Pauke kylällä

Anonyymi-ap

Mikä helvetin pauke kuuluu kirkonkylällä?

28

1180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku juoppo hakkaa päätään seinään kun on viinat loppu.

• Anonyymi

Taitaa siellä Pelkosnniemen muistomerkin paikkeilla vähän paukkua.

• Anonyymi

Mulla alko hittaa laksatiivit😂

• Anonyymi

Pojat paukuttelee pakoputkiaan

• Anonyymi

Oliko sellainen ääni,niinkö olis paukutettu hevosen kuivalihavelli kattilan kantta? Tiedätkö oliko?

• Anonyymi

Mahtoi olla. Mistäkhän tuotakin maukasta ruokaa oikein saisi. Kaikki neuvot otan vastaan. Haluan sitä, sillä soli lapsuuteni lempiruokaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtoi olla. Mistäkhän tuotakin maukasta ruokaa oikein saisi. Kaikki neuvot otan vastaan. Haluan sitä, sillä soli lapsuuteni lempiruokaa

Oliko sinun lapsuuden herkkua?!On ollut hyvä lapsuus sitten, onneksi olkoon! Minä olen aikuisiällä sitä päässyt maistamaan perinnepäivillä!Nykyään sitä ei löydy mistään! Missäköhän sitä valmistetaan? Tiedätkö missä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sinun lapsuuden herkkua?!On ollut hyvä lapsuus sitten, onneksi olkoon! Minä olen aikuisiällä sitä päässyt maistamaan perinnepäivillä!Nykyään sitä ei löydy mistään! Missäköhän sitä valmistetaan? Tiedätkö missä??

En kyllä valitettavasti tiedä. Tästähän saisi jokin paikallinen yrittäjäkin hyvät rahat, kun tuon asian veisi etiäpäin. Sitten olisi kaikille halukkaillekkin maukkainta ruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä valitettavasti tiedä. Tästähän saisi jokin paikallinen yrittäjäkin hyvät rahat, kun tuon asian veisi etiäpäin. Sitten olisi kaikille halukkaillekkin maukkainta ruokaa.

Täällä kommunisminen kateus käy niin vahvana,että ostajat eivät osta.Hakevat vaikka puolasta hevosten kuivalihaa ja keittävät sitä varsin salaisesti pirtissään. Kaikki yrittäminen saa persekarvat pystyyn kateellisilta.Mutta älkääpä jos hevosen kuivalihavelliauto vain pysähtyisi torilla,niin jopa olisi ostajia,kunhan vain myyjä tulee muualta ja ajaa samantien pikaisesti ohi jäämättä asumaan ja Baskimaan paikkakunnalle.Ei missään nimessä voisi olla kivijalkakauppaa! Ei ei! Sellainen paikallis kauppias haukuttaisiin maan rakoon ja sassiin!

• Anonyymi

Paukutettiinko siellä hevosia hengiltä? Kuivalihavelliä varten?

• Anonyymi

Matti paukutti Maijaa?

• Anonyymi

Matti paukutti Mattia?

• Anonyymi

Matti paukutti Barbaraa ja sitte se poksahti halki?

• Anonyymi

Jos ne eksyksissä olleet seteliniput pamahteli kämmentä vasten?

• Anonyymi

Löytyikö tälle äänelle selitystä? Vai kuuliko tämän äänen vain yksi henkilö? Eikä ole siis tietoa oliko kaikki harhaa vai ei.

• Anonyymi

Vatsavaivoja.

• Anonyymi

Persu ukot paukuttelivat toisiaan.

• Anonyymi

Hevosen kuivalihavelli luita paukutettiin pölkyllä paloiksi!?

• Anonyymi

Olisiko tämä ollut mahdollista? Onko hevosen kuivalihavelliluita jollain?? Onko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko tämä ollut mahdollista? Onko hevosen kuivalihavelliluita jollain?? Onko?

Minulla olisi. Tuletko huomenna torille niin voin antaa sinulle jos haluat? Mikä aika sopisi sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla olisi. Tuletko huomenna torille niin voin antaa sinulle jos haluat? Mikä aika sopisi sinulle?

Minulla olisi kans 100 litraa hirnakkavelliä. Voisin tuoda nälkäisille.

• Anonyymi

Olin odottamassa hevosen kuivalihavelliä.Ketään ei näkynyt.Miksi ei näkynyt??

• Anonyymi

Voi perkele kun kerkesi kaikki mennä jo. Voin tehdä uuven satsin jos kovin haluat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi perkele kun kerkesi kaikki mennä jo. Voin tehdä uuven satsin jos kovin haluat

Tehe uusi kattilallinen! Onpa vain mukavaa kun joku ystävällisesti keittää hevosen kuivalihavelliä koko pitäjälle! Paukauta sitten kantta kun se on valmis,niin kaikki saavat tulla sitä ostamaan.Makso mitä makso! Köyhät kyykkyyn! Kohta saamma hevosen kuivalihavelliä!!

• Anonyymi

Säästönuijan pauke!

• Anonyymi

Täällä tehdään itse eikä meinata! Eikä vaadita muita apuun !

• Anonyymi

Joko paukkui ? Mimmosia säästöjä tulee?

• Anonyymi

Keitetäänkö missään hevosen kuivalihavelliä??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      58
      4628
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      158
      4229
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3862
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3820
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      47
      3648
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3478
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3031
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2885
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2706
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2420
    Aihe