Mikä helvetin pauke kuuluu kirkonkylällä?
Pauke kylällä
21
803
Vastaukset
- Anonyymi
Joku juoppo hakkaa päätään seinään kun on viinat loppu.
- Anonyymi
Taitaa siellä Pelkosnniemen muistomerkin paikkeilla vähän paukkua.
- Anonyymi
Mulla alko hittaa laksatiivit😂
- Anonyymi
Pojat paukuttelee pakoputkiaan
- Anonyymi
Oliko sellainen ääni,niinkö olis paukutettu hevosen kuivalihavelli kattilan kantta? Tiedätkö oliko?
- Anonyymi
Mahtoi olla. Mistäkhän tuotakin maukasta ruokaa oikein saisi. Kaikki neuvot otan vastaan. Haluan sitä, sillä soli lapsuuteni lempiruokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtoi olla. Mistäkhän tuotakin maukasta ruokaa oikein saisi. Kaikki neuvot otan vastaan. Haluan sitä, sillä soli lapsuuteni lempiruokaa
Oliko sinun lapsuuden herkkua?!On ollut hyvä lapsuus sitten, onneksi olkoon! Minä olen aikuisiällä sitä päässyt maistamaan perinnepäivillä!Nykyään sitä ei löydy mistään! Missäköhän sitä valmistetaan? Tiedätkö missä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinun lapsuuden herkkua?!On ollut hyvä lapsuus sitten, onneksi olkoon! Minä olen aikuisiällä sitä päässyt maistamaan perinnepäivillä!Nykyään sitä ei löydy mistään! Missäköhän sitä valmistetaan? Tiedätkö missä??
En kyllä valitettavasti tiedä. Tästähän saisi jokin paikallinen yrittäjäkin hyvät rahat, kun tuon asian veisi etiäpäin. Sitten olisi kaikille halukkaillekkin maukkainta ruokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä valitettavasti tiedä. Tästähän saisi jokin paikallinen yrittäjäkin hyvät rahat, kun tuon asian veisi etiäpäin. Sitten olisi kaikille halukkaillekkin maukkainta ruokaa.
Täällä kommunisminen kateus käy niin vahvana,että ostajat eivät osta.Hakevat vaikka puolasta hevosten kuivalihaa ja keittävät sitä varsin salaisesti pirtissään. Kaikki yrittäminen saa persekarvat pystyyn kateellisilta.Mutta älkääpä jos hevosen kuivalihavelliauto vain pysähtyisi torilla,niin jopa olisi ostajia,kunhan vain myyjä tulee muualta ja ajaa samantien pikaisesti ohi jäämättä asumaan ja Baskimaan paikkakunnalle.Ei missään nimessä voisi olla kivijalkakauppaa! Ei ei! Sellainen paikallis kauppias haukuttaisiin maan rakoon ja sassiin!
- Anonyymi
Paukutettiinko siellä hevosia hengiltä? Kuivalihavelliä varten?
- Anonyymi
Matti paukutti Maijaa?
- Anonyymi
Matti paukutti Mattia?
- Anonyymi
Matti paukutti Barbaraa ja sitte se poksahti halki?
- Anonyymi
Jos ne eksyksissä olleet seteliniput pamahteli kämmentä vasten?
- Anonyymi
Löytyikö tälle äänelle selitystä? Vai kuuliko tämän äänen vain yksi henkilö? Eikä ole siis tietoa oliko kaikki harhaa vai ei.
- Anonyymi
Vatsavaivoja.
- Anonyymi
Persu ukot paukuttelivat toisiaan.
- Anonyymi
Hevosen kuivalihavelli luita paukutettiin pölkyllä paloiksi!?
- Anonyymi
Olisiko tämä ollut mahdollista? Onko hevosen kuivalihavelliluita jollain?? Onko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko tämä ollut mahdollista? Onko hevosen kuivalihavelliluita jollain?? Onko?
Minulla olisi. Tuletko huomenna torille niin voin antaa sinulle jos haluat? Mikä aika sopisi sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla olisi. Tuletko huomenna torille niin voin antaa sinulle jos haluat? Mikä aika sopisi sinulle?
Minulla olisi kans 100 litraa hirnakkavelliä. Voisin tuoda nälkäisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku445155Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302126Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1052126HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1191867Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151819- 1111740
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma491147Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2471085Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.481001- 71941