Oiko mukavaa, kun ronski ja jämäkkä mies vaihtiais autoosi talvirenkaat.
Miehellä olisi mukana maansiirtokoneisiin tarkoitettu ruuviväännin ja sillä mies renkaan pultit kiristäisi.
Mies laittaiis mutterin mutterinvääntimen ja painaisi mutterinvääntimen renkaaseen ja mutterinväännin hurisisi ja mies toteaisi, että eihän tämä lähde kiristymään ja mies vaan vääntäisi mutterinvääntimellä pää punaisena ja sanoisi naiselle, etä kiristä sinä renkaasi, eihän tämä mutteri lähde jengoille ollenkaan, vaikka kuinka väännätän....
Oisko mukavaa nainen, mies vaihtaisi renkaat autoosi
40
359
Vastaukset
- Anonyymi
Heti törähti talvirengasmainos tähän väliin. Ja ei mun pultteja pääse tuollaiset heput edes hipaisemaan.
- Anonyymi
Entäs häiskä joka kädellä tai kielellä mutterillasi työskentelee ja sinulla ihana olo kunnes räjähtää ja rento hyvä olo ja pieni tauko ja uusiks
- Anonyymi
Väärät koneet = väärä mies.
- Anonyymi
Jos olisi auto, sen renkaat saisi vaihtaa vain asiantuntija.
- Sheena- Anonyymi
Entäs mies joka sanoo sinulle vaihdetaan kumit eli mitä merkkii laitetaan sulttaania näkkii vai mitä pkt ssa on 5 eli vaihtaa vararenkaan kans mut voi mennä 2 päivää vaihdossa tai jos kokeilet muitakin kumi merkkejä niin hyvä varata useampia päiviä ja päätä sit mitkä kumit laitetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs mies joka sanoo sinulle vaihdetaan kumit eli mitä merkkii laitetaan sulttaania näkkii vai mitä pkt ssa on 5 eli vaihtaa vararenkaan kans mut voi mennä 2 päivää vaihdossa tai jos kokeilet muitakin kumi merkkejä niin hyvä varata useampia päiviä ja päätä sit mitkä kumit laitetaan
Kumit ei käytössä.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumit ei käytössä.
- SheenaMutta kaksi kertaa vuodessa on käytettävä talvikumi pakko samoin kasäkumit kyllä kumit vaihdetaan
- Anonyymi
Ei tarvitse, mutta kiitos tarjouksesta.
- Anonyymi
No niin.
Ja pulteista sitte jengat p.skana, kun amatööri turaa.
Kallis keissi tuli tuostakin.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Ei se ole kallis keissi, kun mies tulee 5mm hitsauspuikon kanssa ja toteaa, että voidaan hitsata ne talvirenkaat paikalleen ja amppeereita 300A
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole kallis keissi, kun mies tulee 5mm hitsauspuikon kanssa ja toteaa, että voidaan hitsata ne talvirenkaat paikalleen ja amppeereita 300A
Keväällä sitte vasta kalliiksi tulee.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keväällä sitte vasta kalliiksi tulee.
-keinovaginamies-Mut jos helmikuussa vaihtaa auton toiseen niin seuraava kuka vaihtaa niin saa yllätyksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos helmikuussa vaihtaa auton toiseen niin seuraava kuka vaihtaa niin saa yllätyksen
Joo,
Vois vaihtaa vaikka kaverin kanssa päikseen, niin mukava ylläri kaverille.
-keinovaginamies- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa suosittelisin kitkarenkaita peltivanteilla.
Mies 65
- Anonyymi
En osaa sanoo, eihän mul ees oo autookaan.
- AnonyymiUUSI
En anna kenenkään vaihtaa autoni renkaita, vaihdan itse. On kyllä apua tyrkytetty. On mukava osata miestentöitä, mitä en nyt sitten enää ovatkaan. Kun yksin elelen, olen opetellut kaikenlaista, maalausta, tapetointia, taulun kiinnitystä, viemärin avausta, joten siinä menee renkaat mukana.
- AnonyymiUUSI
massey-fegusonin vantweita ja enksuja paikoillee nk käsin?
