Oisko nainen mukavaa päästä töihin makeistehtaalle

Anonyymi-ap

Oisko nainen mukava päästä töihin makeistehtaalle, 4000€/kk palkka ja luontaisetuna saisi makeislinjastolla, kun esim. täytät juhlapöydän marmeladikuulia, niin voisit välillä nappailla vadelmakuulia suuhun, vaikka appelsiinin makuisia oransseja kuulia ja keltaisia, vihreitä ja punaisia kuulia.

Minä oli peruskoulussa tet harjoittelussa leipomossa ja leipomon pomo laittoi aina säkillisen pullia ja leivoksia mukaani, kun lähdin kotiin.

25

323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

panda kuin porche auto kuin lada.

• Anonyymi

mersu kuin menkka?

jooh ihmeellistä jotain koodausta sanoill häh?

• Anonyymi

Tiapeetes tulee jos liuku hihnalta nappailee marmelaatiguulia.

• Anonyymi

Ei minulla olisi mitään 4000 euron palkkaa vastaan vaikka tuskin linjastotyöskentely kovin mielekästä tai kiinnostavaa olisi. Makaeistehtaalla vain, jos olisi jokin keino ettei karkkeja voi syödä. Samoin leipomomeiningeissä. Pullatuliaiset kotiin olisivat miinuspuolella ja rankasti.

• Anonyymi

Liukuhihnatyöläinen ei saa poistua vessaan työpisteestään.
      Käyttävät kuulemma vaippoja.

Mielestäni vain keski- ja ylinjohto saisi käyttää vessoja, muut olkoon vaipossa.
      Näin loppuu duunareilta vessassa käynti työaikana ja firma tuottaa ihan sikana.

• Anonyymi

Se on kyllä epähygieenisempi käytäntö, että vaipoissa ovat.
        Epähygienisempää, kuin ettei pese pissalla käynnin jälkeen vehjettään.

• Anonyymi

Kyllä mä tuolla palkalla voisin hyvin mennä tehdastöihinkin. Karkkien syönti taas ei oikeastaan kiinnosta.

• Anonyymi

niin no ehkä ei kannattaisi ahmia jotain vihreitä kuuliakin kilojakin testinä.

• Minusta olisi mukava suunnitella uusia makeisia ja tehdä innovatiivisia kokeiluja, jos niistä vaikka joku päätyisi oikeasti kaupanhyllyille. 😊🍬🍭

• Anonyymi

Ei olisi, ei olisi, ei olisi. Ei olisi mukava olla makeistehtaalla töissä.

- Sheena

• Kovin on makeat kuvitelmat, varsinkin palkan suhteen..

Tosin pikaisen guuglauksen perusteella palkka kuitenkin keskimäärin ja keskimakeasti parempi mitä mun tän hetkisellä alalla (puusepänteollisuus)

Et joo, voin ottaa. 😃

• Anonyymi

Vois olla, mutta naisen paikka on kotona lasten kanssa ja kotitöissä, eikä missään tehtaassa. Miehen tehtävä on tuoda leipä pöytään!

• Anonyymi

Mä haluaisin suunnitella makeisrasioita.
      Vilma

• Anonyymi

Saako siellä liukuhihnallakin noin hyvää palkkaa? Jos saa niin änkeän väkisin Fazerin tehtaalle töihin, kun valmistuu motarin viereen Lahteen. 😏

Jasu

• Hah! Se olisi hauska näky. Kun Jazuli kaartaisi moottoripyörällä parkkipaikalle ja murtautuisi väkisin Fazerin makeistehtaalle: - "Pulinat pois! Mää tuun teille töihin nyt!". 😂😂😂

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Hah! Se olisi hauska näky. Kun Jazuli kaartaisi moottoripyörällä parkkipaikalle ja murtautuisi väkisin Fazerin makeistehtaalle: - "Pulinat pois! Mää tuun teille töihin nyt!". 😂😂😂

Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅

Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭

Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄

Hukkusin rahaan, kun tottunu elää pikku summilla. 😆

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moottoripyörällä en enää ajele, ei jalat kestä ajoasentoa puutumatta. Mutta pääsen minä autollakin sinne renkaat ulisten ja nastat ropisten. 😅

Taitaa tosin olla vuorotyötä mikä ei uniapnean takia ole suositeltavaa. Mutta kai sitä voi maski naamalla työn vieressä nukkuakin. Siinähän ne makeiset menee hihnaa pitkin. 🤭

Mulla ei ole ikinä ollut noin hyvää kuukausipalkkaa. Alle 2600€/kk brutto saati se netto. 🙄

Jasu

Kerrankin tietäisin mitä on elää lompakko turvoksissa rahaa. 😂

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ai, luulin että huristelet vielä moottoripyörällä. Noh, aikaansa kutakin.
        Mulla on vilkas mielikuvitus ja sain tuon vision tuosta sinun aikaisemmasta viestistäsi. 😁

Kunhan se uusi tehdas aukeaa, siellä on varmaan tehtaanmyymälä, jossa voitte perheen kanssa poiketa ostoksilla ja maistella herkkuja. 😃

• Anonyymi

ja hampoiot tuhoituuu kuin vappu pimeällä.

muuten tuli mjieleen joku elokuvaidea kun niin TALKKKARI = MAN OF THE HOUSE.

Eli julma talkkari.. talonmies..

• Vihaan makean tuoksua, niin työskenteleminen makeistehtaalla olisi kidutusta. En ehkä henkisesti kykenisi siihen. Tuntisin itseni jatkuvasti pahoinvoivaksi.

• Anonyymi

Olis mahtavaa!

• Anonyymi

Fazer ei julkaise tuotantotyöntekijöiden palkkoja julkisesti, mutta netissä löytyvän tietojen mukana kuukausipalkka on 1700-2700e. Neljän tonnin palkka taitaa olla utopiaa ja jatkuva makean katku vie karkin himonkin useimmilta (mikä ei ole sinänsä huono asia).

• Anonyymi

Niin ja tuskinpa on jo hygieniasyistä sallittua napsia makeisia suuhun linjastosta. Sokeriporsaiden haaveita, sekä palkka, että luontaisetu.

• Anonyymi

sitten niin karkkitehtaa ahmimassa miljoonittain jotain vihreitä marmeladi-kuulia,k palloja niitä

• Anonyymi

ajatellut vähän että tuleeko tänään kanavilla jotauskkaa elokuvaa televiisiosta, ei nnäyttäisi nyt illalla tulevvan, kun niin maksuhirviö netflix tulee aina jos haluat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      44
      7626
    2. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      65
      3933
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      58
      3790
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      58
      3657
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      96
      3496
    6. 54
      3107
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      44
      2898
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2514
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      204
      2041
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      50
      1620
    Aihe