Puhutaanko musta paskaa

Anonyymi-ap

Pidän jotenkin outona mun tilannetta. Mulla on moni ystävä katkaissut yllättäen välit.. Kaksi ystävää oon tuntenut 7 vuotta ja ovat sen aikana pitänyt muhun yhteyttä. Yks kerta yhdelle laitoin olis kiva nähdä jne. Tuntui että alkoi keksimään tekosyitä ja odotin koska ottaa yhteyttä, no eipä oo moneen vuoteen pitänyt muhun enää yhteyttä.
Toinen ystävä lopetti hiljattain yhteydenpidon jos laitan hänelle viestiä niin ei vastaa whatsapissa mulle mitään. Vaikka kävi tiheästi. Mitä syitä tämmöiselle käytökselle on mua kohtaan? Koska olen ollut ihan samanlainen ku aikaisemmin ne vuodet. Silloin kumpikin ehdottivat näkemistä oma aloitteisesti kerran pari kuukaudessa.

Kolmas oli yks mieheni pariskunta (serkku) kävivät kerran kuukaudessa keskimäärin meillä tai me heillä että pitivät yhteyttä.
Sit yhäkkiä huomasin ettei nyt mitään oo kuulunut. Kerran vuodessa tahtoivat nähdä. Mikä oli mun mielestä outoa, koska 4 vuotta kävivät tiuhaan.

Oon miettinyt onko musta entisessä työpaikassa (kun mut eristettin työporukasta, ei puhuttu mulle mitään vaan muille) niin jotkut juorunut musta heidän korviin etiäpäin. Tämä on yks teoria. Koska työyhteisö oli myrkyllinen ja siksi lähdin pois. Nämä kaks kaveria asuvat samassa kaupungissa kun mun työkaverit että siksi mietin voisko olla että kuultu juttuja

Vai mitä teidän teoria on? Koska on outoa että mut on vaan hylätty ilman syytä.

3

421

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy suoraan.

• Anonyymi

Suotta vaivaa mieltäsi yhteydenpitokatkoilla.
      Ihmisten elämä muuttuu, on asioita jotka menevät muiden asioiden edelle. Sillä ei ole mitään sinun kanssa tekemistä! Lakkaa murehtimasta!

Käytä aikaasi sen sijaan tekemällä jotain uutta: nyt olisi loistava aika alkaa tarkastella esim. kevätlukukauden kursseja, liittyä kävelijöiden ryhmään ( ellei seudullasi vielä ole, aloita sellainen!), keksi toinen työpaikka, katso missä voisit toimia vapaaehtoisena jne..

Nuo vie ajatuksesi terveimmille ja rakentavimmille raiteille, hyödyttäen sinua itseäsi paljon enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2390
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      444
      1366
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      1169
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      236
      1055
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      45
      717
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      706
    7. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      654
    8. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      33
      647
    9. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      607
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      43