- AnonyymiUUSI
Olisi tosi mielenkiintoista, jos mies tulisi talvirenkaiden ja jonkin tunkin kanssa; minulla ei ole autoa.
Vilma - AnonyymiUUSI
Talvirenkaat on kiva vaihtaa ystävättärelle, tykkäisin vähän huonoa jos en saisi.
- AnonyymiUUSI
Voi voi. Ehkä on parempi vaihtaa itse vaan ne renkulat autoon ja sovittaa sopivat rengasavaimet pyörän pulttien mukaan. Heikosti menee, jollei mies erota maansiirtokonetta ja henkilöautoa toisistaan. Eikä ymmärrä pulteista ja muttereistakaan mitäön. Onko sille miehelle joku lyöny pulttikoneen käteen myytyään maansirtokoneen, tolla lähtee?
Vaikuttaa sille, että tuommonen mies tunkkaisi autonkin ylös vääristä kohti ja sitten olis auto piloilla.
Jasu - AnonyymiUUSI
Naisen oven takana kolkutta kaksi lihaksikasta miästä, jotka toteavat, että tässä kaksi raavasta miästä valmiina naisen autoon renkaita vaihtamaan.
Miähet menevät auton luokse ja nainen kysyy, missä teidän auton nosto tunkki on.
Miähet vastaavat, me mitään tunkkia tarvita, autosi toimii treenaus välineenämme.
Meidän tunkki on käsivaren hauis ja jalkalihakset.
Toinen lihaksikas miäs ottaa puupölkyn ja nostaa auton keulasta ilmaan ja toinne lihaksikas miäs vaihtaa renkaat ja aikaa kuluu 5 minuuttia.
Sen jälkeen toinen lihaksikas miäs siirtyy auton takaosaan ja auon alle, josta punnertaa auton peräosan ylös ja toinen miäs vaihtaa auton takarenkaat ja aikaa kuluu 5 minuuttia.
Sen jälkeen miähet kysyvät vaihdetaanko naisen asuntoon uusi katto?? - AnonyymiUUSI
Miten on mahdollista, että voi jäädä auton alle renkaita vaihtaessa, kun välillä sellaisia uutisia saa lukea.
Kun vaihdan autoon renkaat, niin en ole edes millään tavalla, että jos tunkki pettäisi, niin jäisi auton alle.
Lisäksi laitan renkaan tai jotain muuta auton alle silloin, kun auto on tunkattu ylös, että jos tunkki pettäisi, niin ei auto rojahtaisi niin alas, ettei sinne saisi uutta tunkkia.
Ei kai kukaan vaihda autoonsa renkaita niin, että jalat on auton alla eli istualtaan jalat auton alla, silloinhan sitä jää auton alle, jos se sattuu alas putoamaan.
Tai suorittaa auton korjausta auton alla pelkän tunkin varassa, silloin kyllä jää auton alle, jos tunkki pettää.- AnonyymiUUSI
Hei. 11:02
10:55 kommentissa olikin pääasia ne lihaksikkaat miehet ilman tunkkia.
Vilma - AnonyymiUUSI
En kummastele yhtään tuollaisia uutisia.
Nuorena tulin kerran reissusta perjantaina vuorokauden jo vaihtuessa ja pesuhallissa oli valot. Puol yhden aikaan yöllä! Mutta liikettä ei missään.
Kaania oli runko pukkien varassa tasaisella lattialla.
Teknikko nukkui etujousen pakka sylissä hantin puolen jarrurummun alla, selällään. Oli sammunut siihen.
Kaiken lisäksi ei muistanut koko tapausta jälkeenpäin. Mutta auto lähti pyhäehtoona reissuun!
Mies 65
- AnonyymiUUSI
Entä sinä arvostaisitko jos nainen killottaisi kaikki neljä pölykapseliasi?
- AnonyymiUUSI
Tuo olisi sellainen näky, minkä muistaisi lopun ikäänsä.
Ei mulla oo autoa.
