Onko muita kohta kuolevia?

Anonyymi-ap

Mun oletettava elinikä on noin 10 vuotta.
Tokihan pääsin eläkkeelle, mutta ei tämä kivaa ole. Ketään en syytä, sillä itse rälläsin sillä kömpijällä.

Jos jollain on jo syntymästä asti heikot kortit, niin se harmittaa.

>simiti<

17

264

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mihin sä nyt olet kuolemassa? Ja ei se ole väärin kuolla 83,5vuotiaana

• UUSI

Mielisairaat tuppaavat kuolemaan muita 10-20 vuotta aikaisemmin. No mitäpä tuosta. En meinannut muutenkaan tällä pallolla viettää turhan pitkään aikaa.

• Anonyymi
        UUSI

Niin. Itse luultavasti kuolen noin 60 vuotiaana. Totuttrlen siihen ja olen sen jo oikeastaan hyväksynyt.

>

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Itse luultavasti kuolen noin 60 vuotiaana. Totuttrlen siihen ja olen sen jo oikeastaan hyväksynyt.

>

Ite taas en ajattele koko asiaa. Lähtö tulee kun on tullakseen. Kaikki kuolevat enen pitkää. Universumikin lakkaa olemasta joku päivä.

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Ite taas en ajattele koko asiaa. Lähtö tulee kun on tullakseen. Kaikki kuolevat enen pitkää. Universumikin lakkaa olemasta joku päivä.

Totta. Kaiķki aikanaan. Tosin universumin loppu olee synkkä ja väkivaltainen. En halua elää silloin.

>simiti<

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Kaiķki aikanaan. Tosin universumin loppu olee synkkä ja väkivaltainen. En halua elää silloin.

>simiti<

Keskimääräisen lajin elinkaari on noin 2 miljoonaa vuotta. Ei ole ollut yhtään ihmistä maailmankaikkeudessa enää pitkiin aikoihin, kun tuo tulee tapahtumaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Keskimääräisen lajin elinkaari on noin 2 miljoonaa vuotta. Ei ole ollut yhtään ihmistä maailmankaikkeudessa enää pitkiin aikoihin, kun tuo tulee tapahtumaan.

Voi kunnihmisellä ei luonnossa ole luontaista vihollista ihmisen pahin vihollinen on ihminen itse ja ihmisiä on ollu olemassa jo kauemmin älyllinen kehitys vaan vei miljardeja vuosia ettäkö ihminen keksi edes ajanlaskun ensin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kunnihmisellä ei luonnossa ole luontaista vihollista ihmisen pahin vihollinen on ihminen itse ja ihmisiä on ollu olemassa jo kauemmin älyllinen kehitys vaan vei miljardeja vuosia ettäkö ihminen keksi edes ajanlaskun ensin

Ei isoimmilla kasvinsyöjäliskoillakaan ollut luontaisia vihollisia.

-keinovaginamies-

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Homo sapiens on lajina vasta 200 000 vuotta vanha. Me olemme siis hyvin uusi laji.

• Anonyymi
        UUSI

Mummo kuoli vasta 91 iässä. Paranoidinen skitsofrenia.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Homo sapiens on lajina vasta 200 000 vuotta vanha. Me olemme siis hyvin uusi laji.

Tällä hetkellä alkaa näyttää hieman siltä, että Homo Sapiens olisi noin 800 000 - 1 000 000 vuotta vanha laji.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä hetkellä alkaa näyttää hieman siltä, että Homo Sapiens olisi noin 800 000 - 1 000 000 vuotta vanha laji.

Linkkiä?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mummo kuoli vasta 91 iässä. Paranoidinen skitsofrenia.

Jasu

Ei saa pelotella. Ei jaksa sinne saakka :D

• Anonyymi
      UUSI

Kaikkihan me kohta kuollaan.

xLiner

• Anonyymi
      UUSI

Sitä päivää ootellessa, silloin loppuu kärsimyksetkin. Olis edes tunteeton niin jaksaisi kun mikään ei tunnu miltään. Kunhan kiertää kuin kiekko kehää.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Pitäny kysy onta kertaa Siitiltä, mutten ole ehdannut. Etten loukkaa. Kysyn nyt kuminkin että juotko sinä alkoholia turruuttaaksesi tuteita?

Auttaako se?

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäny kysy onta kertaa Siitiltä, mutten ole ehdannut. Etten loukkaa. Kysyn nyt kuminkin että juotko sinä alkoholia turruuttaaksesi tuteita?

Auttaako se?

Jasu

Soritypot.
        Jasu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      103
      14187
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      25
      5876
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5571
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      152
      5408
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      203
      5133
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      289
      4280
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      23
      3957
    8. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3611
    9. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      1
      3527
    10. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      19
      3489
    Aihe