Toimiva avoin suhde?

Anonyymi-ap

Meillä tilanne, että olemme alusta asti puhuneet puolisoni kanssa avoimesta suhteesta.
Lähtökohtaisesti olen itse avoin ja ennakkoluuloton. En halua elää elämääni miettien miten asioiden "pitäisi" mennä, tai mitä muut ajattelevat.
Meillä on upea ja luottamuksellinen parisuhde, jossa myös fyysinen puoli toimii kaikin tavoin!
Nyt puolisoni on käynyt muutaman kerran treffeillä erään naisen kanssa. Tämä on nostanut minulla pintaan todella kamalia tunteita lähinnä itseäni kohtaan.
Koen valtavaa itseinhoa ja riittämättömyyden tunnetta. Minua on kaikissa aiemmissa parisuhteissa petetty, mutta jollain tavalla tämä tuntuu vielä pahemmalta. Meillä on kaikki hyvin, seksi on upeaa, kaikesta puhutaan, mutta silti en riitä (tämä minun tunteeni).
Puolisoni kaipaa treffailua ja jännitystä, eikä ole tällaista elämänvaihetta päässyt koskaan kokemaan (ollut ennen minua todella pitkässä parisuhteessa).
Ymmärrän kyllä tämän tarpeen ja halun kokeilla. Silti en pääse yli todella voimakkaasta riittämättömyyden ja itseinhon tunteesta.
Haluan vilpittömästi puolisoni voivan hyvin, enkä halua pitää liian tiukasti ja tukahduttavasti hänestä kiinni. En lähtökohtaisesti ole mikään ehdoton monogamian kannattaja ja haluaisin päästä terveellä tavalla sinuiksi avoimen parisuhteen kanssa.
Olemme molemmat biseksuaaleja. Miesten kanssa miehelläni on ollut suhteemme aikana seikkailuja ja tämä on minulle täysin ok. Mutta muut naiset herättävät minussa valtavia negatiivisia tunteita.
Toivoisin vinkkejä ja kokemuksia toimivista avoimista parisuhteista.

11

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Heitä ukko ulos

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos alkeellisesta vastauksesta. Meillä toimitaan kypsemmin, joten ketään ei vaan heitetä ulos.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos alkeellisesta vastauksesta. Meillä toimitaan kypsemmin, joten ketään ei vaan heitetä ulos.

Eli olet hänestä taloudellisesti riippuvainen ja joudut alistumaan hänen vaatimuksiinsa muka "omasta tahdosta".

• Anonyymi
      UUSI

En ole millään tavalla riippuvainen.

• Anonyymi
      UUSI

Kannatat avointa suhdetta. Kun miehesi sitä totettaa, sina tunnt tuskaa ja itseinhoa. Miksi kannatat avointa suhdetta? Pakottaako miehesi sinut siihen? Uskotko etyä miehesi pettäisi sinua jos et avoimeen suhteeseen suostu. Vai onko itselläsi aikomus pettää miestäsi luvallisesti kun teillä on avoin suhde. Itseinhosi on oma aihettamaasi. Ei se millainen olet muuten, vaan se että olet itse jostain käsittättömästä syystä mennyt mukaan tuollaiseen järjettömyyteen. Olosi paranee varmasti kun et suostu avimeen suhteeseen. Luultavasti sun pitää erota ja etsiä itsellesi uusi puoliso jota et halua jakaa kenenkään toisen kanssa ja sitoudut ITSE uskollisuuteen. N.s avoin suhde on kavereiden kanssa paneskelua. EI parisuhde. Mutta kyllä täällä tälläisen elämisen puolustajia on. Samoinkuin pettämisenkin. Tuollainen elämä sattuu aina johonkin jos syviä tunteita on. Miksi sellaiseen suostut? Jos ,"tätä avointa sikailua" edelleen haluat ja elät, et ehkä ole ainoa joka sinua inhoaa. Lähinpänä tod. miehesi.

• Anonyymi
        UUSI

Et siis sisäistänyt lukemaasi ollenkaan. Kiitos täysin turhasta kommentista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis sisäistänyt lukemaasi ollenkaan. Kiitos täysin turhasta kommentista

Et varmaan sinäkään

• Anonyymi
      UUSI

Olet itsekäs mies käy samoja ajatuksia ja sinä itket onko suhde edes vakaalla pohjalla kun sinä teet itä haluat eikä edes hetkeä voi

• Anonyymi
        UUSI

Voisitko opetella kirjoittamaan ennen kommentointia? Vastauksessasi ei ollut mitään tolkkua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko opetella kirjoittamaan ennen kommentointia? Vastauksessasi ei ollut mitään tolkkua

Etköä osaa lukea tekstiä ilman pisteitä ja pilkkuja lueppa itelles ääneen

• Anonyymi
      UUSI

Ei toimi suomalaisilla ainakaan enkä usko että kenelläkään muullakaa mu onnea teille jotka haluatte kokea olevanne suhteessa jossa on RAKKAUTTA näinhän sitä saa kertojakin oikein hekumoi kuinka hyvältä tuntuu kun mies käy treffeillä muiden naisten kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      196
      22552
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      99
      9829
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      53
      7733
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      95
      6502
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      193
      6227
    6. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      64
      5830
    7. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5330
    8. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5223
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      121
      4863
    10. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      107
      4564
    Aihe