Pahan makuiset herkut

Anonyymi-ap

Jos haluatte lihottaa itseänne,niin ei kannata tehdä sitä ainakaan pahan makuisilla herkuilla.
Itse söin toissa päivänä 200 g perunalastuja 1100 kal ja toisena päivänä lihapiirakan 550 kal
Kummatkin oli erittäin pahan makuisia.
Oli päässyt unohtumaan kun en ole niitä vuosiin ostanut.

5

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveellinen ja ravitseva ruoka voi olla tosiaan 100 kertaa paremman makuista kuin jotkut herkut 😧

• Anonyymi

Minäkin olen alkanut harrastamaan "pahanmakuisia", kun ei laihdutuskuuri oikein tepsi. Vatsasta ja vyötäröltä pitää vielä lähteä, että vaatteet istuvat ja mahtuvat.
      Onhan se terveellistäkin, suolan vähentäminen. paljon vähemmän suolaa, vihanneksiin ei ollenkaan. Salaatti pelkällä öljyllä. Ruokiin minimaalisesti suolaa. Johan alkaa helpompi dieetti.

• Anonyymi

"Itse söin toissa päivänä 200 g perunalastuja 1100 kal ja toisena päivänä lihapiirakan 550 kal
      Kummatkin oli erittäin pahan makuisia.
      Oli päässyt unohtumaan kun en ole niitä vuosiin ostanut."

Loistavaa huumoria, ihan lyömätöntä. Kiitos!

Itse en pidä lainkaan suklaisesta tai kermaisesta täytekakusta, en edes sitruunaisesta juustokakusta. Usein olen kuitenkin syönyt niitä kerralla 2000 - 3000 kalorin edestä, kun olin unohtanut miten erittäin pahaa kukin kakku onkaan maultaan.

Ruokailua ei tietenkään jätetä kesken, koska ruoka on rahalla ostettua.

• Anonyymi
        UUSI

"Loistavaa huumoria, ihan lyömätöntä. Kiitos!"

Pilailian aloitus.

• Anonyymi
      UUSI

Minusta karkit on HUOMATTAVASTI pahemmanmakuisia ja kun ostin 9 kg säkin niitä tarjouksesta kellariin niin väkisin piti syödä koska ne oli niin pahan makuisia.Minulla oli myös maradou levyjä viisi ja nekin oli pahan makuisia.Jouduin syömään niitä joka päivä.Ja kohta ne on loppu joten lähden pyörällä hakemaan niitä lisää.Aamupalaa en ole koskaan syönyt joten joudun juomaan pahanmakuiset täytekakkukahvit aamulla kamalan pahojen suklaakeksien ja fasupalojen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe