Oisko nainen mukavaa päästä töihin makeistehtaalle

Anonyymi-ap

Oisko nainen mukava päästä töihin makeistehtaalle, 4000€/kk palkka ja luontaisetuna saisi makeislinjastolla, kun esim. täytät juhlapöydän marmeladikuulia, niin voisit välillä nappailla vadelmakuulia suuhun, vaikka appelsiinin makuisia oransseja kuulia ja keltaisia, vihreitä ja punaisia kuulia.

Minä oli peruskoulussa tet harjoittelussa leipomossa ja leipomon pomo laittoi aina säkillisen pullia ja leivoksia mukaani, kun lähdin kotiin.

21

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

panda kuin porche auto kuin lada.

• Anonyymi
      UUSI

mersu kuin menkka?

jooh ihmeellistä jotain koodausta sanoill häh?

• Anonyymi
      UUSI

Tiapeetes tulee jos liuku hihnalta nappailee marmelaatiguulia.

• Anonyymi
      UUSI

Ei minulla olisi mitään 4000 euron palkkaa vastaan vaikka tuskin linjastotyöskentely kovin mielekästä tai kiinnostavaa olisi. Makaeistehtaalla vain, jos olisi jokin keino ettei karkkeja voi syödä. Samoin leipomomeiningeissä. Pullatuliaiset kotiin olisivat miinuspuolella ja rankasti.

• Anonyymi
      UUSI

Liukuhihnatyöläinen ei saa poistua vessaan työpisteestään.
      Käyttävät kuulemma vaippoja.

Mielestäni vain keski- ja ylinjohto saisi käyttää vessoja, muut olkoon vaipossa.
      Näin loppuu duunareilta vessassa käynti työaikana ja firma tuottaa ihan sikana.

• Anonyymi
        UUSI

Se on kyllä epähygieenisempi käytäntö, että vaipoissa ovat.
        Epähygienisempää, kuin ettei pese pissalla käynnin jälkeen vehjettään.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä mä tuolla palkalla voisin hyvin mennä tehdastöihinkin. Karkkien syönti taas ei oikeastaan kiinnosta.

• Anonyymi
      UUSI

niin no ehkä ei kannattaisi ahmia jotain vihreitä kuuliakin kilojakin testinä.

• UUSI

Minusta olisi mukava suunnitella uusia makeisia ja tehdä innovatiivisia kokeiluja, jos niistä vaikka joku päätyisi oikeasti kaupanhyllyille. 😊🍬🍭

• Anonyymi
      UUSI

Ei olisi, ei olisi, ei olisi. Ei olisi mukava olla makeistehtaalla töissä.

- Sheena

• UUSI

Kovin on makeat kuvitelmat, varsinkin palkan suhteen..

Tosin pikaisen guuglauksen perusteella palkka kuitenkin keskimäärin ja keskimakeasti parempi mitä mun tän hetkisellä alalla (puusepänteollisuus)

Et joo, voin ottaa. 😃

• Anonyymi
      UUSI

Vois olla, mutta naisen paikka on kotona lasten kanssa ja kotitöissä, eikä missään tehtaassa. Miehen tehtävä on tuoda leipä pöytään!

• Anonyymi
      UUSI

Mä haluaisin suunnitella makeisrasioita.
      Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Saako siellä liukuhihnallakin noin hyvää palkkaa? Jos saa niin änkeän väkisin Fazerin tehtaalle töihin, kun valmistuu motarin viereen Lahteen. 😏

Jasu

• UUSI

Hah! Se olisi hauska näky. Kun Jazuli kaartaisi moottoripyörällä parkkipaikalle ja murtautuisi väkisin Fazerin makeistehtaalle: - "Pulinat pois! Mää tuun teille töihin nyt!". 😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

Hah! Se olisi hauska näky. Kun Jazuli kaartaisi moottoripyörällä parkkipaikalle ja murtautuisi väkisin Fazerin makeistehtaalle: - "Pulinat pois! Mää tuun teille töihin nyt!". 😂😂😂

Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅

Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭

Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄

Hukkusin rahaan, kun tottunu elää pikku summilla. 😆

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅

Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭

Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄

Jasu

Kerrankin tietäisin mitä on elää lompakko turvoksissa rahaa. 😂

Jasu

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ai, luulin että huristelet vielä moottoripyörällä. Noh, aikaansa kutakin.
        Mulla on vilkas mielikuvitus ja sain tuon vision tuosta sinun aikaisemmasta viestistäsi. 😁

Kunhan se uusi tehdas aukeaa, siellä on varmaan tehtaanmyymälä, jossa voitte perheen kanssa poiketa ostoksilla ja maistella herkkuja. 😃

• Anonyymi
      UUSI

ja hampoiot tuhoituuu kuin vappu pimeällä.

muuten tuli mjieleen joku elokuvaidea kun niin TALKKKARI = MAN OF THE HOUSE.

Eli julma talkkari.. talonmies..

• UUSI

Vihaan makean tuoksua, niin työskenteleminen makeistehtaalla olisi kidutusta. En ehkä henkisesti kykenisi siihen. Tuntisin itseni jatkuvasti pahoinvoivaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Olis mahtavaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7825
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5921
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      63
      5405
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5303
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4632
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      108
      2349
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1241
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      4
      1185
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1036
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      45
      1006
    Aihe