Mä oon vähän miettinyt, että kun tässä on tullut kaikkee vaivaa ja kolotusta iän myötä, eikä tulevaisuus maailmassa tai elämässä ylipäätään muutenkaan näytä kovin hääppöiseltä niin miksi ihmeessä mä tämän pelin katsoisin loppuun kun on olemassa nopea ratkaisu, joka hoitaa kaikki ongelmat kerralla ja lopullisesti. Eihän tässä ole mitään järkeä kun edessä se on muutenkin!
Olen vähän mietiskellyt asioita
20
228
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No se oo gubbe ku lasolia ostaa
- AnonyymiUUSI
Eihän elämässä mitään järkeä olekkaan. Se järki ja elämän tarkoitus täytyy itse omassa päässään laatia. Mitä varten minä täällä elän? Mitä varten minä täällä haluan elää?
Eläminen on vapaaehtoista.
Jasu- AnonyymiUUSI
Ei ole! Ei paljon kyselty kun tämä elämä pantiin alkuun. Mutta eihän siitä tietenkään voi syytettä nostaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole! Ei paljon kyselty kun tämä elämä pantiin alkuun. Mutta eihän siitä tietenkään voi syytettä nostaa!
Ei syntyminen ole vapaaehtoista, mutta eläminen kyllä on. Mietis nyt vähän tarkemmin.
Jasu - AnonyymiUUSI
buddy-love kirjoitti:
Ei ole, sillä on velvollisuuksia.
Kelle se on velvollinen?
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kelle se on velvollinen?
JasuTai siis minä ainakin itse päätän, että olenko jollekkin velvollinen vai en. Niin siksi kysyn ja ihmettelen samalla mitä mahdat tarkoittaa?
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis minä ainakin itse päätän, että olenko jollekkin velvollinen vai en. Niin siksi kysyn ja ihmettelen samalla mitä mahdat tarkoittaa?
JasuKaikki velvollisuudethan loppuu, kun kuolee.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Kelle se on velvollinen?
JasuKaikilla on, mutta lähinnä tarkoitin itseäni.
- AnonyymiUUSI
buddy-love kirjoitti:
Kaikilla on, mutta lähinnä tarkoitin itseäni.
Aa, velvollisuudet on keksitty juttu. Jos mietit ihmisiä jotka asustelee metsissä yhteiskunnan ulkopuolella, ei niilläkään ole velvollisuuksia.
Yhteiskunta on se mikä velvoittaa, ei kukaan muu. Muttei yhteiskunnassakaan mikään pakko ole velvoitteita noudattaa, sekin on vapaaehtoista. Toki ehdoiksi on asetettu aina jotain velvoitteita, jotta saa jotain hyötyä vastineeksi.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aa, velvollisuudet on keksitty juttu. Jos mietit ihmisiä jotka asustelee metsissä yhteiskunnan ulkopuolella, ei niilläkään ole velvollisuuksia.
Yhteiskunta on se mikä velvoittaa, ei kukaan muu. Muttei yhteiskunnassakaan mikään pakko ole velvoitteita noudattaa, sekin on vapaaehtoista. Toki ehdoiksi on asetettu aina jotain velvoitteita, jotta saa jotain hyötyä vastineeksi.
JasuMutta jos joku haluaa kuolla pois, niin milläpä sen voi estää ja miksi ketään pitäisi pakottaa väkisin elämäänkään. Minusta sekin on holhoavaa, kun ei yhtään tiedä miten kukin elämän kokee.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
JasuOmat velvoitteeni ovat sellaisia, että muut kärsivät jos en noudata niitä.
Enkä useimmista niistä varsinaisesti itse edes hyödy, muutoin kuin kiitollisuuden muodossa.- AnonyymiUUSI
buddy-love kirjoitti:
Omat velvoitteeni ovat sellaisia, että muut kärsivät jos en noudata niitä.
Enkä useimmista niistä varsinaisesti itse edes hyödy, muutoin kuin kiitollisuuden muodossa.Eli haluat elää muiden iloksi ja hyödyksi? Niinhän minäkin, vielä kun saan elämisen iloa siitä kun pystyn tekemään muita iloiseksi omalla panoksellani. Ei mullakaan muuta syytä varsinaisesti ole. Mutta se riittää.
Itse en pidä sitä niinkään velvollisuutena, lähinnä itseni velvoittamisena. Kyllä he pärjäis ilman minuakin.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli haluat elää muiden iloksi ja hyödyksi? Niinhän minäkin, vielä kun saan elämisen iloa siitä kun pystyn tekemään muita iloiseksi omalla panoksellani. Ei mullakaan muuta syytä varsinaisesti ole. Mutta se riittää.
Itse en pidä sitä niinkään velvollisuutena, lähinnä itseni velvoittamisena. Kyllä he pärjäis ilman minuakin.
JasuTuokin, että haluan kuoltuani antaa kehostani kaiken mikä käy ja kelpaa elinluovutuksena tulee juuri siitä, että kuoltuanikin joku saa kokea ehkä vielä iloa ja elää onnellisemmin, kun saa minusta varaosia. Eli ilahduttaminen on perimmäinen syyni elää ja kuollakin toisaalta. 🙂
Jasu
Joskus ihminen laiskistuu niin paljon, että hän ei enää viitsi elää.
Päivät ovat samanlaisia, mitään uutta ja jännää ei tapahdu.Mutta et ole vielä nähnyt kun joku kävelee Marsissa.
Noh sinäkin taidat varmaan pistää sinne jo työhakemusta menemään .mikä parasta jos sinä olet siellä myös rakentamasa . Ymmärsin ettei marssiin voi lähteä usein
valtakunta kirjoitti:
Noh sinäkin taidat varmaan pistää sinne jo työhakemusta menemään .mikä parasta jos sinä olet siellä myös rakentamasa . Ymmärsin ettei marssiin voi lähteä usein
En, sillä en pidä matkailusta.
Noh sinulla on paljon elämässä elettävää kuin nähdä tämä miten saan lapset takaisin maailmassa on liian vähän hyviä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja10314187Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va255876Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545571SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1525408Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2035133Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2894280HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.233957"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873611Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant13527Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan193489