Oisko nainen mukava päästä töihin makeistehtaalle, 4000€/kk palkka ja luontaisetuna saisi makeislinjastolla, kun esim. täytät juhlapöydän marmeladikuulia, niin voisit välillä nappailla vadelmakuulia suuhun, vaikka appelsiinin makuisia oransseja kuulia ja keltaisia, vihreitä ja punaisia kuulia.
Minä oli peruskoulussa tet harjoittelussa leipomossa ja leipomon pomo laittoi aina säkillisen pullia ja leivoksia mukaani, kun lähdin kotiin.
Oisko nainen mukavaa päästä töihin makeistehtaalle
21
206
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
panda kuin porche auto kuin lada.
- AnonyymiUUSI
mersu kuin menkka?
jooh ihmeellistä jotain koodausta sanoill häh? - AnonyymiUUSI
Tiapeetes tulee jos liuku hihnalta nappailee marmelaatiguulia.
- AnonyymiUUSI
Ei minulla olisi mitään 4000 euron palkkaa vastaan vaikka tuskin linjastotyöskentely kovin mielekästä tai kiinnostavaa olisi. Makaeistehtaalla vain, jos olisi jokin keino ettei karkkeja voi syödä. Samoin leipomomeiningeissä. Pullatuliaiset kotiin olisivat miinuspuolella ja rankasti.
- AnonyymiUUSI
Liukuhihnatyöläinen ei saa poistua vessaan työpisteestään.
Käyttävät kuulemma vaippoja.
Mielestäni vain keski- ja ylinjohto saisi käyttää vessoja, muut olkoon vaipossa.
Näin loppuu duunareilta vessassa käynti työaikana ja firma tuottaa ihan sikana.- AnonyymiUUSI
Se on kyllä epähygieenisempi käytäntö, että vaipoissa ovat.
Epähygienisempää, kuin ettei pese pissalla käynnin jälkeen vehjettään.
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä tuolla palkalla voisin hyvin mennä tehdastöihinkin. Karkkien syönti taas ei oikeastaan kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
niin no ehkä ei kannattaisi ahmia jotain vihreitä kuuliakin kilojakin testinä.
Minusta olisi mukava suunnitella uusia makeisia ja tehdä innovatiivisia kokeiluja, jos niistä vaikka joku päätyisi oikeasti kaupanhyllyille. 😊🍬🍭
- AnonyymiUUSI
Ei olisi, ei olisi, ei olisi. Ei olisi mukava olla makeistehtaalla töissä.
- Sheena Kovin on makeat kuvitelmat, varsinkin palkan suhteen..
Tosin pikaisen guuglauksen perusteella palkka kuitenkin keskimäärin ja keskimakeasti parempi mitä mun tän hetkisellä alalla (puusepänteollisuus)
Et joo, voin ottaa. 😃- AnonyymiUUSI
Vois olla, mutta naisen paikka on kotona lasten kanssa ja kotitöissä, eikä missään tehtaassa. Miehen tehtävä on tuoda leipä pöytään!
- AnonyymiUUSI
Mä haluaisin suunnitella makeisrasioita.
Vilma - AnonyymiUUSI
Saako siellä liukuhihnallakin noin hyvää palkkaa? Jos saa niin änkeän väkisin Fazerin tehtaalle töihin, kun valmistuu motarin viereen Lahteen. 😏
JasuHah! Se olisi hauska näky. Kun Jazuli kaartaisi moottoripyörällä parkkipaikalle ja murtautuisi väkisin Fazerin makeistehtaalle: - "Pulinat pois! Mää tuun teille töihin nyt!". 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
tosi.typy kirjoitti:
Hah! Se olisi hauska näky. Kun Jazuli kaartaisi moottoripyörällä parkkipaikalle ja murtautuisi väkisin Fazerin makeistehtaalle: - "Pulinat pois! Mää tuun teille töihin nyt!". 😂😂😂
Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅
Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭
Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄
Hukkusin rahaan, kun tottunu elää pikku summilla. 😆
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅
Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭
Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄
JasuKerrankin tietäisin mitä on elää lompakko turvoksissa rahaa. 😂
Jasu Anonyymi kirjoitti:
JasuAi, luulin että huristelet vielä moottoripyörällä. Noh, aikaansa kutakin.
Mulla on vilkas mielikuvitus ja sain tuon vision tuosta sinun aikaisemmasta viestistäsi. 😁
Kunhan se uusi tehdas aukeaa, siellä on varmaan tehtaanmyymälä, jossa voitte perheen kanssa poiketa ostoksilla ja maistella herkkuja. 😃
- AnonyymiUUSI
ja hampoiot tuhoituuu kuin vappu pimeällä.
muuten tuli mjieleen joku elokuvaidea kun niin TALKKKARI = MAN OF THE HOUSE.
Eli julma talkkari.. talonmies.. Vihaan makean tuoksua, niin työskenteleminen makeistehtaalla olisi kidutusta. En ehkä henkisesti kykenisi siihen. Tuntisin itseni jatkuvasti pahoinvoivaksi.
- AnonyymiUUSI
Olis mahtavaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567825Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675921Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,635405Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515303Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084632Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1082349Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41241Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko451006