Pidän jotenkin outona mun tilannetta. Mulla on moni ystävä katkaissut yllättäen välit.. Kaksi ystävää oon tuntenut 7 vuotta ja ovat sen aikana pitänyt muhun yhteyttä. Yks kerta yhdelle laitoin olis kiva nähdä jne. Tuntui että alkoi keksimään tekosyitä ja odotin koska ottaa yhteyttä, no eipä oo moneen vuoteen pitänyt muhun enää yhteyttä.
Toinen ystävä lopetti hiljattain yhteydenpidon jos laitan hänelle viestiä niin ei vastaa whatsapissa mulle mitään. Vaikka kävi tiheästi. Mitä syitä tämmöiselle käytökselle on mua kohtaan? Koska olen ollut ihan samanlainen ku aikaisemmin ne vuodet. Silloin kumpikin ehdottivat näkemistä oma aloitteisesti kerran pari kuukaudessa.
Kolmas oli yks mieheni pariskunta (serkku) kävivät kerran kuukaudessa keskimäärin meillä tai me heillä että pitivät yhteyttä.
Sit yhäkkiä huomasin ettei nyt mitään oo kuulunut. Kerran vuodessa tahtoivat nähdä. Mikä oli mun mielestä outoa, koska 4 vuotta kävivät tiuhaan.
Oon miettinyt onko musta entisessä työpaikassa (kun mut eristettin työporukasta, ei puhuttu mulle mitään vaan muille) niin jotkut juorunut musta heidän korviin etiäpäin. Tämä on yks teoria. Koska työyhteisö oli myrkyllinen ja siksi lähdin pois. Nämä kaks kaveria asuvat samassa kaupungissa kun mun työkaverit että siksi mietin voisko olla että kuultu juttuja
Vai mitä teidän teoria on? Koska on outoa että mut on vaan hylätty ilman syytä.
Puhutaanko musta paskaa
2
333
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy suoraan.
- Anonyymi
Suotta vaivaa mieltäsi yhteydenpitokatkoilla.
Ihmisten elämä muuttuu, on asioita jotka menevät muiden asioiden edelle. Sillä ei ole mitään sinun kanssa tekemistä! Lakkaa murehtimasta!
Käytä aikaasi sen sijaan tekemällä jotain uutta: nyt olisi loistava aika alkaa tarkastella esim. kevätlukukauden kursseja, liittyä kävelijöiden ryhmään ( ellei seudullasi vielä ole, aloita sellainen!), keksi toinen työpaikka, katso missä voisit toimia vapaaehtoisena jne..
Nuo vie ajatuksesi terveimmille ja rakentavimmille raiteille, hyödyttäen sinua itseäsi paljon enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli429383"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn503972Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.412870Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1272596Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022519Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271987Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161655Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331467- 711297
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791184