Tämäkin yksinkertainen asia vaikuttaa ratkaisevasti laihtumiseen.
Kauppareissut ei saa olla päivän ainoa liikunta mitä minäkin olen hyvin paljon tehnyt.
Oikea tapa on tehdä ensin varsinainen liikunta suoritus esim pyöräily,hiihto,kuntosali ja käydä erikseen kaupassa sitten iltapäivällä.
Näin tehtynä energiankulutus nousee ja SAA syödä enemmän.Vaikka syö enemmän todennäköisesti laihtuu.
Tarkoitukseni ei ole laihtua nopeasti vaan muuttaa kehon koostumusta liikkumalla enemmän ja syödä terveellistä ruokaa,eli pitää painoa melkein samassa ja muuttaa läskipaino lihaspainoksi.
Keskikalorit olleet nyt noin 3000 monen kuukauden ajan ja en ole muka ehtinyt harrastamaan yhtään liikuntaa ja paino pysynyt lähes samassa vaikka olen syönyt aika paljon herkkuja,karkkiakin vähintään 150 gramnaa joka päivä.
Vähennän ainakin karkin syömistä ja tilalle terveellistä ruokaa.
Tajusin tämän ja laihdun ja syön enemmän
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se täytyy olla aivan älytöntä törsäämistä niillä jotka painaa yli 100 kiloa.
Minäkin olen herkutellut paljon ja syönyt muutenkin hyvin paino on nyt vain 68 kiloa.Mahan olen syönyt aivan täyteen monta kertaa päivässä erittäin hyvää ruokaa.
Liikuntaa on ollut monta kuukautta sitten vain yksi vajaan kuukauden pätkä ja joitakin satunnaisia kertoja silloin tällöin. - Anonyymi
Olisiko sinulla estrogeenin vajausta?
- Anonyymi
Liikunta on turmiollista painoan vartioivalle.
Hikiliikuntaa kolme kertaa viikossa 8:n kuukauden ajan ja paino nousi 5 - 7 kiloa. - Anonyymi
Omituinen alkuasenne! Saa syödä!?!?
Vaihtoehto on. Mitä tarvitsee syödä!
Liikunnan lisäkulutusta tehokkaampaa on suunnitella syömisensä.
Toki oikealla liikunnalla on pitempiaikaisia vaikutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel405440Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1602773Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1062272Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.801824Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen251794Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276411787Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from81782- 971682
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671515- 751499