https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000011549300.html
Eniten huvitti tuo luonnehdinta... pikkuruinen ja söpö vipeltäjä. Hitto minä olen iso paskiainen ja entinen tehdasduunari.
Olet seitsenpistepirkko! Muistutat kansallishyönteistämme seitsenpistepirkkoa, tuttavallisemmin leppäkerttua. Olet pikkuruinen ja söpö vipeltäjä, aina matkalla jonnekin. Et pidä itsestäsi meteliä, vaan keskityt mieluiten omiin asioihisi ja rutiineihisi. Kenties tästä syystä muut pitävät sinua kiehtovana ja lähelläsi viihdytään. Sinua seuraa usein hyvä onni, mikä lienee optimistisen luonteesi ansiota: uskot, että asiat kääntyvät aina parhain päin.
>simiti<
Minä olen leppäkerttu???
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
"Olet laulujoutsen!
Muistutat kansallislintuamme laulujoutsenta. Olet luonteeltasi uskollinen ja perhekeskeinen. Kun löydät kumppanisi, pariudut todennäköisesti iäksi. Kiinnyt helposti myös ympäristöösi ja jonnekin juurruttuasi et hevillä suostu vaihtamaan maisemaa. Kaunis ja elegantti ulkomuotosi herättää muissa ihailua. Puhtoinen olemuksesi voi kuitenkin pettää: vaaran vaaniessa puolustat rakkaitasi raivokkaasti."
Kyhmyjoutsen on se aggressiivinen joutsen. Laulujoutsen on enemmän järjissään oleva. Osa noista piirteistä sopii kyllä minuun. Pieni, mutta läheinen ihmissuhdepiiri riittää minulle. Olen kaikkea muuta kuin miljoonan someseuraajan seuraama idoli. En todistele itseäni kenellekään sillä siihen ei ole tarvetta. Siitä mä diggaan kunhan on määrätietoinen ja aito itsensä. - Anonyymi
kuunteletko paljon 22pistepirkkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878