Miesongelma

Anonyymi-ap

Onko teillä tapana käydä yleisissä uimahalleissa tai kylpylöissä?
No, ainakin sissijuustosta olette kuullut puhuttavan. Se on siis jotain talirauhasten eritettä lisättynä kuolleella ihosolukolla tietyssä kohtaa miehessä.

Sitä pääsee kertymään, jollei osaa pestä sukukalleuksiaan. Eli liikkuvat taakse, ja vasta sitten hierretään kädellä ja kunnolla, siis suihkun alla.

No, minulla on tällainen herkkä peli ja hyvin toimiva.
Sehän sytkähtää heti tällaisesta toimenpiteestä. Eli puoliheijari on valmis. Noh, ainakin varttiheijari.

Eli miten te suhtaudutte tähän yleisissä kylpemistiloissa tai miten hoidatte homman, jos itsellä saman tyyppistä.

Naiset ei tiedä ollenkaan, kuinka vaikeaa tämä mieselämä ongelmineen on :))

-keinovaginamies-

19

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli kiihotut seksuaalisesti suihkussa, jossa on muita miehiä. Mistä se kertoo?

• Anonyymi

Niinhän sitä vierussuihkun kaveri vois luulla. Juuri siinähän se ongelma on.

-keinovaginamies-

• Totta kai se peli vähän siitä innostuu kun sitä puunataan. Ite olen tehnyt niin, että valitsen suihkun, jonka saa otettua käteen. Sillä toimenpide on paljon nopeampi, niin ei mene runkkaamiseksi. Pikkukaveri ei edes kerkeä tajuamaan mitä tapahtui kun toimenpide on jo ohi. Mutta jos vähän veri lähtee pumppaamaan, niin olen seinään päin pari sekunttia. Mutta ei se kyllä minua juuri ahdista vaikka olisi puolikovanakin. Ei siihen kukaan kiinnitä mitään huomiota, kun olisi homoa tuijotella toisten vehkeitä.

• Anonyymi

No jotain siinä haluttaa tehdä.
        Esim. juurikin kääntyä seinään päin ja ajatella siivoamista hetken aikaa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

No jotain siinä haluttaa tehdä.
        Esim. juurikin kääntyä seinään päin ja ajatella siivoamista hetken aikaa :)

-keinovaginamies-

Mitä enemmän keskityt kovettumiseen, sitä enemmän se kovettuu. Pese kädet välissä ja pese vaikka kainalot uudestaan äläkä mieti heitikkaasi. Sillä se menee ohi.

• Anonyymi

Miesten suihkussa en kehtaa saippuoida persvakoa kovin syvältä.
      Sellainen kaivelu tuntuu homoseksuaaliselta flirttailulta.

• Anonyymi

Miehet. Joka paikassa on wc ja käsisuihku.
      Ongelma?
      Vilma

• Miestenpuolen palvelutaso ei ole tuolla tasolla, eli ei ole kuin invapuolella.
        Lisäksi ne ovat keksineet vedettömät pisuaari, joiden väitetään pelastavan maailman.
        Noiden vedettömien jälkeen kyseinen paikka ei ole WC, vaan HaiCee.

(ärhen murhen)

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Miestenpuolen palvelutaso ei ole tuolla tasolla, eli ei ole kuin invapuolella.
        Lisäksi ne ovat keksineet vedettömät pisuaari, joiden väitetään pelastavan maailman.
        Noiden vedettömien jälkeen kyseinen paikka ei ole WC, vaan HaiCee.

(ärhen murhen)

Joo,
        Ne haisee.

-keinovaginamies-

• Välillä joutuu ihan oikeasti metsästämään, että saa käsiinsä pyllypuhelimen. Siksi suosin aina vamujen vessoja. Kerran "jouduin" esittämään vammaista kun siivooja tuli raivoamaan invavessan käytöstä. Sitten sanoin selkeästi "Haista vittu" ja lähdin pois.

• Anonyymi

Kuulostaa hieman yliherkältä.

• Anonyymi

Enpä koe vastaavaa. Pystyn käsittelemään sukuelintäni kiihottumatta, vaikka missä tilanteessa.

Kyse on omasta seksuaalisuudesta. Kun se on selkeä, ei reaktioita tapahdu tilsnteissa, missä ei ole mitään seksuaalista.

Minun sukuelintä on tutkinut naislääkärikin ja ihan se lepotilassa oli toimenpiteen ajan.

• Anonyymi

Aijaa,
        Olen ajatellut että tuo on ihan selkärankareaktio. Siis sopivaan hermonpäähän kun osuu, niin refleksi nytkähtää.

Vähän niin kuin aamuseisokkikin. Henkilökohtaisesti minua ei seksi aamuisin kiinnosta, enkä koe aamuseisokkia mitenkään seksuaaliseksi, mutta silti se on melkein joka aamuinen vieras.

No, täällä ei ollut montakaan ratkaisumallia, mutta omani on Vilman linja. Eli intiimialueiden huolellinen pesu suoritetaan vain yksityisissä tiloissa tai koppivessassa. Olen siis ns. koppimies :)

-keinovaginamies-

• Keskimääräisellä miehellä kalu elää pitkin päivää. Jos on koko ajan löysänä, on jokin vialla.

• Anonyymi

Se, että ihmisen keho reagoi jollain tavalla fyysisesti, ei välttämättä tarkoita sitä, että ihminen on kiihottunut. Joidenkin kehot vain reagoivat herkemmin kosketukseen tai muuhun ärsykkeeseen ja se on ihan normaalia. Reaktioita voi siis hyvinkin tapahtua tilanteissa, joissa ei ole mitään seksuaalista eikä se liity mitenkään siihen, onko ihmisen seksuaalisuus selkeä vai ei.

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että ihmisen keho reagoi jollain tavalla fyysisesti, ei välttämättä tarkoita sitä, että ihminen on kiihottunut. Joidenkin kehot vain reagoivat herkemmin kosketukseen tai muuhun ärsykkeeseen ja se on ihan normaalia. Reaktioita voi siis hyvinkin tapahtua tilanteissa, joissa ei ole mitään seksuaalista eikä se liity mitenkään siihen, onko ihmisen seksuaalisuus selkeä vai ei.

Aletheias

Niin, muilla voi olla miten on...

Itsekin joskus olin herkempi, mutta nykyään osaan hallita kehoani ja se on osa minun seksuaalisuuttani.

• Anonyymi

On kai se jonkun tason ongelma, jos nainen ei riitä miehelle, vaan naisen olis oltava aina hyperseksiaalinen, kuten mies.

Mitä mieltä olet itse tästä?

• Anonyymi

No,
        Meillä miehillä on keinomme. Ja niin tiedän olevan puutteessa elävillä naisillakin :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No,
        Meillä miehillä on keinomme. Ja niin tiedän olevan puutteessa elävillä naisillakin :)

-keinovaginamies-

Oh, ikuinen optimisti olet :) olet erehtynyt.

Naiset eivät rontostele ketään panemaan, kuten miehet tekevät.. ainakaan aktiivisesti.

Eivätkä uimahalliin hieromaan genitaalejaan. Ihan törkeetä olis tuollainen, häiritä nyt toisten puhdistautumista..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe