkea, mutta EN MINÄ LAINAILE VAATTEITANI ENKÄ EDES JAKELE ILMASEKSI TAI MYY RAHASTA!
Minulla on se oma UFF KONTTI meitä HOLOJA VARTEN!
YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN EI TARVI EDES KUNNAN ROSKISTAKAAN KIRJOITTAA HISTORIAAN MITÄÄN!
Minä muistin, että minä olen molemmissa Ivalossa
2
176
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käynyt myös hirvipeijaissa, riekko ansoilla, verkostellut, juomustellut, virvelöinyt, perhokalastusta olen myös Juutualla ollut harrastamassa ja sain vielä kalaakin, mato-ongella ja pilkillä olen käynyt myös.
Katiskan nakkasin kerran myös jokeen. Olen ollut nuottaamassakin ja atraimella olen myös ollut kalastamassa. Uistattelemassa olen ollut myös.
Inarin uistatuskisoissakin olen ollut mukana!
Koulussa olin hiihtokilpailussa mukana. En sentään hävinnyt vaikka Ruotsissa olin sitä ennen hiihtänyt.
Taisin olla 10viimisen joukossa kyllä, mutta parempi sekin on kun hävitä koko KOULULLE!
Sekin liittyi hiihtoon, kun liikunnanopettaja Anne-Mari Huju sano minulle, että : Sinun ei tarvi tulla enään liikuntatunneille.
Minä sentään hiihdin sen 2 tuntia mitä liikuntatunti. Toiset lähti kotia, kun he olivat hiihtäneet 1 kilometrin lenkin.
Hän sanoi minulle, että hän ei ala tappelemaan minun kanssa joten minun ei tarvinnut sen takia tulla tunneille.
Minä olin toiminut oikein ja hiihtänyt sen 2 tuntia niin, kuin kuuluu.
Ruotsissa me hiihdettiin 5 tai 10 kilometrin lenkki 2 tunnin liikuntatunnilla sen jälkeen me odotettiin opettajan kanssa, että kaikki on tulleet ja sitten lähdettiin vasta kotia. Meitä opetettiin noin, koska kyse oli siitä, että me opitaan huolehtimaan toisista myös.
Inarin kunnassa kaikki hyvät tavat joita opin OVAT PASKOMISTA!
Vanhoja opettajia näin kirkossa ja he sanovat, että : Hyvä että on edes YKSI REHELLINEN KUNNIATON OPPILAS JOLLA ON UMPILUUSTA TEHTY PÄÄ, ETTÄ VOI REHELLISESTI SANOA : EN OPPINUT MITÄÄN KOULUSSA, KOSKA MINULLA OLI ADHD JO SILLOIN JA LUOKKA OLI TÄYNNÄ HÄIRIKKÖJÄ JOTEN EN JAKSANUT KESKITTYÄ VAAN PASKOIN REHELLISESTI OMAN PERUSKOULUN, MUTTA EI SIITÄ OLE KÄRSINYT KUKAAN MUU, KUIN MINÄ.
MINÄ SAIN TODISTUKSEN 9 LUOKALTA.
JOS EN OLIS SAANUT NIIN EN MINÄ OLIS PÄÄSSYT PANOSTAJA KOULUTUKSEENKAAN.
EIHÄN SE OLE, KUN HAKEA VAAN JA JOS MINÄ PÄÄSIN LÄPI NIIN KYLLÄ LUULIS JOKAISEN MINUN IKÄISEN PÄÄSEVÄN LÄPI!
MINÄ TÄYTIN 47 VUOTTA SUOMI 100 VUONNA.
ISÄNI ON SYNTYNYT VUONNA 1947 JA MINÄ OLEN NUOREMMAN PANOSTAJAN VAHINKO JA NIITÄ VAHINKOJA SATTUNUT ISOMPIAKIN!
ONKOHAN LAGERIN EIJAN KUNNIALLINEN SISKO SAANUT YLÄ-ASTETTA KÄYTYÄ LOPPUUN, KOSKA TOIVONIEMELÄINEN ALKO KAAMASEN ALA-ASTEEN KAUTTA VITTUILEMAAN SUORAAN IVALOLAISILLE!- Anonyymi
Ai niin minun poika joka on tyttö myös ja ei tuo minua ole haitannut, koska hän on myös näitä pitkiä suomalaisia MIEHIÄ joita haukutaan HONGANKOLISTELIJOIKSI, KUKKAKEPEIKSI JA KAIKIKSI MUIKSI LÄPI PASKUREIKSI, KOSKA HE OVAT PITKIÄ HOIKKIA MIEHIÄ!
