No nyt tuli oikea yrittäjä valituksi vuoden yrittäjäksi.
KOLARIN METALLI OY on yritys joka on erittäin tärkeä Kolarin kunnalle ei pelkästään mainosarvona vaan antaa töitä kolarilaisille metallityöntekijöille ja tuo kuntaan verotuloja.
Tämmöiset ympärivuoden toimivat yritykset antavat varmaa ja tasaista tuloa työntekijölle eivätkä ole ilmastoille ja suhdanteille niin herkkiä kuten matkailuala.
Vuoden kolarilainen yritys
10
1134
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhöpö taas sinu kanssa
- Anonyymi
Kyllä, näkyy täällä rannikollakin heidän autot pyörivän, ovatko outokummulla tai Kemiyhtiössä alihankintahommissa, tai ehkä molemmissa. Hyvä kun hommia riittää ja kyllähän ammattitaitoiselle aina hommia on.
- Anonyymi
On ilo nähdä Perämeren alueella usein Kolarin Metallin tunnuksella olevia autoja liikkeellä.
Se on merkki siitä että firma elää ja järjestää töitä työntekijöilleen.
Kolarissa on toinen merkittävä yritys joka on pitkään
antanut töitä paikallisille. Nimittäin Wood Jewel on
yritys joka on laajasti tiedossa matkailijoidenkin piirissä
Muita käsityövaltaisia yrityksiä on Kolarissa niukasti
Vaikka luulisi että matkailu toisi sivutuotteena pienyrityksiä .
Kolari on vuosikymmenet huonosti hoitanut elikeinotoiminnan. Toiminnasta vastaavat he kilöt ovat olleet saamattomia ovat vain rjestäneet erillausia projekteja joihin kunta on joutunut sijoittamaan rahaa
.- Anonyymi
Juu rahat on varmaankin menneet lähinnä hankkeiden pyörittäjien työllistymiseen. Jos vuosikaudet kehitys jurraa paikoillaan mahdollisuuksien kunnassa niin herää kyllä kysymys osaamisesta? Liiketalouden Ammattilainen kannattas rekrytä heti niin alkas pian kolke kuulua, toivottavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu rahat on varmaankin menneet lähinnä hankkeiden pyörittäjien työllistymiseen. Jos vuosikaudet kehitys jurraa paikoillaan mahdollisuuksien kunnassa niin herää kyllä kysymys osaamisesta? Liiketalouden Ammattilainen kannattas rekrytä heti niin alkas pian kolke kuulua, toivottavasti.
Ainakin hyvää palkkaa maksetaan hankkeiden pyörittäjälle
- Anonyymi
Kolarissa on lukuisia yrityksiä mikkä työllistää Kolarilaisia ympärivuotisesti myös matkailussa. Nollatuntisopimuksia on helppo kirjottaa
- Anonyymi
joo työlilstää omistajan ja kympin.... mutta hyvä niinkin että työllistää..
Kuitenkin vain on faktaa se että kunnan talous on kuralla...
enemmän ja paremmin pitäs vain yritysten toimia ja oltava volyymia .....
Onnea
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514