Jos haluatte lihottaa itseänne,niin ei kannata tehdä sitä ainakaan pahan makuisilla herkuilla.
Itse söin toissa päivänä 200 g perunalastuja 1100 kal ja toisena päivänä lihapiirakan 550 kal
Kummatkin oli erittäin pahan makuisia.
Oli päässyt unohtumaan kun en ole niitä vuosiin ostanut.
Pahan makuiset herkut
8
230
Vastaukset
- Anonyymi
Terveellinen ja ravitseva ruoka voi olla tosiaan 100 kertaa paremman makuista kuin jotkut herkut 😧
- Anonyymi
Minäkin olen alkanut harrastamaan "pahanmakuisia", kun ei laihdutuskuuri oikein tepsi. Vatsasta ja vyötäröltä pitää vielä lähteä, että vaatteet istuvat ja mahtuvat.
Onhan se terveellistäkin, suolan vähentäminen. paljon vähemmän suolaa, vihanneksiin ei ollenkaan. Salaatti pelkällä öljyllä. Ruokiin minimaalisesti suolaa. Johan alkaa helpompi dieetti. - Anonyymi
"Itse söin toissa päivänä 200 g perunalastuja 1100 kal ja toisena päivänä lihapiirakan 550 kal
Kummatkin oli erittäin pahan makuisia.
Oli päässyt unohtumaan kun en ole niitä vuosiin ostanut."
Loistavaa huumoria, ihan lyömätöntä. Kiitos!
Itse en pidä lainkaan suklaisesta tai kermaisesta täytekakusta, en edes sitruunaisesta juustokakusta. Usein olen kuitenkin syönyt niitä kerralla 2000 - 3000 kalorin edestä, kun olin unohtanut miten erittäin pahaa kukin kakku onkaan maultaan.
Ruokailua ei tietenkään jätetä kesken, koska ruoka on rahalla ostettua.- Anonyymi
"Loistavaa huumoria, ihan lyömätöntä. Kiitos!"
Pilailian aloitus.
- Anonyymi
Minusta karkit on HUOMATTAVASTI pahemmanmakuisia ja kun ostin 9 kg säkin niitä tarjouksesta kellariin niin väkisin piti syödä koska ne oli niin pahan makuisia.Minulla oli myös maradou levyjä viisi ja nekin oli pahan makuisia.Jouduin syömään niitä joka päivä.Ja kohta ne on loppu joten lähden pyörällä hakemaan niitä lisää.Aamupalaa en ole koskaan syönyt joten joudun juomaan pahanmakuiset täytekakkukahvit aamulla kamalan pahojen suklaakeksien ja fasupalojen kanssa.
- Anonyymi
Hyvää huumoria.
- Anonyymi
Syökää hyvää ruokaa,ei pahaa.
- Anonyymi
Taas hyvää huumoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425841Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714575Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464342SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564121SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt893722Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613245SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502423Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352329Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422069En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131189