HE JOS ALKAA SYÖMÄÄN NIIN TOISEET ALKAA KYSELEMÄÄN, ETTÄ : MIHIN MAHAAN TUO YKS VETÄÄ TUOLLAISET MÄÄRÄT RUOKAA?
Minun pikku poika oli kerran käymässä ja minä tein ruokaa.
Alettiin syömään ja minä otin oman normi annoksen ja pikku poika otti kanssa ruokaa. Istuttiin syömässä niin minä sanoin hänelle, että : Etkö sinä syökkään mitään ja ethän sinä tuollaisella pikku annoksella jaksa mitään tehdäkkään!
Toisille huudetaan, kun he syö liikaa ruokaa niin minä istuin ruokapöydässä huutamassa, kun poika syö liian vähän ruokaa!
Ei se ole mikään kunnianloukkaus, koska yli 190 senttinen MIES TARVII TUPLASTI ENEMMÄN RUOKAA.
Minä olen aina LEIPONUT PULLAA JA KAKKUA OMILLE POJILLE, koska minun täti jolla oli vain poikia opetti minulle, että POJILLE PITÄÄ LEIPOA KAKKUA TAI PULLAA. Hän oli itse aina laihdutuskuurilla, koska hän söi itse myös. Hän aina nauro minulle, koska minä leivoin päivän ja lapset tuli koulusta ja hoidosta kotia.
Me syötiin ja minä laitoin kahvin tippumaan ja kävin tupakalla ja muistin siellä, että pyykit pitää vaihtaa koneeseen ja toiset kuivuriin. 15-20 minuutin päästä menin kahville ja aloin ottamaan kakkua niin oli 3 tyhjää lautasta joissa oli murusia jäljellä.
Kerran tapahtu ihme ja minä löysin kuivuneen kakun ruoka-komerosta. Minä huusin lapsille, että : TE OOTTE JÄTTÄNEET KAKUN SYÖMÄTTÄ JA TÄMÄ PITÄÄ HEITTÄÄ ROSKIIN, KU TÄMÄ ON IHAN KUIVUNU!
Ei sitä heitetty roskiin vaan lapset söivät sen.
Leivät saatto homehtua, mutta kakut ja pullat ei.
Jogurttia piti ostaa ja nekin jäi syömättä, mutta se oli minun vika koska minä tein pannukakkua vanhoista jogurteista.
Heidän mielestä tietenkin pannukakku oli parempaa, kun jogurttia murojen kanssa.
Olin hotellissa tekemässä aamupaloja välillä.
Lapset kysy minulta, että minä teen aamulla töissä joten minä kerroin.
Heille piti olla kotona hotelli aamiainen. Pakkohan se oli tehdä, että en vaan SYYLLISTY omien lasten syrjintään.
Suomi voittaa Inarin cup kisoissa ja minä olin keittänyt puuroa 30-40 litraa.
Lapset kuuli, että Suomen maajoukkue on hiihtänyt kultaa ja meijän äiti on keittänyt puuroa heille!
Minun lapset alko syömään kaurapuuroa, koska meidän äiti keitti kaurapuuroa ja Suomi hiihti kultaa!
Nuo oli ylimääräiset kisat ja epävirallisesti ensimmäiset.
Tulipahan paskottua nämäkin kaikki kisat!
Olympiastadionin kautta paskoin kaikki loput mitä oli!
Minä olen käynyt Hartwall areenalla katsomassa vanhemman tytön ja siskon pojan kanssa DISNEY ON ICE esityksen joten paskottua tuli sekin halli joten turhaa he sitä alkovat edes kunnostamaan ja avaamaan uudestaan!
Pink on ainut MEGA TÄHTI jonka konsertissa minä olen käynyt ja minä halusin mennä näiden 2 keskimmäisen lapseni kanssa. Pinkin kautta tuli paskottua kaikki MEGA TÄHDETKIN.
Kristian Meurmann oli Tunturi hotellissa ja minä olin saanut VIP-LIPUN hänen keikalle, koska hän on minun siskon jotain tuttuja!
Hän oli IDOLS TÄHTI, MUTTA PASKOIN SITTEN SENKIN KAUTTA KAIKKI!
Ei tainnut jäädä muuta, kun se SAHA JOLLA KUNNIALLINEN SOITTAA!
SUOMEN HISTORIA 1 SAHA JA JOUSI ( SOITIN)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345217Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2865076Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä604493Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692435Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461868Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281814Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont241782Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791723Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva161662- 1051496