Nyt joutava kysymys.

Anonyymi-ap

Millä olette palstalla? Itse olen puhelimella, eikä mulla enää läppäriä/pöytäkonetta olekkaan. Tabletistakin meni akku, joten en käytä edes sitä.

Tosin lähes kaikki on nykyään automatisoitu, esim. laskut. Joten en minä edes tarvi kuin satunnaiseen höpöttelyyn palstalla.

Toki joskus tarkistan sijoitusten ja tilini tilanteen ihan mobiilisovelluksella. Tokihan he, ketkä tarvivat työssään isoa konetta ovat asia erikseen.

Mutta on tekniikka ja netti muillakin elon osa-alueilla helpottanut eloa.
Toista se oli nuorena ysärillä, kun olin hirmu iloinen jo ensimmäisestä GSM puhelimestani. 😁

>simiti<

15

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä pöytäkoneessani on tällä hetkellä kaksi ruutua ja voisi mielellään olla kolmaskin, mutta tälle erilliselle pöydälle ei oikein mahdu.
      Puhelimella teen vain kun muuta ei ole, sillä en pidä postimerkkiruutujen tuijottelusta ja hiirettömyyskin haittaa.
      (lisäksi kuka jaksaa kirjoittaa kännykän näytön näppäimistöllä)

• Anonyymi

Eilen (pakosta) puhelimella, tänään onneksi taas läppärillä.

Tulee tehtyä jotain hyödyllistä(kin).

🦄

• Anonyymi

Läppärillä, aina.

• Anonyymi

Läppärillä, en juuri puhelinta käytä muuhun kuin yhteyden jakamiseen.

• Anonyymi

Hitto, mitä boomereita olette! 😁 Siitä tuli muuten mieleen, että nykyään isoin sukupolvi taitaa olla noin 30 vuotiaat, jotka tietämättömänä kiljuvat suurista ikäluokista. 🤣

>simiti<

• Anonyymi

Käytän vain telefaxia.

• Pöytäkoneella. Olin pitkään pelkästään läppärin ja kännykän turvin, mutta pöytäkoneen mukavuutta ei voita mikään.

• Palstailen Dell XPS 13 tuuman läppärillä. Tämä on pieni ja kainaloon sopiva vekotin. 😊

• Pöytäkone kytkettynä telkkariin.
      Ei rasitu silmät ja voi makoilla kissamaisen laiskasti.

• Anonyymi

Joo joo. Mutta otappa se telkku täysistunnolle mukaan...

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Joo joo. Mutta otappa se telkku täysistunnolle mukaan...

>simiti<

Vessassa voi lukea vaikka hammastahnatuubin tuoteselostusta.
        Ei se kauheasti poikkea palstan jutuista.

• Gattino kirjoitti:

Tarve lukea vessassa on jännä ilmiö.

Lapsena luin pytyllä Aku Ankkaa. Kun Ankka ei enää kiinnostanut, aloin lukemaan hyllyllä olevien tuotteiden etikettejä.

Tuo tapa on nyt kokonaan kadonnut.
        Pärjään ihan kivasti katselemalla kaakeleita.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Siinä kyllä olet oikeassa. Mutta onhan tämä sentään vuorovaikutteinen. Se laskee ihmispolojen stressitasoja.

Nyt aloituskirjoitukset ilmaiseksi aiheesta, kuin aiheesta. Toimi heti! Voimassa vain rajoitetun ajan.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä kyllä olet oikeassa. Mutta onhan tämä sentään vuorovaikutteinen. Se laskee ihmispolojen stressitasoja.

Nyt aloituskirjoitukset ilmaiseksi aiheesta, kuin aiheesta. Toimi heti! Voimassa vain rajoitetun ajan.

>simiti<

"Nyt aloituskirjoitukset ilmaiseksi aiheesta, kuin aiheesta. Toimi heti! Voimassa vain rajoitetun ajan."

😂 Tuo oli vetävä mainos.

Saatan itse tehdä aloituksen, vaikka vähän hävettää.
        Tulee mieleen kouluajat, kun piti mennä luokan eteen pitämään esitelmää.

• Anonyymi

Aina joku pöydästä irrotettava laite. Ei pysty pöytähommiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22