Pahan makuiset herkut

Anonyymi-ap

Jos haluatte lihottaa itseänne,niin ei kannata tehdä sitä ainakaan pahan makuisilla herkuilla.
Itse söin toissa päivänä 200 g perunalastuja 1100 kal ja toisena päivänä lihapiirakan 550 kal
Kummatkin oli erittäin pahan makuisia.
Oli päässyt unohtumaan kun en ole niitä vuosiin ostanut.

9

281

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveellinen ja ravitseva ruoka voi olla tosiaan 100 kertaa paremman makuista kuin jotkut herkut 😧

• Anonyymi

Minäkin olen alkanut harrastamaan "pahanmakuisia", kun ei laihdutuskuuri oikein tepsi. Vatsasta ja vyötäröltä pitää vielä lähteä, että vaatteet istuvat ja mahtuvat.
      Onhan se terveellistäkin, suolan vähentäminen. paljon vähemmän suolaa, vihanneksiin ei ollenkaan. Salaatti pelkällä öljyllä. Ruokiin minimaalisesti suolaa. Johan alkaa helpompi dieetti.

• Anonyymi

"Itse söin toissa päivänä 200 g perunalastuja 1100 kal ja toisena päivänä lihapiirakan 550 kal
      Kummatkin oli erittäin pahan makuisia.
      Oli päässyt unohtumaan kun en ole niitä vuosiin ostanut."

Loistavaa huumoria, ihan lyömätöntä. Kiitos!

Itse en pidä lainkaan suklaisesta tai kermaisesta täytekakusta, en edes sitruunaisesta juustokakusta. Usein olen kuitenkin syönyt niitä kerralla 2000 - 3000 kalorin edestä, kun olin unohtanut miten erittäin pahaa kukin kakku onkaan maultaan.

Ruokailua ei tietenkään jätetä kesken, koska ruoka on rahalla ostettua.

• Anonyymi

"Loistavaa huumoria, ihan lyömätöntä. Kiitos!"

Pilailian aloitus.

• Anonyymi

Minusta karkit on HUOMATTAVASTI pahemmanmakuisia ja kun ostin 9 kg säkin niitä tarjouksesta kellariin niin väkisin piti syödä koska ne oli niin pahan makuisia.Minulla oli myös maradou levyjä viisi ja nekin oli pahan makuisia.Jouduin syömään niitä joka päivä.Ja kohta ne on loppu joten lähden pyörällä hakemaan niitä lisää.Aamupalaa en ole koskaan syönyt joten joudun juomaan pahanmakuiset täytekakkukahvit aamulla kamalan pahojen suklaakeksien ja fasupalojen kanssa.

• Anonyymi

Hyvää huumoria.

• Anonyymi

Syökää hyvää ruokaa,ei pahaa.

• Anonyymi

Taas hyvää huumoria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2037
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1259
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      25
      1072
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1038
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      94
      772
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      123
      747
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      717
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      675
    9. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      662
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      60
      644
    Aihe