- AnonyymiUUSI
Ei se haittaa sillä kyllä miesoletettu sulle aina auton ostaa vaikka kyynelsilmin jotta voisi siihen autoon sitten vaihtaa kesärenkaiden tilalle talvirenkaat. Mitäpä ei incell tekisi vakuttaakseen olevansa miehinen mies peräti ytmi sellainen.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se haittaa sillä kyllä miesoletettu sulle aina auton ostaa vaikka kyynelsilmin jotta voisi siihen autoon sitten vaihtaa kesärenkaiden tilalle talvirenkaat. Mitäpä ei incell tekisi vakuttaakseen olevansa miehinen mies peräti ytmi sellainen.
Kiitos vain, mutta minä maksan autoni ihan itse sitten, kun sen aika on, eli melko pian.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän tuo nyt on tiedossa jotta nykynuoriso ylpeilee joistakin renkaan vaihdoista. Ei siihen mitään miestä tarvita vaan sellaiin hommiin kykene vaikkapa persujen niin suuresti halveksima matukin.
Kykeneekö "miesoletettu" rakentamaan talon "naisoletetulle" vai tartteeko siihenkin hommaan matu.
Mitenkä muuten on Persulandian Pisa -testien tulokset taas enskerralla kun kaikenmaailman renkaanvaihtajat ilmaantuvat lukemaan kirjoja taikka laskemaan muutakin kuin pyllymäkeä. - AnonyymiUUSI
Ei ole miestä, joka vaihtaisi renkaat.
Joudun tyytymään maksullisiin miehiin, eikä nekään ota paitaa pois vaikka antaisin vähän bonusrahaa🙁
-Charlotte- AnonyymiUUSI
Minä olisin ilmaninen renkaanvaihto mies ja bokset jalassa vaihtaisin naisen autonrenkaat...
Ruotsissa saa kuulemma vuokrata miehen kirjastosta.
Vuokraisivatko naiset suomessa, jos kirjastosta voisi vuokrata vaikka renkaanvaihto miehen? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olisin ilmaninen renkaanvaihto mies ja bokset jalassa vaihtaisin naisen autonrenkaat...
Ruotsissa saa kuulemma vuokrata miehen kirjastosta.
Vuokraisivatko naiset suomessa, jos kirjastosta voisi vuokrata vaikka renkaanvaihto miehen?Jos jostain löytyisi kunnon mies, ei mitään palstalaisia 🙄
-Charlotte
- AnonyymiUUSI
Ei mun autooni kuka tahansa torvelo renkaita vaihda, eli kiitos ei.
- AnonyymiUUSI
Jaa se on sitten taas se aikavuodesta, kun miehet on renkaanvaihtokiimassa. Pitäisköhän sitä käydä varmuuden vuoksi siirtämässä auto talliin lukkojen taakse, ettei kukaan "ronski ja jämäkkä" pääse sitä tuhomaan. 🤔
- AnonyymiUUSI
Unelma Säleikkö vie kalliimman puoleisen Mersdes-Benz merkkisen autonsa Härski Hartikaisen tunkkifirmaan renkaiden vaihtoon. No Härskiltähän ei renkaiden vaihto onnistu siksi kun on keskittynyt namujen tunkemiseen Unelman suuhun.
- AnonyymiUUSI
Eipä tai ol merkitystä kukanautonnrenkaat vaihtaa kunhan osaa työnsä voi olla kallis lasku josnrengas lähtee irti motari nopeuksilla
- AnonyymiUUSI
Mielellään vaihtaisin naisystävättärelleni renkaat, jotkut ovat tosin halunneet vaihtaa itse.
- AnonyymiUUSI
Mä voisin maalata pölykapseleita.
Vilma - AnonyymiUUSI
hirmuista kyytiä oli joskus kun Volvon Amazon 2D 1969.. moottori B20 jossa 2mm kanttta höylätty ja 2kpl tupla-dellorton 34mm virityskaasutinta... Volvon viivanopeusmittari näytää täysiä eli yli 180km/h vauhtia... aien.
mutta niin talen tullen niin Volvo on autona hyvä toimii lämmiryakin iilmastoinniaskin asirten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741