Kävin vauva.fi sivustolla

Anonyymi-ap

Hirmuista haukkumista ja trollaamista. Lisäksi siellä on alaosasto, joka hokee mutkusannaa.

Miksi äärioikeisto viihtyy juuri siellä? Johtuuko se epäonnistuneesta moderoinnista vai palstan oikeistojohdosta?

Onhan tälläkin palstalla yritetty, mutta normaalit ihmiset jättävät huomioimatta moiset vihaviestit. Tokikaan en ole itsekään viaton. Luultavasti olen kännissä haukkunut teidät kaikki. Ainakin vanhemmat kirjoittajat tietävät, että moisista ei kannata välittää ja seuraavana päivänä kaikki on taas ihan hyvin.

Nyt pikku piikki pikkuiselle pirpanalle. Joo on wanha asia, mutta meinaatko tulevana talvena taas loikata pyörähtäen lumivallin yli?
En unohda sitä koskaan ja ryhdyin kuvittelemaan tilannetta. 🤗

Itsehän en enää kykene hyppimään. Minä vain kävelen lumivallien ja seinien läpi. Ja bussistahan olit tulossa? Minä aina bussiautossa päästelen ninjapieruja. Ovat hiljaisia, mutta tappavia.

>simiti<

13

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vauva.fi
      Yhdessä ketjussa keskusteltiin Tarja Halosesta, isänmaan uhkana.

Onkohan Tarja huitassut niitä käsilaukulla.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Vauva.fi/ Aihe vapaa

Kävin siellä minäkin. 😁

Yhdessä ketjussa keskusteltiin intensiivisesti jauheliharuuista ja mitä 400 g:sta jauhelihasta pitäisi laittaa. Olipa paljon mielipiteitä.
      Itse ehdotin vanhan ajan makaronimössöä. Halpaa ja helppoa. Tulee hyvää nopeasti ja täyttää vatsan.

• Anonyymi

Luultavasti sekin tuomittiin? Sait samalla Soinin keksimän haukkumasanan vihervassu...

Vittu nuo äärioikeistolaiset persukokkarit on saatanan tyhmiä. Niiden junttipellehuorahomojen takia on älykkyyskin lähtenyt laskuun. Onneksi itse osuin siihen huippukohtaan ja säälin/halveksun oikeistolaisia tuhoamispellejä.

>simiti<

• Anonyymi

Varmaan ihan sama missä netissä pyörii, syöpäläiset sinne löytää. Niillä on joku hyödyllinen idiootti joka käyttää päivänsä etsien eri foorumeita ja kirjoittelee sitten shaissee pitkin päivää.
      Menis sekin oikeisiin töihin kun niitä kuulema on pilvin pimein.

• Anonyymi

Elokuussa 2025 julkaistiin tieto. Nyt tuli karut luvut – avoimien työpaikkojen määrä väheni 38 prosenttia. Tuo ei nykyisten tietojen valossa ollut vielä karua, saamme koko ajan karumpia lukemia.

Työpaikkoja kuulemma on, moni ei vain niitä löydä. On kuulemma vaikempi löytää jo mitä neula heinäsuovasta.

TEM tekstitelkkarin sivulla 104 mainostaa tänään, työpaikkoja vähän tarjolla.

• Anonyymi

Osa on ainakin ihan istuvia kansanedustajia. Pyörivät päivät pitkät trollaten eri palstoilla. Ovat sitä mieltä, että trollaus kuuluu heidän työhön. Se on heille poliittista vaikuttamista ja vaalityötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa on ainakin ihan istuvia kansanedustajia. Pyörivät päivät pitkät trollaten eri palstoilla. Ovat sitä mieltä, että trollaus kuuluu heidän työhön. Se on heille poliittista vaikuttamista ja vaalityötä.

Ne on junttipersuja.

• Anonyymi

En ole enää kuukausiin lukenut vauvapalstan antia. Meuhkatkoot mitä meuhkaavat.

• Etkö muista mitä kännissä olet kirjoitellut? Itellä tuo vaatii 3:n promillen humalaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6496
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4131
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3457
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2840
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1441
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      868
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      843
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      829
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      818
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      799
    Aihe